|
battle der lage landen (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
*Zet een vlag van BansheeWorx en Bonzaï voor zijn deur en daarnaast een spandoek van M.I.K.E* nah! :D
|
wel kzou het ook nog wel doen,ma tprobleem is da mijn buurtgezellen :whip: der nog rap mee zouden weg zijn :haha: (alhoewel ik op da moment ni wree zou kunne lachen:tongue2 ) |
|
|
| eieregooie |
| Kheb in NL forum (uiteraard :D ) op nl gestemd :) |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
wel kzou het ook nog wel doen,ma tprobleem is da mijn buurtgezellen :whip: der nog rap mee zouden weg zijn :haha: (alhoewel ik op da moment ni wree zou kunne lachen:tongue2 ) |
ik zou het irl zelfs ni kunnen tenzij ik de straat openbreek :p |
|
|
| Tiger777 |
| Wat we met plezier zouden doen om zo'n vlag te planten, niwaar? |
|
|
| Zehra |
Wie is de beste producer?
MIKE :cool: wie anders? |
|
|
| Pumaz |
| Ze heeft gelijk, hij is een van de weinigen die ik niet beu ben. Belgium wins (als het over trance-productie gaat/ging) |
|
|
| Eagle` |
| thread diggers :whip: |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Zehra
Wie is de beste producer?
MIKE :cool: wie anders? |
L-VEE ! |
|
|
| Freezel |
| Ik d8 zelf meer aan Milk Inc :stongue: :stongue: |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by FredNova
L-VEE ! |
ow ja... 
aanpassing van die ene post: M.I.K.E. EN L-Vee :cool: ;) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Zehra
M.I.K.E. EN L-Vee |
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Jasperovitsj |
Er zijn in België anders nog talentvolle producers buiten Mike en Laurent...
Fred Baker (al het Mr Sam werk is van zijn hand, go figure...)
Dave Swayze (al begin ik te vermoeden dat Dimitri Dewever daar meer tussen zit dan Dave zelf, zelfde liedje als Mr Sam)
Filterheadz (Progressive, techno, they can do it all, en nog héél goed ook!)
Maar nederland heeft ook een hoop talenten en opkomende producers, dus puur op het trance-gebied zouden ze het nog net halen denk ik...
Maar globaal gezien staan België en Nederland nog niett aan de top, ik denk dat de UK nog altijd het grootste aantal klasse-producers voortbrengt! Holden, Nathan Fake, Chris Salt, Nick Warren, Sasha, Steve Helstrip, James Lavelle,... |
|
|
|
|