|
battle der lage landen (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Buoyant |
whieeeeeeeeeee, dit brengt nog eens gezonde discussies met zich mee
:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Bertn
zeggen dat alles wat MIKE maakt hetzelfde klinkt, is idd zever. Ok, zijn grotere hits en projecten beginnen - jammergenoeg - sterk op mekaar te gelijken, maar de man heeft verdorie zelfs al f***ing rnb geproducet!! als dat niet veelzijdig is!:) |
Ja, maar die R&B is wel ronduit kut IMO :p
Sorry als ik jullie op jullie teentjes trap hoor... Maar ik blijf erbij... bijna alles van MIKE heeft dezelfde sound imo, zelfs die R&B vind ik typisch MIKE. Niet dat ik geen waardering heb voor wattie doet, integendeel, maar dus teveel van hetzelfde naar mijn smaak, en daarom heb ik meer waardering voor anderen.
En zen bekendere producties beginnen meer op elkaar te lijken? In New Horizons hoor ik nog steeds dezelfde sounds als in Universal Nation... Of ligt dat aan mij? Zoals dus gezegd, zen meest succesvolle werken beginnen steed meer op elkaar te lijken, zoals je wil... Dan heeft ie misschien ook wat andere dingen gedaan, maar was daarin blijkbaar niet zo succesvol, en succes is voor mij ook een kwaliteitsfactor. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Buoyant
whieeeeeeeeeee, dit brengt nog eens gezonde discussies met zich mee
:D |
Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter) dan geef ik het hierna ook op hoor :p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter)* dan geef ik het hierna ook op hoor :p |
Seg seg, wat moet die brave mens nu niet gaan denken als hem dit leest, straks is het een BBQ met 22 zwetende mannen en zonder douche....zal gezellig gaan rieken ja!!!!
BTW Eieregooi je bent gewoon jaloers :p
Nee ff serieus. MIKE klinkt idd hetzelfde in zijn succesen, maar dat komt omdat mensen altijd hetzelfde leuk vinden. MIKE maakt een heleboel producties die nooit grote successen worden maar dan ook totaal anders klinken. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Ja, maar als iedereen hier zo verblind blijft door hun liefde voor MIKE (of zijn piemel for that matter) dan geef ik het hierna ook op hoor :p |
Hmm, ik kan er niet aan doen, maar heeft dit toevallig betrekking op mij? :conf::p
*komaan, dit is een open goal...;) * |
|
|
| TOR |
ik moet wel toegeven dat Mike naar mijn mening iets teveel dezelfde sounds gebruikt de laatste tijd. vooral zijn basslijnen, en een aantal effects. maar New Horizons klinkt toch anders dan UN, zou ik zo denken.
en uiteindelijk gaat het vooral om zijn remixes.. zijn eigen werk (buiten Push) is meestal wel anders.
*edit* je noemt daar een hele hoop klassiekers van Tiesto, maar Mike heeft er minstens evenveel achter zijn naam staan vind ik. Time Never Stops, Sex After Dinner, The Legacy, Silver Bath, Live Another Life, Strange World, Universal Nation, Do you See the Light, Moments are Forever, Sunrise @ Palamos, Elements of Life, Deep Fear, Art of Balance, Final Fantasty, Travelogue, Till we Meet Again, Twixt, Contact, Genetic Stress, Prisma, Angel Dust, No Return, Deep Sonar en ik kan zo wel nog een paar uur doorgaan... |
|
|
| Jasperovitsj |
Mike klinkt idd veel hetzelfde, te veel zelfs naar mijn mening. Maar je kan echt niet ontkennen dat hij uiteindelijk al wel zo veel klassieke platen heeft gemaakt doorheen de jaren, niet veel producers die hem dat nadoen! En tegenwoordig gebruikt hij zeker te veel dezelfde sounds, maar in al zijn platen die hij ooit heeft gemaakt zit zeker genoeg variatie! Tuurlijk heeft hij wel "zijn" sound, maar welke producer heeft die niet? En zijn sound is doorheen de jaren wel geėvolueerd, dus je kan hem echt niet verwijten dat hij altijd alles hetzelfde heeft gedaan!
maar bon, ik wil echt niet overkomen als een blinde Mike-follower, want dat ben ik echt niet. De laatste 2 jaar heeft Mike mij meer teleurgesteld dan verrast, maar zijn sound maakt me nog altijd gek, zeker zijn producties van 1999-2002! En daar kan ik niks aan doen, das gewoon mijn gevoel... |
|
|
| TOR |
daarom was ik blij toen het album uitkwam, de sound klonk "refreshing" zoals dat heet.
en daarom kijk ik vol verwachting uit naar het M.I.K.E.-album, ik heb het gevoel dat het iets heel speciaals zal worden. |
|
|
| Bertn |
| ik snap niet goed waarom MIKE al die push-remixen blijft doen... ze doen echt afbreuk aan de push-reputatie IMO, omdat ze bijna op automatische piloot gemaakt zijn...:confused: |
|
|
| Pumaz |
| Hij moet ook zijn geld verdienen he :p |
|
|
| Jasperovitsj |
Voilą, en vaak zijn het ook label-verplichtingen, of zelfs erger...
Zijn - crappy - remix van Embryo wou hij zelf niet gereleased zien in Europa (zou normaal alleen in japan verschijnen, en daar zijn ze niet zo veeleisend blijkbaar), maar Banshee heeft het toch gedaan, tegen zijn wil in... |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Voilą, en vaak zijn het ook label-verplichtingen, of zelfs erger...
Zijn - crappy - remix van Embryo wou hij zelf niet gereleased zien, maar Banshee heeft het toch gedaan, tegen zijn wil in... |
Tsss laten we Banshee boycotten :toothless NOT
MIKE verkoopt globaal gezien nu eenmaal goed, wanneer die kakwinkels van 't Stad dat doorhebben ben ik zeer tevreden... |
|
|
|
|