|
battle der lage landen
|
View this Thread in Original format
| Belgian Bonzai |
| Zelfde topic geopend bij de Belgen, eens benieuwd wie het meest shauvinistisch is. Gelieve niet te stemmen in het forum van de tegenpartij, dank u wel. |
|
|
| Ding Chavez |
| Ja wij hebben toch beter producers dan de belgen als je het mij vraagt :) Wij hebben Junkie XL, wij hebben Saner Kleinenberg, wij hebben Matthew Deekay... En ja, jullie hebben Milk Inc :p :toothless |
|
|
| Blik |
België heeft er maar 2, terwijl Nederland er veel meer heeft
Nederland dus :) |
|
|
| DJ_Massive |
| tja... Lasgo is erg goed maar ja, onze Klubbheads steken er toch met kop en kont boven uit |
|
|
| Flipper01 |
MIKE is erg goed, maar er zijn meer Nederlandse producers :p
Bij welk land moet ik Johan Gielen eigenlijk tellen ;) |
|
|
| tango |
Jullie scoren beter op het songfestival, wij in de dance :rolleyes:
grtz,
TNG |
|
|
| John |
lijkt me duidelijk..
nederland rules :rolleyes: :D |
|
|
| New Wave |
Duitsland natuurlijk.
Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door.... |
|
|
| Disney |
Nederland all the way!
Zowel in kwantiteit als kwaliteit. |
|
|
| AFTERNATIVE |
| Eerste stem voor Belgie |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by New Wave
Duitsland natuurlijk.
Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door.... |
landverrader :p |
|
|
|
|