return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
battle der lage landen
View this Thread in Original format
Belgian Bonzai
Zelfde topic geopend bij de Belgen, eens benieuwd wie het meest shauvinistisch is. Gelieve niet te stemmen in het forum van de tegenpartij, dank u wel.
Ding Chavez
Ja wij hebben toch beter producers dan de belgen als je het mij vraagt :) Wij hebben Junkie XL, wij hebben Saner Kleinenberg, wij hebben Matthew Deekay... En ja, jullie hebben Milk Inc :p :toothless
Blik
België heeft er maar 2, terwijl Nederland er veel meer heeft

Nederland dus :)
DJ_Massive
tja... Lasgo is erg goed maar ja, onze Klubbheads steken er toch met kop en kont boven uit
Flipper01
MIKE is erg goed, maar er zijn meer Nederlandse producers :p

Bij welk land moet ik Johan Gielen eigenlijk tellen ;)
tango
Jullie scoren beter op het songfestival, wij in de dance :rolleyes:

grtz,
TNG
John
lijkt me duidelijk..
nederland rules :rolleyes: :D
New Wave
Duitsland natuurlijk.
Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door....
Disney
Nederland all the way!

Zowel in kwantiteit als kwaliteit.
AFTERNATIVE
Eerste stem voor Belgie

DJ_Massive
quote:
Originally posted by New Wave
Duitsland natuurlijk.
Lars Klein, Chris Liebing, Sven wittekind en ga zo maar door....


landverrader :p
Teknikol
nederland duh:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement