|
battle der lage landen (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Duke2003 |
| nederland roels!!! |
|
|
| Jappio |
| ik ben zo'n chauvinist dat ik per ongeluk in het belgie deel ook op nederland heb gestemd (A) |
|
|
| raoel |
Als het gaat om trance en de kwaliteit daarvan, asoluut Nederland.
Veel meer toppers en ook de betere producers.
toch hebben ze in Bels ook heel veel goede producties gemaakt, maar dan meer op het gebied van sfeer nummer: de jumper style waarmee de Atmoz en Zillion groot zijn geworden.
Maar ja, Nederland heeft gewoon de beste trance producers.
Niet alleen tussen de lage landen, maar ook tov de hele wereld IMO. |
|
|
| jploveparade |
| Duitsers en Nederlanders maken de beste trance. Belgie maakt de beste fritten :p |
|
|
| Nabistai |
| Nederland heeft inderdaad vele goede producers, maar op dit moment is de beste toch wel MIKE, en die komt uit den België :D (ik heb ni gestemt by the way) |
|
|
| Partyhardy! |
| L-vee en M.I.K.E. meer hoef ik niet te zeggen dacht ik zo! :) |
|
|
| TranceFool |
Ik heb niet 1 favo producer....L-Vee en Mike zijn super maar Nederland heeft ook heel veel goede producers, vul zelf maar in....
vind het ook beetje dom topic, tis geen wedstrijdje :rolleyes:
heb dus ook niet gestemd |
|
|
| Chicane |
| Amerikanen doen het ook niet bepaald slecht, men neme een Josh Gabriel, Dave Dresden, Markus Schulz, Satoshi Tomiie, Christopher Lawrence (Canadees), etc. |
|
|
| basvh |
Lekker boeiend wie de beste muziek maakt. Mij boeit het niet of een nummer uit Nederland, Belgie, Zwahili, Verwegistan komt. Als het maar goede muziek is.
Wist trouwens niet eens dat de belgen een eigen sectie hadden |
|
|
| Djeebie |
| Nederland natuurlijk. Zo'n klein land en dan zoveel goeie producers :) |
|
|
| franzelare |
| hoezo grootheidswaanzin van 2 kleine landjes! de beste producers zullen altijd ergens anders vandaan komen! |
|
|
| Remy D |
Met het feit in mijn achterhoofd van dat het belgische volk 1 van de meest kanslose achterlijke debielen zijn. :D Moet ik toegeven dat ze toch 3 producers (L-Vee, CJ Bolland en Push :D) hebben geproduceerd van wereldformaat. Maarja dat maakt ze nog niet het beste produceland. Schande eigenlijk dat maar 3 belgen het gemaakt hebben. :haha: Nou ja Goedele zou ook nog wel is een beurt willen geven. Geile tieten van der. :D Maarja iedergeval:
1:Nederland (ofcourse)
2:Belgie
3:USA |
|
|
|
|