|
Va har ni gjort i helgen då?
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
Har ni nå kul å berätta kan ni ju skriva här :)
Själv har man varit me på en kompis möhippa :rolleyes: Scul kan gissa vad det betyder :D :p varit på Eurovisionfest där alla 14 pers. fick bedöma bidragen (låt, sång, framträdande, hår etc :D ) Vinnaren var katastrofalt dålig! Irland skulle ha vunnit..
Sen hade jag turen att få höra en låt från min topp 5 ATM ute på en klubb i stan. De e så man tappar hakan :D:crazy: |
|
|
| SWE_TRANCE |
Helgen började inte speciallt kul för min egen del :(
Tänjde utt ett ledband i min högerfot, så nu är det kryckor i 1 vecka och 6-8 veckor utan fotboll :whip: :whip:
Får hålla mig jävligt lugnt i veckan om jag ska kunna dansa nåt öht på midway..:eyes:
Annars så drack jag lite folköl ihop med kompisar, samtidigt som vi kollade på eurovision song contest. Håller med dig Glorie, att Turkiet vann är heelt otrooligt!! SVERIGE skulle vunnit ;) |
|
|
| Nicke |
Körde omkring i stan som vanligt, med småflickor på baksätet (och en framme också ;)). Tycker väldigt mycket om en av dom och på nåt sätt lyckades jag förhandla mej till 2 lååååååånga kramar och tom en puss (en för att vi stannade ett ställe och rökte (dom) den andra för att jag körde henne till ett ställe för hon skulle träffa några andra kompisar). Så lycklig att man nästan kunde gråta av glädje just då :) |
|
|
| reveal |
pluggat... tenta imorgon, och sen en till nästa måndag :(
har iofs lirat streethockey också :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Nicke
Körde omkring i stan som vanligt, med småflickor på baksätet (och en framme också ;)). |
Öhh... kan misstolkas eller kanske tolkas rätt? Orolig! |
|
|
| ShyTrance |
tråkigt o hör SWE_TRANCE
Igår luffa jag runt i stan me kompisar, vi käkade o snackade :) o sen på kvällen gick vi o såg the matrix reloaded efter d så åkte vi hem.. d e ql :D
o idag så har jag inte gjort så mycke, köpte rosor till morsan o sen käka jag pizza inte så mycket mer... :) |
|
|
| impulze |
| var på alarma, dansade oändligt till dj hulken, lirade sköna klassiker med gielen, marco-v mm.. fett nice.. mkt folk också! var uv-party ;) |
|
|
| Glorie |
Nickeeee....åhh va fina smileys du använder :) gullit!! de där ska ja spara :)
ja just det, ja har sutti i en fin park å solat idag me (KANONVÄDER) å läst lite empirisk metod (bok) :(
Inte bjaa SWE_TRANCE :( |
|
|
| Nicke |
| quote: | Originally posted by Aendy
Öhh... kan misstolkas eller kanske tolkas rätt? Orolig! |
Öhö? Alltså..
Jag körde en bil (pappa betalar), bredvid mej sitter en brud och på baksätet 3 stycken 
Misstolkar du det ännu eller förstår du min förklaring? :) |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Nicke
Jag körde en bil [IMG]bredvid mej sitter en brud och på baksätet 3 stycken
Misstolkar du det ännu eller förstår du min förklaring? :) |
Går från småflickor till brudar... då är jag inte längre orolig. |
|
|
| mindshooter |
| Va på Göta Källare i fredags..bra drag..söp mig råfull (eller snarare dom jag var med söp mig råfull) på lördagen uppträdde jag och brorsan med flicka på gårdsfest i sthlm....sen vare filmkväll på lördagen hemma hos en polare...idag har jag jobbat, sett Matrix och avslutat kvällen med en Poi-session i en park...underbar helg helt enkelt :) |
|
|
|
|