|
Vad har ni för uppkoppling?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
Funderade på ifall nån fortfarande sitter med ett modem? Jag är tveksam till det, men nån kanske är onödigt nostalgisk i sitt datoranvändande ;)
Själv sitter jag med SUNets 100 mbits-lina :D |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
Själv sitter jag med SUNets 100 mbits-lina :D |
heh, det var du tvungen att säga va.. ;) :P
Om man ändå hade haft sån uppkoppling... :disbelief
Jag själv sitter med Telia ADSL, väntar med spänning på hur nya VDSL teknologin ska sprida sig :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
heh, det var du tvungen att säga va.. ;) :P
Om man ändå hade haft sån uppkoppling... :disbelief
Jag själv sitter med Telia ADSL, väntar med spänning på hur nya VDSL teknologin ska sprida sig :) |
samma här... fy för Telia |
|
|
| Mirv0 |
| Streamar med bostream |
|
|
| ScuL |
XS4ALL/KPN ADSL 768/128kbit .. 54 euro/månad.
kanske är det interessant att man nämna priset. |
|
|
| Vizay |
sitter med telia ADSL via villaägarnas riksföärbund så de blir 325kr/månad
väntar också med spänning på hur telia och de andra ska ställa sig till VDSL-tekniken som BBB verkar bli först med....har några polare som kan få BBB's nyaste redan...sen har vi gått ihop asmånga där jag bor å skrivit intresseanmälan så med lite tur får jag det kanske i år :D |
|
|
| Endre |
chello, så ingen ska ing klaga för chello är det sämsta bredband som man kan ha.
|
|
|
| SteveTranz4ever |
har haft BBB nu i drygt 2 år... 10Mbit
Fet lina där reveal :) |
|
|
| Nicke |
| Soneras 512/512 ADSL |
|
|
| lonne |
| quote: | Originally posted by Endre
chello, så ingen ska ing klaga för chello är det sämsta bredband som man kan ha.
|
Riktig skit...:( |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ScuL
XS4ALL/KPN ADSL 768/128kbit .. 54 euro/månad.
kanske är det interessant att man nämna priset. |
sant att priset är viktigt... jag betalar 130 spänn i månaden tror jag, ca 14 € skulle jag tippa på att det motsvarar |
|
|
|
|