|
Ik luister nu naar Magik 7
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| Haha, wat een geweldig album. Ik moet zeggen dat ik nog geen 1 keer d8 wat een irri nummer. Lekker relaxt albumpje dat magik. meer mensen die hem al hebben? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik luister nu naar DJ Rubero - Live @ Leiden...Beetje Picotto achtig, dus wel zuper cool... Magik 7 is wel leuk ja...voor mij iets te rustig |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik luister nu naar DJ Rubero - Live @ Leiden...Beetje Picotto achtig, dus wel zuper cool... Magik 7 is wel leuk ja...voor mij iets te rustig |
Ja idd het is een lekker rustig album, geen gebeuk ofzo, waar ik overigens ook best van hou. |
|
|
| Partyhardy! |
Ik heb hem net gedownload en hij is idd heerlijk, het begin wanneer tiesto wordt aangekondigd, daar krijg je echt kippenvel van! lekker,lekker!
en ik vind hem af en toe best beuken Lex,.....Flight 643 beukt toch lekker?:D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Ik heb hem net gedownload en hij is idd heerlijk, het begin wanneer tiesto wordt aangekondigd, daar krijg je echt kippenvel van! lekker,lekker!
en ik vind hem af en toe best beuken Lex,.....Flight 643 beukt toch lekker?:D :D |
Luister vanavond maar van 24h00 tot 06h00 naar Slam FM/ID&T Radio, dat is pas beuken.
- Mauro Picotto
- queen DANA
- Kai Tracid
- Gary D.
|
|
|
| Blik |
| ik moet hem nog downloaden van RMF, zal ik nu maar es doen dan |
|
|
| !_PeTrUs_! |
SPECIAAL VOOR BLIK
Hier is je Penquin, Ik hem omgezet im mp3... Dan moet je m ff omzetten naar *.gif. Dan moet ie ut doen |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
SPECIAAL VOOR BLIK
Hier is je Penquin, Ik hem omgezet im mp3... Dan moet je m ff omzetten naar *.gif. Dan moet ie ut doen |
bedankt, ik had je al geprobeerd te PMen maar je box was vol |
|
|
| M5 |
| hmm ...beetje veel overeenkomsten met die Revolution mix...... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Dat gezeik met die Inbox, Ik kan maar 4 berichten erin hebben ofzo, GVD
| quote: | Originally posted by Blik
bedankt, ik had je al geprobeerd te PMen maar je box was vol |
|
|
|
| Jesse |
yeah!!
Lekkere cd....net gekocht, kreeg er nog een gratis Wildlife cd bij ook! (gemixt door Jaimy (van Jaimy & Kenny D):D ) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
He He Kopen....
| quote: | Originally posted by Jesse
yeah!!
Lekkere cd....net gekocht, kreeg er nog een gratis Wildlife cd bij ook! (gemixt door Jaimy (van Jaimy & Kenny D):D ) |
|
|
|
|
|