return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Trevligt sommarlov!
View this Thread in Original format
Nicke
Yay, mitt sommarlov har börjat, nästan i alla fall. Borde gå på avslutning på fredan, men jag tror inte att jag orkar. Får inget avgångsbetyg så det är skit samma.

Ni svenskar går väl i skolan till ungefär mitten av Juni, så :p på er :D

Sitter hemma och dricker hemgjord Vodka Redbull (alltså Suomiviina och ED) :) Ska ut med klasskompisarna senare i kväll, får se hur det går. Sen så ska man ut igen på fredan, kanske på lördan också.. Får se hur man orkar.

Party on!
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by Nicke
Ni svenskar går väl i skolan till ungefär mitten av Juni, så på er


hrm, riktigt så illa är det väl inte, slutar inte NI skolungdomar (:P) redan nästa vecka???
Nicke
Förut så vardet i alla fall så att vi slutade ungefär den sista maj, och ni slutade någhra veckor senare. Vet inte hur det e nuförtiden.. Kanske saker och things har ändrats..
dbl
studenterna börjar iallafall bli klara... massa jävla idioter som åker runt i bilar och roppar... "för vi har tagit studenten......" bla ablablabalblablabla.. sånt gjorde man ju för längesen..
*cough*1 årsen*cough*

stoppar ju bara upp trafiken inne i stan.. hel jobbigt när jag va där inne idag
ShyTrance
Jag slutar den 6e juni :D sen börjar jag gymnasiet i agusti nån gång...
Glorie
quote:
Originally posted by Nicke
Trevligt sommarlov!


desamma Nicke :)

Do we have any students in the house btw. såna som går ut gymnasiet?? :) Grattis till dem isf :) :)
cviper
Tisdagen, den 3.6, är det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg. :cool:

Fast man fick tydligen bara köra upp- och nerför Avenyn tre gånger.
dbl
quote:
Originally posted by cviper
Tisdagen, den 3.6, är det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg. :cool:

Fast man fick tydligen bara köra upp- och nerför Avenyn tre gånger.


skönt att man inte e hemma då.. slipper man dig iallafall ;)

3 gånger... hehe... förstår visserligen reglerna.. e ju rena rama kaoset när alla kör omkring
mindshooter
6:e juni slutar vi :) helt ok..... ha ett bra sommarlov!!!
ShyTrance
Längtar till sommarlovet :D
ska iväg till Spanien me familjen, ska åka me bil :)

va ska ni andra göra under sommarlovet då?

dbl
quote:
Originally posted by ShyTrance
Längtar till sommarlovet :D
ska iväg till Spanien me familjen, ska åka me bil :)

va ska ni andra göra under sommarlovet då?


har ju då inget riktigt sommarlov eftersom jag inte går i skolan längre, men i sommar så ska jag till ayia napa i 2 veckor :)
Nicke
Måste försöka hitta nåt jobb åt mej före armén i Januari. Plus att jag har en arbetspraktik ogjord, så inget avgångsbetyg för mej förrän den är gjord..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement