|
Trevligt sommarlov!
|
View this Thread in Original format
| Nicke |
Yay, mitt sommarlov har börjat, nästan i alla fall. Borde gå på avslutning på fredan, men jag tror inte att jag orkar. Får inget avgångsbetyg så det är skit samma.
Ni svenskar går väl i skolan till ungefär mitten av Juni, så :p på er :D
Sitter hemma och dricker hemgjord Vodka Redbull (alltså Suomiviina och ED) :) Ska ut med klasskompisarna senare i kväll, får se hur det går. Sen så ska man ut igen på fredan, kanske på lördan också.. Får se hur man orkar.
Party on! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by Nicke
Ni svenskar går väl i skolan till ungefär mitten av Juni, så på er |
hrm, riktigt så illa är det väl inte, slutar inte NI skolungdomar (:P) redan nästa vecka??? |
|
|
| Nicke |
| Förut så vardet i alla fall så att vi slutade ungefär den sista maj, och ni slutade någhra veckor senare. Vet inte hur det e nuförtiden.. Kanske saker och things har ändrats.. |
|
|
| dbl |
studenterna börjar iallafall bli klara... massa jävla idioter som åker runt i bilar och roppar... "för vi har tagit studenten......" bla ablablabalblablabla.. sånt gjorde man ju för längesen..
*cough*1 årsen*cough*
stoppar ju bara upp trafiken inne i stan.. hel jobbigt när jag va där inne idag |
|
|
| ShyTrance |
| Jag slutar den 6e juni :D sen börjar jag gymnasiet i agusti nån gång... |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Nicke
Trevligt sommarlov! |
desamma Nicke :)
Do we have any students in the house btw. såna som går ut gymnasiet?? :) Grattis till dem isf :) :) |
|
|
| cviper |
Tisdagen, den 3.6, är det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg. :cool:
Fast man fick tydligen bara köra upp- och nerför Avenyn tre gånger. |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by cviper
Tisdagen, den 3.6, är det min tur att stoppa upp trafiken inne gbg. :cool:
Fast man fick tydligen bara köra upp- och nerför Avenyn tre gånger. |
skönt att man inte e hemma då.. slipper man dig iallafall ;)
3 gånger... hehe... förstår visserligen reglerna.. e ju rena rama kaoset när alla kör omkring |
|
|
| mindshooter |
| 6:e juni slutar vi :) helt ok..... ha ett bra sommarlov!!! |
|
|
| ShyTrance |
Längtar till sommarlovet :D
ska iväg till Spanien me familjen, ska åka me bil :)
va ska ni andra göra under sommarlovet då? |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
Längtar till sommarlovet :D
ska iväg till Spanien me familjen, ska åka me bil :)
va ska ni andra göra under sommarlovet då? |
har ju då inget riktigt sommarlov eftersom jag inte går i skolan längre, men i sommar så ska jag till ayia napa i 2 veckor :) |
|
|
| Nicke |
| Måste försöka hitta nåt jobb åt mej före armén i Januari. Plus att jag har en arbetspraktik ogjord, så inget avgångsbetyg för mej förrän den är gjord.. |
|
|
|
|