|
Wat was I LOVE TRANCE een kutfeest!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
OMG eerste keer dat ik in de Lexion ben geweest en gelijk ook de laatste.Tering wat een kuttent is dat.We kwamen daar aan zo rond 00:15 en we waren pas zo rond 2:00 binnen.Zo slecht geregeld.Ik ben nog uitgelachen door Johan Gielen :D.Hij kwam al weer naar buiten.Dus ik zeg tegen hem dat ie een wereldset heeft neergezet.Moest ie lachen.Volgende keer beter vriend zei hij toen..Dat ws het enige grappige van de hele avond.Na dat had ik het eigenlijk al weer gezien daar maar anderen wilden toch wel naar binnen.Eenmaal binnen stond je als koeien in een veestal daar dan te dansen.Vet gare sfeer.Vet gare mensen.Het feest had beter I LOVE CLUB kunnen heten.Alleen Armin was weer lekker bezig maar spider "NERD" willem was weer zware baggermuziek aan het draaien.ik heb alleen maar clubmuziek gehoord van die man.
Nou ja ik heb i.i.g. een keer de lexion van binnen gezien.NOOOOOIIITTT meer dus dat ik daar heen ga.Wat een KUTTENT :mad:
Ik ben allang blij dat vanavond nog Trance Nation is in de fun,anders was mijn weekend echt heel DIK verneukt.
GREETZ!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Bellie
We kwamen daar aan zo rond 00:15 en we waren pas om rond 2:00 binnen.Zo slecht geregeld.Ik ben nog uitgelachen door Johan Gielen :D.Hij kwam al weer naar buiten.Dus ik zeg tegen hem dat ie een wereldset heeft neergezet.Moest is lachen.Volgende keer beter vriend zei hij toen..Dat ws het enige grappige van de hele avond.
GREETZ!!! |
best triest, als dat het beste van de avond is
volgende keer beter vriend:D |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Bellie
OMG eerste keer dat ik in de Lexion ben geweest en gelijk ook de laatste.Tering wat een kuttent is dat.We kwamen daar aan zo rond 00:15 en we waren pas om rond 2:00 binnen.Zo slecht geregeld.Ik ben nog uitgelachen door Johan Gielen :D.Hij kwam al weer naar buiten.Dus ik zeg tegen hem dat ie een wereldset heeft neergezet.Moest is lachen.Volgende keer beter vriend zei hij toen..Dat ws het enige grappige van de hele avond.Na dat had ik het eigenlijk al weer gezien daar maar anderen wilden toch wel naar binnen.Eenmaal binnen stond je als koeien in een veestal daar dan te dansen.Vet gare sfeer.Vet gare mensen.Het feest had beter I LOVE CLUB kunnen heten.Alleen Armin was weer lekker bezig maar spider "NERD" willem was weer zware baggermuziek aan het draaien.ik heb alleen maar clubmuziek gehoord van die man.
Nou ja ik heb i.i.g. een keer de lexion van binnen gezien.NOOOOOIIITTT meer dus dat ik daar heen ga.Wat een KUTTENT :mad:
Ik ben allang blij dat vanavond nog Trance Nation is in de fun,anders was mijn weekend echt heel DIK verneukt.
GREETZ!!! |
Achja, in de ergste gevallen kun je altijd nog ergens een barkruk en een haffel muntjes vinden :D |
|
|
| Henkie_henk |
Trance nation lijkt me wel zwaar goed hoor...
have fun.. ik ga als de nerd die ik ben lekker thuis zitten en leren... YES YES!! Ach ik houd iniedergeval wel t geld in me zak! (en daar ben ik zo blij om) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Wees blij, hier in Enschede heb je bijna niets... Alleen in Duitsland is het zzzuper tof. Lekkere Duitse Doorstampers...Het betere beukwerk... Net zoals Kai Tracid en Gary D. op QLIMAX |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik hoorde sowieso altijd al dat de Lexion meer club was....een paar maatjes van mij gingen d'r vaak heen op zondag (jeeezz..met de auto vanaf Heerenveen midden in de nacht dweeps lol :D)...echte technofreaks en die zeiden steeds: wel club...soft dus..maar wel gezellig....hmmmm...misschien omdat iedereen dan vet strak stond van de zaterdagnacht ofzo.... ??? |
|
|
| Dj Lex |
| Hehe en ik weet dat er nog meer TA's waren. Akira was er ook he? |
|
|
| Akira |
Ja ik was er ook en ik heb bellie nog in de rij gezien maar die stodn alleen 10 meter voor me ofzo dus heb maar niet keihard daar lopen schreeuwen.Het was inderdaad super kut geregeld met die rijen als ze gewoon de mensen met kaartjes voor lieten gaan dan was het gewoon echt beter geweest.daardoor een uur in de die klote rij gestaan...waar ik flink werd bereden door 2 vrouwen eentje had gewoon haar borsten in mijn nek gelegd waardoor ik gewoon nu last heb van mijn nek ;)
Ja nou bellie zo slecht was het feest ook weer niet tegenvaller was dat marc V niet was gekomen en dat johan gielen,armin al zo vroeg moesten draaien daardoor kregen de homo's spider en jose veelste veel tijd en was het echt zwaar om nog te blijven.Tegen mijn principes in heb ik toen maar naar jean gekeken en die was gewoon echt stukken beter dan spider en JOSE :D :D
Het koste maar 25,- dus ik vond het zeker wel lachen hoor heb ook nog es REMY D ontmoet dus was helemaal toppie hoor. |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by Akira
Het koste maar 25,- dus ik vond het zeker wel lachen hoor heb ook nog es REMY D ontmoet dus was helemaal toppie hoor. |
Cool man!! Iedereen is zo'n beetje iedereen aan het tegenkomen de laatste tijd!! Ik vind echt dat er een keer een grootscheepse (dutch) TA-meeting georganiseerd moet gaan worden!! |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Jukx
Cool man!! Iedereen is zo'n beetje iedereen aan het tegenkomen de laatste tijd!! Ik vind echt dat er een keer een grootscheepse (dutch) TA-meeting georganiseerd moet gaan worden!! |
ja man, kijkt me best wel lachen....wanneer dan, als die wordt gehouden?? Dance Valley ofzo(heb me kaartje al, jihaaaa!!!)? dan ben ik nog jarig ook(nou ja op 5 augustus dan):D:D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| Is dat nou echt leuk Dance Valley??? Lijkt me nou echt geen k*t aan om een betje 's middags te lopen feesten...alhoewel...dat doe ik natuurlijk ook op de Loveparade en op FFWD streetparade....nou jah...Dance Valley is misschien ook teveel in de zomer, zijn er lui op vakantie enzo...wie gaan er naar Mysteryland? jij ook Jukx? ...maar dan zitten ommigen wer met hun tentamens/examens etc...damn...BBQ bij mij thuis? :p |
|
|
| Optimus Trance |
jaaa, ik weet t , 's middags ( ik moet zelfs om 8 uur me nest uit, als ik de opning wil zien:()....maar toch, kijk die line up, zóóóóveeel goeie dj's....tsja, en dan ben ik ook nog jarig:)
Om deze redenen ga ik ernaartoe...I rest my case:D:D:D: |
|
|
|
|