|
Foto's van 4 Elements (door SnuggLe) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by basd
Post by SnuggLe
Serieus? Veel vragen gehad?
Enneh..heb je er nog wat verwijderd? Ik heb volgensmij kei-goed gefilterd en geedit.
Stuur ff mailtje/pm ofzo. |
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien :p
Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist :( |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien :p
Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist :( |
Man lul niet :D
Ik zit allang in Enschede / bij Anke / Feestje van BasD. Dus daarom postte ik via zijn account, omdat de cookies niet werkte.
Maar ze zijn gewoon gaaf de pix :)
Dit weekend pix maken in de nieuwe Astaaaaaaaaa! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hee Bram, je bent echt hard aan het oefenen voor ambtenaar geloof ik! Laat die account van Bas met rust en ga wat nuttigers verzinnen dan al je foto's van commentaar te voorzien :p
Ze zijn wel erg gaaf moet ik zeggen!! Zo te zien heb ik weer een leuk feestje gemist :( |
Man lul niet :D
Ik zit allang in Enschede / bij Anke / Feestje van BasD. Dus daarom postte ik via zijn account, omdat de cookies niet werkte.
Maar ze zijn gewoon gaaf de pix :)
Dit weekend pix maken in de nieuwe Astaaaaaaaaa! |
|
|
| Chicane |
Anders post je effe 2x :p
Sjezus wat lopen daar een stel horken rond zeg, de een nog dommer dan een baksteen als de andere loempiakorstje :rolleyes: |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Chicane
Anders post je effe 2x :p
Sjezus wat lopen daar een stel horken rond zeg, de een nog dommer dan een baksteen als de andere loempiakorstje :rolleyes: |
JEZUS! ALBINOPINO!! komt er dan ook geen 1 zinnig woord uit jouw mond?? |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Three 'O Three
Tin, steek dan niet in 1x die bamihap in je smoel!! :D
Snuggle, goede actie hooor ;)
Maar vooral LEX JONGEN!!! Heeeeeeeeeeerlijke pose!!!! :haha:
|
Ja man had er al de hele week op geoefend voor de spiegel en als zo'n moment dan komt en het lukt is dat natuurlijk een kroon op je werk he :toocool: |
|
|
| Donna |
Whahahaha awwww wat een aantal zeer schattige fotootjes:)
Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Whahahaha awwww wat een aantal zeer schattige fotootjes:)
Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek:D |
He Don niet jezelf afkraken. Jij bent op je eigen manier fotogeniek :) |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by Donna
Jullie zijn gelukkig in tegenstelling tot mij WEL fotogeniek:D |
Dat valt bij mij ook wel mee hoor, tering :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
ja leuke foto's :D
beetje jammer dat beide heren hun ogen openhouden :D zeker bang dat ik iets uithaal als de ogen gesloten worden :stongue: :nervous:
ik zal binnenkort maar s ff een cd-tje naar de HEMA brengen voor in m'n fotoboek ;) |
|
|
| Guido'h |

wow zulke lensen wil ik ook :D :eyespop: |
|
|
| TranceFool |
| vette foto's he! :) |
|
|
|
|