|
Foto's van 4 Elements (door SnuggLe) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| M_Peror |
| Gave foto's man! :D |
|
|
| Engeltje |
| echt wel leuke fotoows ja... :happy2: kei gaaf!!! |
|
|
| Duke2003 |
deze gast is zoooo stoer!!! :D
 |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Engeltje
echt wel leuke fotoows ja... :happy2: kei gaaf!!! |
ENGELTJEEEEE :D Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi
Lang leve een nwe vrouw op TA :) Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken :p
Wat is je volgende feessie? |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Lang leve een nwe vrouw op TA :) Welkom!!! Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben en dat de pubers hiero niet te lang met hun "andere hersenen" blijven denken :p
|
welke hersenen? :rolleyes: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Don niet jezelf afkraken. Jij bent op je eigen manier fotogeniek :) |
Awww das lief Bram,zal nooit meer boos op je zijn |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Jappio
welke hersenen? :rolleyes: :stongue: :stongue: :stongue: |
die hersenen die IK niet heb :rolleyes: :stongue: :stongue: :stongue:
ze brengen je toch alleen maar in problemen :p |
|
|
| Engeltje |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ENGELTJEEEEE :D Je hebt t aangedurfd!! hihihihihi
|
jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier :tongue3
gaat helemaal goed komen toch?
volgende feessie weet het nog niet... In ieder geval Impulzzz misschien sunrise in breda...
wanneer jij??? |
|
|
| SnuggLe |
Welkom Engeltje! :)
Leuk hier meer vrouwelijke invloed te hebben... al die kleuters hier kunnen wel een beetje opgevoed worden ;)
Ik hoop dat je het hier naar je zin hebt, en misschien spreek ik je ooit nog op een feest. Tijdens 4 Elements was ik teveel aan het wegspacen op John Digweed waardoor ik niet de kans heb gehad je te spreken, jammergenoeg.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Engeltje
jaja, ik kom jou helpen met die "mannen" hier :tongue3
|
PM me maar ff dan... :cool: ;) |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Engeltje
|
Welkom. Heb je deze draad al gezien? Is handig, weten we gelijk wie je bent (en kan je ons ook beetje leren kennen). |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
(en kan je ons ook beetje leren kennen). |
Zullen we dat maar niet doen.....hoe beter je elkaar kent hoe debieler je hier wordt.
Tis gewoon een gekkehuis hier...gelukkig hebben we nog 1 normaal iemand: Kleuter Snuggle. |
|
|
|
|