|
P3 just NU!! Orkidea live @ Fokused, Factory
|
View this Thread in Original format
| Kraith |
| Fan, jag missade nästan hela! Hoppas någon rippat! *hoppas* |
|
|
| x-dream |
| Fan oxå min glömska skalle glömde av detta.... |
|
|
| Mirv0 |
| Hoppas någon rippa för footbollen var svårt att dra sig från :) |
|
|
| mindshooter |
| åh måste ha denna..han va så feeeeeeeeeeeeet |
|
|
| impulze |
| quote: | Originally posted by mindshooter
åh måste ha denna..han va så feeeeeeeeeeeeet |
orkidea var ju relativt smaaaaal :P hehe *tråkig* |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by impulze
orkidea var ju relativt smaaaaal :P hehe *tråkig* |
go dig yourself a hole..... :) han spela fan bra låtar alltså |
|
|
| Treo |
| hmm, verkar som alla glömde rippa detta.. synd. |
|
|
| NordLight |
NNNNNNNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ !
Säg att någon har rippat !?
:( :eyespop: :nervous: :eek:
NordLight |
|
|
| zamson |
| ooohhh nej... snälla nån måste ha rippat det! |
|
|
| TrancE_GyLLe |
JAre sa ju vid förra p3 setet att han skuule rippa fler ggr.. så vi får hoppas att han gjorde de nu!!!
hoppas hoppas hoppas :) |
|
|
| RebeL9 |
Orkidea-P3_Live_Fokused_Scandinavian_Tour_03-29-RADIO-2003-ROD
:toothless |
|
|
|
|