|
dronken (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| M5 |
| vrolijk, erg vrolijk. Na 2 biertjes al big smile... :toocool: |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Switch
dan moet je maar geen breezers drinken :D
na de eerste paar pilsjes wordt ik ook melig, maar dat slaat gauw om naar rustig gedrag. mijn lichaam weet dat er iets niet goed is, dus schakelt het vanzelf over zodat ik niet te gek ga doen. heel vreemd, maar ik heb dat niet in de hand :/
|
nee ik zit niet meer in mn breezer periode Switchie :p |
|
|
| Donna |
Dronken zijn is KUT,k ben altijd wel erruggg gezellie vlgns de ppl die het ervaren hebben.
Echter thuisgekomen heb ik over t algemeen alleen de Wcpot nog gesproken en dat waren niet echt gezellige onderonsjes.
Dussuhh,pass the joint baby! |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by stevesimon
waarom zit je op Basd zen account? |
Ik zag bij hem thuis gisteren, en die cookies konden niet weg. Maar maakt niet uit :D |
|
|
| mantisnl |
ik wordt er meestal phat actief van, zelfs als ik de hele dag gewerkt heb
sommige van mn vrienden worden tering lame en das dan best irritant:rolleyes: |
|
|
| Teal'k |
Super vrolijk!
oja, en ik ga 10x zo hard stuiteren :D |
|
|
| Djeebie |
| quote: | Originally posted by robin
sjagereinig *k heb werkelijk geen idee hoe je dat echt schrijft |
Chagrijnig.
| quote: | Originally posted by Switch
ergste moment:
examenfeestje bij een kameraad, begon om 8 uur
drankenlijst:
3 flesjes Grolsch
3 Flesjes Alfa bier
3 flesjes russisch bier dat al een jaar overdatum was
halve fles Blue Curacao
compleet glas Hooghoudt jenever in 1 teug (jezus wat smerig)
op een gegeven moment was er alleen nog maar 1 fles Bessen en Jus. dus die jongen van wie het feest was gaf mij dat pak met die fles, ging naar de keuken om zelf een glas te halen, tegen de tijd dattie terug was (1 minuut later) was de hele fles leeg :D
toen effe naar buiten gegaan want daar was het gezellig (al lopend van de ene muur naar de ander). daar me complete inhoud uitgekotst, verkeerde (veel te kleine) spijkerjas meegekregen, werd ik op me eigen brommer naar huis gebracht.
paar keer van de rijdende brommer afgeflikkerd, in een tuin gekotst waar de mensen nog gewoon tv zaten te kijken. eindelijk thuis, werd ik door 2 man meegesleurd naar de deur, mijn benen hingen er achter, naar de wc, nog een half uur boven de pot gehangen, toen moest ik poepen, deur op slot gedaan, kreeg ik de deur niet meer open! :(
vader brak dus de deur open, sleurde mij naar me kamer, en 15 uur in een streep doorgeslapen :/ |
:p Goed verhaal hoor.
Ik word altijd vrolijk van drank. Niet vervelend of agressief gelukkig. En zoals jploveparade al zei: "vermogen tot rationeel denken tot nul gedaald". Dat herken ik wel :D
Ergste moment:
Meerdere momenten dat ik over m'n nek ben gegaan. Maar m'n ergste is wel dat ik, ongeveer 4 jaar geleden, met een groep vrienden 's ochtends om kwart over 7 al aan de baco zat. En dat is dan ook niet goed afgelopen op school (was met kerst) :toothless |
|
|
| New Wave |
Ahjee, alcohol geeft mij vele gezichten :)
Als ik een beetje op heb dan ben ik wat losser, vrolijk en altijd lachen.
Het feesten wordt nog gezelliger.
Als ik nog meer ga zuipend an wordt ik steeds serieuzer....damn als ik flink aangeschoten ben dan kan je met mij gesprekken voeren waarbij einstein een lozer is.
Als ik me helemaal naar de klote heb gezopen dan loop(zwalk) ik een beetje rond..beetje vaag lullen met maten die ook knetter zijn.
Nadat ik met mijn super bezopen hoofd het prikkeldraad ben gefietst en ik behoorlijk open lag ben ik gaan minderen :)
De reden waarom ik nu niet meer drink is omdat ik het gigantisch verneukte bij de sjiks als ik bezopen ben.....enja, ik was 3 dagen in de week bezopen dus het schoot niet op :p
Dat ik bij de PTT ging werken en elke dag 6:30 moest beginnen heeft er toe geleid dat ik helemaal met alcohol gestopt ben :) |
|
|
| DJ_Massive |
Tim, je bent een voorbeeld voor de hedendaagse jeugd.
Hulde :p :p |
|
|
| magrec |
| Mja ik stop meestal met drinken als ik melig wordt en mijn coördinatie niet meer je van het is. Daar heb ik vrij snel last van en dan loop ik echt tegen iedereen aan. Vooral als ik weer aan de smirnoff zit dan word ik echt vaag. Maar goed als je op je 15e zo zat bent en dat je tijdens het naar huis fietsen 3 keer moet kotsen maar zo lam bent dat je gewoon blijft fietsen en dat je na 3 dagen continu je gal opkotsen en je tyfus ziek voelen je fiets bekijkt en ziet dat er de boontjes van 4 dagen geleden lekker hard zijn geworden op je fiets zorg je er wel voor dat je nooit meer zover gaat . |
|
|
| Blik |
eerst word ik losser, daarna word ik heel erg duf. Dit gebeurt ongeveer elke zaterdag
en ik hoef (bijna) nooit te kotsen en heb ook bijna nooit een kater :) |
|
|
| TimeportE |
uuuuuhm, voorbeeld vrijdag (owrst case scenario):
met wat vrienden wat in elkaar getoverd en 8 grolsh naarbinnen gewerkt in 1,5 uur.. toen naar huisfeest 16 bavaria flesjes in 3 uur.. en toen was vrij ver weg.. dacht op gegeven moment dat ik in nijmegen zat terwijl we toch echt in eindhoven zaten (het leek ook echt wel heel erg op elkaar!!!) en toen ik de volgende ochtend thuis wakker werd dacht ik: waar is mijn fiets die ik weer na 2 dagen ergens anders vond..
maar normaal, erg vrolijk, opener, beetje gek! (btw capital lui hebben me dronken gezien, kreeg ipv 10 26 muntjes :D) |
|
|
|
|