return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
dronken (pg. 3)
View this Thread in Original format
Smirnoff
Ik weet het eigenlijk niet......ik weet alleen dat ik wat losser wordt als ik wat op heb, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.
total woot
Ik wordt gewoon zat van alcohol, nooit agressief.

ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....
DJ_Massive
quote:
Originally posted by Smirnoff
, maar over het algemeen ben ik nooit dronken.


ja proost Smirnoff
:p
JunKX
quote:
ergste moment.... 5 minuten geleden: paar honderd dronken psv suporters op de vuist met de ME (voor m'n deur!!) das best ff schrikken....


Ja, hoeren! Ik liep net op de Grote Markt met een mannentje of 10. We kwamen net de kroeg uit en binnen 30 seconden stond iederen te vechten. Ben 2x met traangas beschoten, tering was is dat een kut spul....

Verder was het wel gezellig! :)

Bier OnwZ Joe.
John
net als de meeste...vrolijker en losser..
wordt wel snel moe van drank.
echt helemaal lam dronken is kut.. eventueel kotsen en niet meer weten hoe je thuisgekomen ben enzow.. sja zijn leukere dingen. wordt iig nooit agressief:)
K.nattick
Alcohol maakt van mij een druktemaker, kga harder praten, word lolliger (vind ik dan vooral zelf) en zie alleen maar de leuke dingen des levens. Op parties drink ik zelf niet al te veel (in verhouding dan: normaal gesproken sta je in een discotheek tot 3.00 of 4.00 uur te feesten, bij grotere feesten doe je dat tot 7.00 uur zoiets), ik word er op een gegeven moment soms superlam van en da's zonde van het feest vind ik. Perfecte verhouding bij mij is 1:2, waarbij 1 = biertje en 2 = sinas.
Nabistai
Hihi, als ik zat begin te worden dan praat ik ongelofelijk snel en dans ik ook vrij hevig, eens da ik goe weg ben wordt ik terug slomer en praat ik terug trager.


(totdak e paar red bulls opdrink :D )
Duke2003
wie is dat tennismeissie van je sig?
robin
goeie vraag duke :D :D
TranceFool
ehhh ja ik word er vooral melig van en ga echt onzin uitkramen....
een van de leukste momenten was denkik wel tequila wedstrijd van de zomer in Lloret met een maat van me....:D

M_Peror
Word meestal strontmelig en ga nog onduidelijker praten dan ik normaal al doe. :D Gelukkig niet agressief of zo, ook niet chagrijnig (tenzij misschien ik dat van te voren al was).

Heb zelden een kater en ben pas 1 keer echt goed ziek geweest, maar toen vroeg ik er ook om. Slecht gegeten, moe, en dan binnen een paar uur tijd geen kleine hoeveelheden van minstens zes verschillende soorten alcohol door elkaar naar binnen gieten. Waaronder het nodige vage oost-europese spul van 't type spiritus :D. Dat ging dan ook goed fout en dat doe ik dus nooit meer!

Althans, dat heb ik me voorgenomen dan. ;)
Dj Lex
quote:
Originally posted by Duke2003
wie is dat tennismeissie van je sig?


rechtermuisknop
eigenschappen
http://www.tennisrulz.com/players/s...gallery/024.jpg

Ik denk dus dat het Sharapova is om op je vraag terug te komen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement