return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
Rolland Garros (pg. 3)
View this Thread in Original format
cyberia
:eyespop: aaaaamai wa ne match!!!ons justin heeft da schoon afgemaakt,en serena zal weer tegen haar eigen verloren hebben zekers:rolleyes:
anywayz,way the go girls,da wordt e schoon finalleke,balgium rulez female tennis:p

kvoel nu wel toch wa ashamed da ik ni zo geloovde in een belgische finale en de kansen van justine:sadgreen:
maja het niveau van onze meisjes wordt bepaald door da van hun tegenstander:D

tis misschien wel waar da het publiek van tijd onsportief was,ma who cares ik vond het bangelijk:toothless
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by Vannieuwkerke
Roland Garros zal weer een aantal 1e zitten kosten, maar who cares :D
dj Zevan
ik vind t nie erg dat die serena het publiek ns tegen heeft
ze moet maar nie doen alsof ze onoverwinnelijk is

khoop dat t spannend wordt zaterdag
toch mooi zo een belgische finale
Belgian Bonzai
't Kietelt om Hollanders er met hun neus es lekker in te wrijven, maar ze hebben Verkerk die zo goed bezig is.
j/k
Dat em maar ver geraakt, 'k wens het em toe.
Lytchix
Je suis content pour Justine Hénin, les soeurs Williams commencent à me gonfler.

Elles sont moches en plus! :p
Tiger777
We mogen al content zijn da Clijsters zo ver geraakt is, ma ik vind da het vandaag benede alle peil was... Ik had zo écht den indruk da het afgesproke was.
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
We mogen al content zijn da Clijsters zo ver geraakt is, ma ik vind da het vandaag benede alle peil was... Ik had zo écht den indruk da het afgesproke was.

:haha:

ik denk van niet, ze was gewoon niet in topvorm.. justine was beter!
Tiger777
daar valt ni over te twijfele. Maar ik vond het toch raar omdat Clijsters heel veel ballen dik achter de lijn heeft geklopt.
tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
daar valt ni over te twijfele. Maar ik vond het toch raar omdat Clijsters heel veel ballen dik achter de lijn heeft geklopt.

als een tennis(t)er een mindere dag heeft, kan er vanalles gebeuren..
Tiger777
sjah, da's wel waar, maar ik vond het toch alesbehalve goed dat kim gespeeld heeft.

dj Zevan
kim was idd nie echt goed, vond ze de vorige 2 wedstrijden ook niet geweldig spelen
henin was gewoon beter, meer gedreven
spijtig dat het niet spannender was
cyberia
mja ik vond de finale van onze meisjes eigenlijk wel maar flauw,alé ja de eerste set toch,de tweede viel goe mee.Kdenk da Kim het Henin teveel gunde,daarom zeg ik ni daze het expres gedaan heeft.
Ma toch prachtig gespeeld van henin,echt schon en agressief tennis,verdiend gewonnen!

Soit ons kimmeke hefet vandaag dan toch het dubbel gewonne,dus proficiat kim,twas ook nog goe spannend!
En ja verkerk,twas wel t epeizen dat'em ni veel kon tegenover stellen tegen de wervelwind van parijs:eyes: amai wa ne speler dië ferrero!:eyes:

en dan...toch wel zielig hoe williams begint t eblijten en te jammeren over het publiek,wanneer ze daags voor hare match verkondigt dat je tijdens een tennismatch je volledig in een 'bulb' moet zetten en doen alsof je helemaal alleen op de court staat....bullshiiiit!:haha:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement