|
Rolland Garros
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
Nu dat Rolland Garros weer begonnen is (spanning verzekerd !!!) is het mss tijd om er een topicje over te starten :D
Het voornaamste nieuws:
Daniele ligt er dus al uit (kunnen we haar niet meer bewonderen :( )
Jelena Dokic ligt er ook al uit :whip: (1 van mijn 3 favorieten!)
aanstormend talent: ashley harkleroad zou samen met maria sharapova wel eens de toekomst kunnen zijn vh tennis (naar eht schijnt kunnen ze echt wel goe tenissen)
Ashley
Maria:
Post het hier maar als er nog nieuws is ! |
|
|
| Tiger777 |
dju, da's nu spijtig dat maria en danielle nemeer meedoen... :whip: :whip: :whip: :whip:
Nu kunnen we alleen nog maar naar navratilova kijken :toothless |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Nu kunnen we alleen nog maar naar navratilova kijken :toothless |
en kim clijsters :nervous: |
|
|
| Tiger777 |
| indeed :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by tor8024
en kim clijsters :nervous: |
En de williamsen en henin :wtf:
PS: voor de geinteresseerden: nu op jimtv: Praga Kahn live ! |
|
|
| Tiger777 |
| ik ga mij dus niet rechtzetten... ik zit juist met Armin van buuren- sunburn kweenie hoe hard in mijne koptelefoon... |
|
|
| Nabistai |
Ge moet gene schrik hebben om e paar fotokes te placeren van navratilova zenne :toothless
BTW zalig om luv U still te horen terwijl dat em zot wordt achter zijn keyboard :D |
|
|
| Tiger777 |
| Ik krijg altijd zo ne vieze smaak in menne mond als ik pragha khan hoor... waarschijnlijk is da sinds da "ballet" da we OOIT is gaan zien zen. |
|
|
| cyberia |
oh ja laat ons allen naar navratilova,clijsters,henin en de williamsen lekker kwijlend kijken:nervous: :eek: :nervous:
OMG chance dat clijsters en henin nog deftig tennis brengen of ze zouden helemaal geen kijkers hemme:toothless
kvin ze beiden toch ni echt overtuigend spelen ze,kweeni iedereen zit te zeggen van oooh een belgische finale op nen grand slam ,zou primeur zijn,volgens mij komt die er nie |
|
|
| Lightworks |
| quote: | Originally posted by tor8024
en kim clijsters :nervous: |
hehe :)
mja, ons vrouwelijk tennisvolk heeft de looks wel ni echt... maja, ze kunnen wel een potteke tenissen he :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Hantuchova is kip. Die heeft benen van hier tot in Oostende :eyespop: |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Hantuchova is kip. Die heeft benen van hier tot in Oostende :eyespop: |
heh, inderdaad :p |
|
|
|
|