|
מוזיקה שחורה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
יווווווו גם אני הייתי חורש על הדיסקים פעם
וכבר איזה שנתיים לא שמעתי את הדיסקים שלהם (שדרך אגב יש לי את שלושתם מקוריים) ופתאום לפני איזה שבוע סתם התחלתי לשמוע את
fat of the land כי הוא היה לידי ושו התחלתי לחרוש על הדיסקים כמו מטורף
אין מה לדבר הם גדולים
ודרך אגב בקרוב יוצא להם אלבום רביעי
בלי
Leeroy
שגם ככה לא היה עושה כלום אז זה לא משנה... |
fat of the land
דיסק בן בן בן בן בן בן בן בן זונה!!!!
וגם לי יש תמקורי, ויש לי גם תסי די סינגל של פיירסטאר
אין באמת הם חייתים!!!! חבל על הזמן ניראה לי אני הולך לקנות את שאר הדיסקים או סתם לקחת מחר ולצרוב חחחח עדיף...
אבל הסינגל האחרון שלהם
baby got a temper
לא משהו ביכלל לא אהבתי ממש ממש ביכלל
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
כן!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה..:)
ובקשר לפרודיג'י זאת הלהקה הכי טובה בעולם אין מה להגיד..עד גיל 15 הייתי מעריץ מושבע שלהם ,הייתי גם בהופעה שלהם..והאמת (נשבע לך אני לא צוחק) אני לובש חולצה שלהם כרגע
:D :D :D :D |
אין על מה אח שלי תמיד אני שמח לעזור
והם היום בארץ מתישהו
!?@# |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Sniper
fat of the land
דיסק בן בן בן בן בן בן בן בן זונה!!!!
וגם לי יש תמקורי, ויש לי גם תסי די סינגל של פיירסטאר
אין באמת הם חייתים!!!! חבל על הזמן ניראה לי אני הולך לקנות את שאר הדיסקים או סתם לקחת מחר ולצרוב חחחח עדיף...
אבל הסינגל האחרון שלהם
baby got a temper
לא משהו ביכלל לא אהבתי ממש ממש ביכלל
אין על מה אח שלי תמיד אני שמח לעזור
והם היום בארץ מתישהו
!?@# |
כן הם היו 3 פעמים בארץ...
פעם אחרונה הייתה בפסטיבל "דאנס אנד ליוויס" ב98..
הייתה הופעה מטורפת שלהם בפארק הירקון..חבל על הזמן זה היה לילה מטורף כולם השתוללו שם :D
הם השתמשו במלא כלים חיים כמו תופים וגיטרות אמיתיות
אז הם לקחו למשל שירים כמו
mindfields
והכניסו להם קצב מטורף עם התופים..אין, הם יודעים לתת הופעות מצוינות!
ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..
ואני דוקא אהבתי את ביביז גוט אה טמפר..
בכל מקרה, סליחה על הסטייה מהנושא! :p |
|
|
| -CosmicFire- |
Snoop Doggy Dog f. Xzibit - Bitch Please
Xzibit - Paparazzi
Xzibit feat. Snoop Dogg - X
Xibit - get your walk on
2Pac feat. Snoop Dogg - Gangsta Party
Xzibit - Multiply.mp3
Khia - Lick My Neck, My Back
50 cent_in_the_club_dirty-cms.mp3 |
|
|
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..
|
איזה שטויות, מוזיקה טובה זה מוזיקה טובה
חוץ מזה יש להם סגנון מאוד יחודי להם אז זה לא יכול להתיישן ממש...
אתה לא מוצא שירים כמו
claustrophopic sting
במקום אחר |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..
ואני דוקא אהבתי את ביביז גוט אה טמפר..
בכל מקרה, סליחה על הסטייה מהנושא! :p |
גם אני
אבל הכי טוב שלהם זה
smack my bitch up..
ואני לא מסכים איתך בקשר טראקים ישנים.. |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
איזה שטויות, מוזיקה טובה זה מוזיקה טובה
חוץ מזה יש להם סגנון מאוד יחודי להם אז זה לא יכול להתיישן ממש...
אתה לא מוצא שירים כמו
claustrophopic sting
במקום אחר |
אחי אתה צודק, לא אמרתי שפרודיג'י זאת לא מוזיקה טובה..אבל עדיין אני פשוט לא מסוגל עכשיו להקשיב ל"אקספיריאנס" שזה הדיסק הראשון של פרודיג'י מ91..
זה פשוט יותר מידי ישן בשבילי!
לא יכול לשמוע את כל הסניירים והצלילים האלו של מוזיקת הרייב הזאת!
:D
כמה שזה היה גאוני באותה תקופה.....
למרות שיש עדיין קטעים ישנים שלהם שבאמת יחזיקו עוד הרבה זמן..כמו סקייליין ובאמת קלסטרפוביק סטינג וכו'.. |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
בראפר הכי שווה בעיני בכל הזמנים הוא טופאק שאקור
:rolleyes:
וראפרים יותר עכשווים וטובים למסיבות זה
DMX
Xzibit
Snoop dog - אותו אני ממש אוהב, וגם את הסרטים הכחולים שלו למי שמכיר
:rolleyes:
יש לי דיסקים של כל אלה קנויים בבית
:wtf: |
|
|
| Sniper |
טוב אז ארגנתי עוד שתי דיסקים שלהם
זה עם הדג יענתו זה אוסף
ואחד עם הפרצוף שאני לא זוכר ככ איך קוראים לו
ואת
fat of the land
שאמרתי שיש לי כבר
הם פשוט ליגה!!! |
|
|
| Flotser |
| כן גם אני חולה על פרודיגי |
|
|
| Hell_Copter |
where's the firestarter... i'm the firestarted
שיר מוזר :)
וגם בריט' לא פראייר :D
אבל הקליפ שלו הכי מגניב
כל הג'וקים והתנינים והכל... שוס לא נורמלי
המים שיוצאים מהכיור זה הכי מגניב |
|
|
| oDrori |
אבל
Smack My Bitch Up
אוכל את שניהם, גם הטראק וגם הקליפ
:disbelief
היה לי את האוסף (גדול) ואת
The Fat of the Land (ענק) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
אבל
Smack My Bitch Up
אוכל את שניהם, גם הטראק וגם הקליפ
:disbelief
|
הקליפ בסט
אבל לא רצו לשדר אותו כמעט אף פעם
וקשה מאוד לצנזר אותו :) |
|
|
|
|