return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
מוזיקה שחורה (pg. 3)
View this Thread in Original format
Sniper
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
יווווווו גם אני הייתי חורש על הדיסקים פעם
וכבר איזה שנתיים לא שמעתי את הדיסקים שלהם (שדרך אגב יש לי את שלושתם מקוריים) ופתאום לפני איזה שבוע סתם התחלתי לשמוע את
fat of the land כי הוא היה לידי ושו התחלתי לחרוש על הדיסקים כמו מטורף

אין מה לדבר הם גדולים
ודרך אגב בקרוב יוצא להם אלבום רביעי
בלי
Leeroy
שגם ככה לא היה עושה כלום אז זה לא משנה...


fat of the land
דיסק בן בן בן בן בן בן בן בן זונה!!!!
וגם לי יש תמקורי, ויש לי גם תסי די סינגל של פיירסטאר
אין באמת הם חייתים!!!! חבל על הזמן ניראה לי אני הולך לקנות את שאר הדיסקים או סתם לקחת מחר ולצרוב חחחח עדיף...
אבל הסינגל האחרון שלהם
baby got a temper
לא משהו ביכלל לא אהבתי ממש ממש ביכלל

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
כן!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה..:)



ובקשר לפרודיג'י זאת הלהקה הכי טובה בעולם אין מה להגיד..עד גיל 15 הייתי מעריץ מושבע שלהם ,הייתי גם בהופעה שלהם..והאמת (נשבע לך אני לא צוחק) אני לובש חולצה שלהם כרגע

:D :D :D :D


אין על מה אח שלי תמיד אני שמח לעזור
והם היום בארץ מתישהו
!?@#
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Sniper
fat of the land
דיסק בן בן בן בן בן בן בן בן זונה!!!!
וגם לי יש תמקורי, ויש לי גם תסי די סינגל של פיירסטאר
אין באמת הם חייתים!!!! חבל על הזמן ניראה לי אני הולך לקנות את שאר הדיסקים או סתם לקחת מחר ולצרוב חחחח עדיף...
אבל הסינגל האחרון שלהם
baby got a temper
לא משהו ביכלל לא אהבתי ממש ממש ביכלל



אין על מה אח שלי תמיד אני שמח לעזור
והם היום בארץ מתישהו
!?@#


כן הם היו 3 פעמים בארץ...
פעם אחרונה הייתה בפסטיבל "דאנס אנד ליוויס" ב98..
הייתה הופעה מטורפת שלהם בפארק הירקון..חבל על הזמן זה היה לילה מטורף כולם השתוללו שם :D
הם השתמשו במלא כלים חיים כמו תופים וגיטרות אמיתיות
אז הם לקחו למשל שירים כמו
mindfields
והכניסו להם קצב מטורף עם התופים..אין, הם יודעים לתת הופעות מצוינות!

ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..

ואני דוקא אהבתי את ביביז גוט אה טמפר..
בכל מקרה, סליחה על הסטייה מהנושא! :p
-CosmicFire-
Snoop Doggy Dog f. Xzibit - Bitch Please
Xzibit - Paparazzi
Xzibit feat. Snoop Dogg - X
Xibit - get your walk on
2Pac feat. Snoop Dogg - Gangsta Party
Xzibit - Multiply.mp3
Khia - Lick My Neck, My Back
50 cent_in_the_club_dirty-cms.mp3
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..


איזה שטויות, מוזיקה טובה זה מוזיקה טובה
חוץ מזה יש להם סגנון מאוד יחודי להם אז זה לא יכול להתיישן ממש...

אתה לא מוצא שירים כמו
claustrophopic sting
במקום אחר
ADiSH
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
ובקשר ללקנות את הדיסקים הישנים שלהם..כמה שהם דיסקים גדולים..אני לא הייתי ממליץ לך, כי הדיסקים הישנים שלהם, עד כמה שהם היו נחשבים ל"מחדשים" באותו תקופה היום אם תשמע אותם זה ישמע מיושן לגמרי..מה לעשות ככה זה במוזיקה אלקטרונית..

ואני דוקא אהבתי את ביביז גוט אה טמפר..
בכל מקרה, סליחה על הסטייה מהנושא! :p

גם אני
אבל הכי טוב שלהם זה
smack my bitch up..

ואני לא מסכים איתך בקשר טראקים ישנים..
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
איזה שטויות, מוזיקה טובה זה מוזיקה טובה
חוץ מזה יש להם סגנון מאוד יחודי להם אז זה לא יכול להתיישן ממש...

אתה לא מוצא שירים כמו
claustrophopic sting
במקום אחר


אחי אתה צודק, לא אמרתי שפרודיג'י זאת לא מוזיקה טובה..אבל עדיין אני פשוט לא מסוגל עכשיו להקשיב ל"אקספיריאנס" שזה הדיסק הראשון של פרודיג'י מ91..
זה פשוט יותר מידי ישן בשבילי!
לא יכול לשמוע את כל הסניירים והצלילים האלו של מוזיקת הרייב הזאת!
:D
כמה שזה היה גאוני באותה תקופה.....

למרות שיש עדיין קטעים ישנים שלהם שבאמת יחזיקו עוד הרבה זמן..כמו סקייליין ובאמת קלסטרפוביק סטינג וכו'..
DJ-Kreing^^
בראפר הכי שווה בעיני בכל הזמנים הוא טופאק שאקור
:rolleyes:
וראפרים יותר עכשווים וטובים למסיבות זה
DMX
Xzibit
Snoop dog - אותו אני ממש אוהב, וגם את הסרטים הכחולים שלו למי שמכיר
:rolleyes:

יש לי דיסקים של כל אלה קנויים בבית
:wtf:
Sniper
טוב אז ארגנתי עוד שתי דיסקים שלהם
זה עם הדג יענתו זה אוסף
ואחד עם הפרצוף שאני לא זוכר ככ איך קוראים לו

ואת
fat of the land
שאמרתי שיש לי כבר
הם פשוט ליגה!!!
Flotser
כן גם אני חולה על פרודיגי
Hell_Copter
where's the firestarter... i'm the firestarted
שיר מוזר :)
וגם בריט' לא פראייר :D
אבל הקליפ שלו הכי מגניב
כל הג'וקים והתנינים והכל... שוס לא נורמלי
המים שיוצאים מהכיור זה הכי מגניב

oDrori
אבל
Smack My Bitch Up
אוכל את שניהם, גם הטראק וגם הקליפ
:disbelief

היה לי את האוסף (גדול) ואת
The Fat of the Land (ענק)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
אבל
Smack My Bitch Up
אוכל את שניהם, גם הטראק וגם הקליפ
:disbelief


הקליפ בסט
אבל לא רצו לשדר אותו כמעט אף פעם
וקשה מאוד לצנזר אותו :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement