return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
מוזיקה שחורה
View this Thread in Original format
YuVaL
אז ככה חבר'ס...
האהבה השנייה שלי
אחרי מוסיקה אלקטרונית
היא כמובן מוזיקה שחורה.. שבעיקרון עליה גדלתי.. כאילו זה מה ששמעתי שגרתי בניו יורק..

חשבתי אולי יהיה נחמד אם כל אחד יגיד מה הוא חושב ויזרוק כמה שמות של דברים שהוא אוהב.. שנקבל טעם של מה כל אחד אוהב פה
;)
oDrori
כולנו נחשפים לזה מתישהו חבר'ה, בואו לא נגרום ליובל להרגיש כמו פריק
;)

בזמנו גם מאוד אהבתי את וויל סמית' אבל עבר

סתם, אני אישית די אוהב מוזיקה שחורה, בד"כ אני לא אקשיב לה יותר מדי אבל יש יציאות. אני בעיקר אוהב אר אנד בי רווי באסים, לצערי אני לא כ"כ בקיא בתחום. אני גם לא מוצא הרבה "יוצאי דופן" בתחום אבל אי אפשר שלא להזכיר את

Puff Daddy ft. Faith Evans and 112 - I'll Be Missing You
50 Cents - In Da Club
Eminem - Stan
ADiSH
snoop dogg - from tha chuuuch to da palace
dr dre - still dre
גם ה
50 Cents - In Da Club
לא רע..
YuVaL
quote:
Originally posted by oDrori
כולנו נחשפים לזה מתישהו חבר'ה, בואו לא נגרום ליובל להרגיש כמו פריק
;)

בזמנו גם מאוד אהבתי את וויל סמית' אבל עבר

סתם, אני אישית די אוהב מוזיקה שחורה, בד"כ אני לא אקשיב לה יותר מדי אבל יש יציאות. אני בעיקר אוהב אר אנד בי רווי באסים, לצערי אני לא כ"כ בקיא בתחום. אני גם לא מוצא הרבה "יוצאי דופן" בתחום אבל אי אפשר שלא להזכיר את

Puff Daddy ft. Faith Evans and 112 - I'll Be Missing You


יוווווווווווווווווווווווווו
אני בדיוק שומע את זה עכשיו!$#!*@#*
איזה תלפטיה!!!!!
infected
בבקשה...

fat_joe-we_ridin
B2K (featuring R. Kelly) - Girlfriend (pied pipper remix)
chingy-gettin_it
50 Cent - Hands Up In The Club Break
Busta Rhymes And Mariah Carey - Break Ya Neck
Busta Rhymes And Mariah Carey - I Know What You Want

תעשה חיים... :D
ADiSH
שכחתי גם
Xzibit - x:tongue2
Gil Shwarts
הנה כמה שאני ממש אוהב

Sean Paul - Get Busy (Remix)
Sean Paul - Gimme The Light
Crooklyn Clan feat Fatman Scoop - Get Your Hands Up
B2K ft. P. Diddy - Bump, Bump, Bump
Khia - MY NECK MY BACK (DIRTY VERSION)
Sean Paul & Spliff Star - Make It Clap (Remix)
Shaggy FT Sean Paul - Hey Sexy Lady (Remix)
Daz - All Night Long (Dirty)
Mary J Blige Feat P. Diddy -In Da Club
TLC & Nas - Girl Talk (Remix)


אולי יש עוד שאני לא זוכר כרגע אבל ממש אהבתי את אלה
TTman
טוב אז ככה
דבר ראשון אין על ביגי
Notorious B.I.G. !!!!!!!!
אין עליו
Notorious B.I.G. - Notorious B.I.G.
Notorious B.I.G. - Hypnotize
Notorious B.I.G. - Mo Money Mo Problems
Notorious B.I.G. - Juicy
Notorious B.I.G. - Big Poppa

עכשיו כמובן
Nelly
!!!!המלך
כל הדיסקים שלו סוףףף

עכשיו
Fabolous - Damn
Fabolous - Can't Let You Go
Fabolous - This Is My Party
Fabolous - Into You ft. Ashanti
Fabolous - Up On Things ft. Snoop Dogg

P. Diddy !!!!!!!!!!!! I'll Be Mising You
Snoop Dogg !!!!!!!!!!!!!! The Next Episode, ועוד עוד עוד מלא מלא
Dr. Dre !!!!!!!!!!!! Still Dre, ועוד
DMX !!!!!!!!!!!!! We Right Here
EVE !!!!!!!!! I Got What You Need, Who's That Girl
Eminem !!!!!!!! Superman, ועוד
Ja Rule !!!!!!!!! הרבה הרבה הרבה שירים
Ice Cube !!!!!!! Ice Cube - You Can Do It
Jay-Z !!!!!!!!! 03 Bonnie & Clyde, Excuse Me Miss, ועוד רבים וטובים
50 Cent !!!!!!!!!!! Go Go Go.....
R. Kelly !!!!!!!!!!! Satisfy You ft. Puff Daddy

ועוד עוד עוד עוד רביםםם
:eyespop: :crazy:
Hell_Copter
לא שומע בבית
רק במסיבות וכאלה...

אבל אין דה קלאב שולט :)
MaMaMiA
אחלה של דבר מוזיקה שחורה!!

הנה כמה שאני אוהב

08-snoop_dogg-beautiful_(ft._pharell_uncle_charlie_wilson)-esc.mp3

Joe Buddens - Pump It Up.mp3-ענקקק

12-sean_paul-can_you_do_the_work_(ft_cecile)-jah.mp3-איזה קצב!!

Fat Joe - We Thuggin' (feat. R. Kelly).mp3

fat_joe-ts_piece-whoa.mp3

שתי האחרונים ממש מומלצים

Rising
Dr. Dre vs Snoop Dogg - Still Dre
Khia - MY NECK MY BACK (DIRTY VERSION)

שניים שאני באמת אוהב..
מוזיקה טובה...
אבל במסיבה אני מתבאס לשמוע אותה.... רק טראנסססססס :)
Dj-RapTor
quote:
Originally posted by YuVaL
אז ככה חבר'ס...
האהבה השנייה שלי
אחרי מוסיקה אלקטרונית
היא כמובן מוזיקה שחורה.. שבעיקרון עליה גדלתי.. כאילו זה מה ששמעתי שגרתי בניו יורק..

חשבתי אולי יהיה נחמד אם כל אחד יגיד מה הוא חושב ויזרוק כמה שמות של דברים שהוא אוהב.. שנקבל טעם של מה כל אחד אוהב פה
;)


טוב אז ככה, לא לצחוק עליי
אני אוהב מוזיקה אירית, אני שומע מדי פעם את
Alanis Morissete
וכל מיני
Oldies
אבל מוזיקה שחורה לא הצד החזק שלי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement