|
zien of horen
|
View this Thread in Original format
| robin |
als je moet kiezen?
*k heb gevote voor niet meer horen |
|
|
| Rinus |
| Heb voor niet meer horen gekozen, lijkt me nog iets kutter om niks meer te kunnen zien. Je bent dat toch net wat meer afhankelijk. |
|
|
| robin |
| .. k zie 1 vote staan bij niet meer horen .. en das de mijne.. dan heb je volgens mij verkeert geklikt, of k begrijp gewoon geen moer van jou replay |
|
|
| Odyne |
| ik heb voor niet meer zien gekozen.. ik heb echt muziek nodig.. |
|
|
| DJ_Siesta |

hier wil ik echt niet aandenken op zon schitterende geile zomerdag!!! |
|
|
| Flipper01 |
Lastige hoor..
Zonder muziek zou ik helemaal gestoord worden, dat hou ik nooit vol. Niet meer zien lijkt me dan minder erg, maar ik denk niet dat ik met een van de twee handicaps zou kunnen leven.. |
|
|
| mantisnl |
heb voor de 3e gekozen.. als ik een van de 2 zou zijn (op deze leeftijd) hoefde t echt niet meer voor mij
als ik nou 80 ofzo zou zijn zo doof of blind me niet meer zoveel uitmaken, maar nu heb ik nog n heel leven voor me! |
|
|
| total woot |
Heb gekozen voor niet meer kunnen zien (zonder muziek heeft t leven geen zin meer...).
Trouwens: hebben we deze poll al niet eens eerder gehad? (of begin ik polls te zien waar ze niet zijn? :D)
Grtz
WooT |
|
|
| magrec |
Beetje onnozele vraag stelling *als je moet kiezen*
ook die 3e optie zijn zoveel mensen die met één van die 2 beperkingen een goed leven kunnen opbouwen. Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn. |
|
|
| robin |
| quote: | | Beetje onnozele vraag stelling |
je kent me toch :D :D |
|
|
| total woot |
| quote: | Originally posted by magrec
Heb respect voor mensen die niet meteen gaan roepen dat ze het leven dan niet meer aan kunnen en dat die mensen ondanks die beperking gelukkig kunnen zijn. |
er is n groot verschil tussen het leven aankunnen en het nut of de zin ergens van inzien (vind ik :p)
Grtz
WooT |
|
|
|
|