|
William Orbit - Barbers... in a party
|
View this Thread in Original format
| Dj-RapTor |
אהלן חברה
תגידו שמעתם אי פעם את הטרק הזה
במסיבה כלשהי מועדון או משהו ??
משום מה הרבה טרקים טובים לא מושמעים אף פעם במועדונים, או שזה פשוט המזל הרע שלי
? |
|
|
| DjChook |
אני חושב שהסיבה לכך היא פשוט ששיר שנטחן והיה ממוסחר מתיישן כבר
לאנשים נמאס לשמוע אותו
למרות שאני גם על זה לא בטוח ככ אחרי שאתמול כל השירים שהיו בפסטיבל האוכל במסיבה היו
השיר עם הצפצופים שאני לא זוכר איך קוראים לו כרגע
LASGO - SOMETHING
ו
PUBLIC DOMAIN |
|
|
| Hell_Copter |
אני יגיד לך מה הבעיה...
אנשים לא פתוחים למוזיקה הזאת
ואני יתן לך דוגמה מהיום
אלי (בלק דרגון) עשה מסיבה בים...
שם מוזיקה שחורה בהתחלה והכל היה טוב ויפה וכולם רקדו
אז הוא עבר לטראנסים...
שם כמה דברים באמת יפים...
אבל כולם פינו את הרחבה... כי הם לא מכירים את המוזיקה במיוחד
אחר כך הוא חזר למוזיקה שחורה וכולם חזרו
מבין מה הולך פה?!
הם לא מכירים את המוזיקה אז הם רוצים רק מוזיקה שהם מכירים וכביכול אוהבים
זה הכל |
|
|
| luckystrike |
זה בגלל שאנשים פה דפוקים !
בהתחלה חשבתי זה קשור לפתיחות אבל תאמין לי פה במסיבות שכונה
שהרוב הולכים כמו הסוהו ותל יצחק והצוף וכל החרא הזה
אם תשים משהוא קליט עם מלודיה זולה כולם יקפצו ...
פשוט הדיג'יים מעפנים חארות כושילראבקום !!
איזה עצבים ...
הרי איך משהוא מתמסחר ? שלכולם יש אותו וכולם משמיעים
אותו ... לא שזה תמיד רע אבל אני בטוח שלדוגמא
ברבר'ס אדג'יו היה מצליח אחושרמוטה אם היו משמיעים אותו בדיסקוטקים
אפרופו אדג'יו - מתי כבר יוצאת הגרסא של טיאסטו כוס אמק !
איזה יופי ...
וחן לפי דעתי אתה טועה בתקופה שזה יצא הייתי גם אז מלא בדיסקוטקים
זה היה לפני כמה שנים ואף אחד לא הכיר את זה ולא טחן את זה ... |
|
|
| Dj-RapTor |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זה בגלל שאנשים פה דפוקים !
בהתחלה חשבתי זה קשור לפתיחות אבל תאמין לי פה במסיבות שכונה
שהרוב הולכים כמו הסוהו ותל יצחק והצוף וכל החרא הזה
אם תשים משהוא קליט עם מלודיה זולה כולם יקפצו ...
פשוט הדיג'יים מעפנים חארות כושילראבקום !!
איזה עצבים ...
הרי איך משהוא מתמסחר ? שלכולם יש אותו וכולם משמיעים
אותו ... לא שזה תמיד רע אבל אני בטוח שלדוגמא
ברבר'ס אדג'יו היה מצליח אחושרמוטה אם היו משמיעים אותו בדיסקוטקים
אפרופו אדג'יו - מתי כבר יוצאת הגרסא של טיאסטו כוס אמק !
איזה יופי ...
וחן לפי דעתי אתה טועה בתקופה שזה יצא הייתי גם אז מלא בדיסקוטקים
זה היה לפני כמה שנים ואף אחד לא הכיר את זה ולא טחן את זה ... |
אז זהו זאת הבעיה...
אני הולך למסיבות ומשמיעים
Lasgo - Alone
וכמה טרקים ישנים של
Infected
וזהו
בכל מקום!!!!
אני חושב שהרגע הכי יפה בישבילי
(im not gay :))
כאשר שמעתי את
Gouryella - Ligaya
במסיבה.. לשמוע את זה במערכת סאונד מפגיזה זה סוף
.. וזהו
אההה וגם Solar Stone - Solarcoaster [Midway Remix]
thats it :( |
|
|
| YuVaL |
זה דיי מגעיל..
כאילו אתה מגיע למסיבה
ולפי הדיי גיי אתה יודע כבר איזה טראקים תשמע
אתה לא תשמע טראקים עם הרבה רגש ומלודיה מדהימה כמו הטראק שצוין של ווליאם אורביט
אתה תשמע דברים עם הרבה בום בום
ופחות מלודיה
כי בארץ.. לא יודע, במלודיה כולם עומדים כאילו יש צפירה... הם לא נכנסים למלודיה
כמו שצריך... זה הקטע הכי יפה שיש.....
תאמין לי.. לא מבין את כל הקלאברים האלה... |
|
|
| Dj-RapTor |
צודקק !!
העיקר פסיי
:D
חחח
שבוע שעבר אירגנתי מסיבה בחצר שלי
יש לי חצר די גדול, הוצאתי רמקולים ושמענו קצת מוזיקה שהבנות אוהבות
אתם יודעים וכו וכו
קיצר אחרי איזה שעה
עליתי לבית
שמתי את
Nu Nrg - DreamLand
William Orbit - Barbers...
Humate - Vivid (Stereo Jack remix)
הששששששששתגענוווווווו
!!!
בחיים שלי ללא התפרעתי ככה, המסיבה הצנועה בחצר שלי הייתה מסיבה יותר טובה
מבחינת מוזקיה מכל מסיבה אחרת שהייתי בה עד כה!
לו יכולתי לנסוע להופעה של פרי
:rolleyes: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יגיד לך מה הבעיה...
אנשים לא פתוחים למוזיקה הזאת
ואני יתן לך דוגמה מהיום
אלי (בלק דרגון) עשה מסיבה בים...
שם מוזיקה שחורה בהתחלה והכל היה טוב ויפה וכולם רקדו
אז הוא עבר לטראנסים...
שם כמה דברים באמת יפים...
אבל כולם פינו את הרחבה... כי הם לא מכירים את המוזיקה במיוחד
אחר כך הוא חזר למוזיקה שחורה וכולם חזרו
מבין מה הולך פה?!
הם לא מכירים את המוזיקה אז הם רוצים רק מוזיקה שהם מכירים וכביכול אוהבים
זה הכל |
מסכים איתך בכל אות ורווח שיש פה |
|
|
| Flotser |
תקנו אותי אם אני טועה,
אבל השיר הזה היה ב
MTV
ובכלל זה לא הטראק שהייתי רוצה לשמוע במועדון
יש כל הרבה דברים טובים אחרים שאך אחד לא מכיר וחבל
אנשים בארץ אפילו לא יודעים מי זה ארמין...
חבל מאוד שככה זה |
|
|
| Vortex_SA |
| אמממ זה ממש תלוי במסיבה, טוכנר לדוג' הפגיז במסיבה האחרונה שהייתי עם נטורל בורן גרובס, בומרנג וכל אלה, שהם סוף לשמוע במסיבה.. מצד שני יש את המסיבות שכונה ששם באמת מה שאמרתם נכון... אה ויובל בדוגרי אם היה טראק שהוא מלודיק מלודיק כמו מש למשל באמת לא הייתי מתרגש... כל הקטע זה מלודיה טובה וקצב טוב ולא מעפן, אני למשל לא סובל את הקטע של "אש וקרח" שהם דוחפים מלודיה ארוכה לאללה ומושכים אותה שעה עם אותו קצב בלי שינויים בלי כלום... קיצר צריך טראקים טובים ובשביל זה הולכים למסיבות היותר איכותיות... |
|
|
| warpedd_ |
אהה זה הט'רד החודשי משהו על מצב המוזיקה בארץ
חשבתי שכבר טחנו את זה מכל צד אפשרי
:D
איך זה נגמר פעם שעברה..
שמעי רפטור הבעיה זה שהמארגנים של המסיבה אומרים לתקליטנים מה לשים
אין מה לעשות
עכשיו אני לא יודע מה איתך אבל פה ושם יוצא לך לשמוע דברים טובים במסיבות
ובמיוחד אם תחפש דיג'יים אפילו לא ברמה עולמית כמו האלה של 99
הם שמים דברים חדשים תמיד
ובקשר לזה שהקהל לא אוהב זה לא נכון נדמה לי זה היה בפורים שהדיג'יי שם דברים מצוינים ודווקא מלא רקדו
תמיד יש את האלה שמבאסים ולא רוקדים אבל אתה צריך לקחת בחשבון שמה לעשות בד"כ יש בדיסקוטק אנשים שלא אוהבים מוזיקת מועדונים וסתם באים עם החברה
ואז אם יש שיר טחון הם מצטרפים פה שם אתה מבין למה אני מתכוון |
|
|
| oDrori |
תומר, גם הדיג'יים ששמים איכותית שמים אותה בגלל שיש להם שם ואפחד לא בא בשביל המוזיקה שלהם, באים בשביל השם שלהם. הם התחילו הרבה יותר מסחרי.
רגע, רגע, אם אף אחד לא בא למוזיקה אז למה באים?
וכאן הגענו לשורש הבעיה... הקלאבר הישראלי בא קודם כל להנות מהכוסיות ולתפוס זיון, אח"כ להנות מהמוזיקה. לכן מה שיאהבו יותר הבנות, מה שיותר קליט, יותר קל לזמזום, פחות אינסטרומנטלי, יותר לאבי דאבי או לחלופין פזמוני, זה מה שייכנס. לכן הארד לדוגמא הולך יותר טוב ממלודי למרות שמחוץ למסיבה אנשים יגידו לך שטראנס זה רק בומבום.
שגיא, בת"א הסצינה טיפה אחרת, הרי במסיבות שם יש גם האוס וכו' ... ת"א ואולי קצת ירושליים ויותר אילת הם הערים היחידות בארץ עם תרבות קלאבינג מפותחת. יש להם כבר קהל והם לא ממש צריכים לנגן מסחרי כדי להתמלא. |
|
|
|
|