return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
William Orbit - Barbers... in a party (pg. 2)
View this Thread in Original format
sputnik_IL
מה שהבדל בין דיי ג'יי טוב לחאפר מקצועי הוא

שחאפר מקצועי בנה את הסט מראש מה הכוונה?
הוא כבר יודע יאללה נתחיל מוזיקה שחורה
נשים קצת לאסגו עוד שחורה עוד איזה אישה שדרה בלה בלה
וזהו
עשה את העבודה שלו
ובלי שום קשר עם הקהל נהנה או לא

ואילו מקצועי הוא לא בונה את הסט
הוא זורם עם הקהל
הוא רואה איך הקהל מגיב לבחירות של הטראקים שהוא שם
הוא יודע עם הוא מגיע למסיבת טראנס לא יהיה לך מוזיקה שחורה או
MTV

רק טראנס נטו!

אלו היו 60 שניות על כמה הרמה בישראל על הפנים!
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
תקנו אותי אם אני טועה,
אבל השיר הזה היה ב
MTV

ובכלל זה לא הטראק שהייתי רוצה לשמוע במועדון
יש כל הרבה דברים טובים אחרים שאך אחד לא מכיר וחבל
אנשים בארץ אפילו לא יודעים מי זה ארמין...

חבל מאוד שככה זה


כן הקליפ היה לפני 5-6 שנים.. היה ציור של עץ והרקע השתנה וזה...ודווקא בגלל שהוא היה באמטיוי אני זוכר אותנו במסיבות של הכיתה בתקופה ההיא רוקדים אותו..
אבל היום... כמו שאמרתם... אם אני אנגן לסגו\לההבה\דידי כולם יקפצו ויתלהבו.. אם אני אשים סולרקוסטר.. יחשבו שאין לי מושג במוסיקה... שלא נדבר על מה שיקרה אם אני אשים איזה טראק של פרי\ארמין\פוש או כל אחד אחר....
זה בגלל שהרבה מועדונים בארץ מנגנים חרא כי רוב הקהל דורש חרא ואחרי הכל הדיגיי מנגן מה שהקהל רוצה..
אבל תתפלאו.. בחופש הגדול הייתי במטרוק והדיגיי שם את
Solid Sleep - Club Attack (Paul Van Dyk Remix)
זה הפתיע...
בכל מקרה... חייבים לשנות את המצב!
Dj-RapTor
ואו מכל התגובות שלכם אני מבין שאני לא היחיד
..
אבל רגע בואו ניקח מועדון שנחשב ברמה למשל טי אל וי
שם, לא מנגנים פרוגרסיב ?
כי לפי מה שידוע לי מושמעים שם הרבה טרקים של
Scot Project
לפחות ככה שמעתי :)
לא שזה פרוגרסיב אבל משהו טוב !
Shahar
מממ בטוח יש שם מסיבות שטוחנים סתם דברים ממוסחרים...
YuVaL
quote:
Originally posted by Dj-RapTor
ואו מכל התגובות שלכם אני מבין שאני לא היחיד
..
אבל רגע בואו ניקח מועדון שנחשב ברמה למשל טי אל וי
שם, לא מנגנים פרוגרסיב ?
כי לפי מה שידוע לי מושמעים שם הרבה טרקים של
Scot Project
לפחות ככה שמעתי :)
לא שזה פרוגרסיב אבל משהו טוב !


תראה
פעם אחרונה שאני הייתי...
היה את שלומי זידן.. והכל היה פרוגרסיב
לגמרי.. השתעממתי תחת.. כי אני פשוט לא אוהב את המוסיקה
אי אפשר הרי להדביק למועדון מוסיקה שלו
כי הכל תלוי באיזה דיי גיי' מגיעה...

למשל שיוהן יגיע
:D:D:D:D
אני מקווה שהוא יתן לנו בראש קצת עם אפליפטינג שיפוצץ לנו ת'צורה...
יהיו שם גם טוכניר וסאם... בבאק 2 באק.. מקווה שיהיה טוב
Dj-RapTor
quote:
Originally posted by YuVaL
תראה
פעם אחרונה שאני הייתי...
היה את שלומי זידן.. והכל היה פרוגרסיב
לגמרי.. השתעממתי תחת.. כי אני פשוט לא אוהב את המוסיקה
אי אפשר הרי להדביק למועדון מוסיקה שלו
כי הכל תלוי באיזה דיי גיי' מגיעה...

למשל שיוהן יגיע
:D:D:D:D
אני מקווה שהוא יתן לנו בראש קצת עם אפליפטינג שיפוצץ לנו ת'צורה...
יהיו שם גם טוכניר וסאם... בבאק 2 באק.. מקווה שיהיה טוב


ג'ילן סוס !
בטח ידפוק שם הופעה..משהו חזק
סבנסון ידידו הצעיר גם מגיע ?
תהנההה יובל :D
idanhakia
quote:
Originally posted by Dj-RapTor
ג'ילן סוס !
בטח ידפוק שם הופעה..משהו חזק
סבנסון ידידו הצעיר גם מגיע ?
תהנההה יובל :D


ג'ילן מגיע ?!?!?
מתי ?!?!?!
איפה??~?!?
לאיזה גיליים?
אני שםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם


בקשר למוזיקה במועדונים זה על הפנים
ואני חושב שהכל זה תקופה והכל יעבור
הרי האוס וטראנס זה הההההמוזיקה למועדונים

אבל האמת שהכל התחיל מלפני שנתיים שלוש למי שזוכר
שהיו מנגנים HARD TRANCE
SCOT PROJECT
COSMIC GATE
וכל אלו למיניהם
וזה מה שהרס את הקהל לפי מה שאני חושב
האכילו אותם במוזיקה שלא ממש טובה לארץ שלנו
אבל התקופה השתנתה ועכשיו נכנס הראפ
אבל אני מקווה שזה יחלוף מהר
בנתיים זה נראה כאילו הוא ישאר הרבה זמן :(
Sniper
שמעו שמעו שמעו שמעו

שום דבר לא הרס שום דבר
פשוט אנשים משתנים, זה נכון שהסצינה לא משהו אחלה
לא שמים טראנס\הרד טראנס\ וכו'

כי אז לפני שנתיים שלוש ככה היו כן שמים דברים איכותיים אני זוכר שהייתי במלון(אננס) בשבועות לפני שנתיים
היה קטעים חבל על הזמן!!! ליגה ליגה ליגה ליגה ליגה
היה את
signum - stronger
לא זוכר אם יש קטע כזה
משו כזה
ומה עם התקופה שהיו שמים את
Celebrate
היתה אז יותר מודעות לטראנס

אבל מהלעשות אנשים אז התחילו לאהוב הרד קצת ועכשיו מוזיקה שחורה
פשוט זה תקופה, הינה למשל פעם בקושי היית שומע פרוגרסיב במועדון והינה להפתענתו בשנה שנתיים האחרונות שומעים מלאאא, ובדוגרי זה בת זונה של מוזיקה, אני מעדיף תמוזיקה הזאת במועדון על הרד טראנס שידפוק לך תמוח עם הבי פי אמים המהירים שלו

ותאימנו או לא פעם הייתי חולה על הרד רק הרד הרד הרד
אני עדיין שומע אבל הרבה הרבה הרבה פחות
כי כמו שמוש אמר פעם זה חוזר על עצמו
ולא משנים כלום...
זה אותו דבר
Ariels
quote:
Originally posted by idanhakia
אבל האמת שהכל התחיל מלפני שנתיים שלוש למי שזוכר
שהיו מנגנים HARD TRANCE
SCOT PROJECT
COSMIC GATE
וכל אלו למיניהם
וזה מה שהרס את הקהל לפי מה שאני חושב
האכילו אותם במוזיקה שלא ממש טובה לארץ שלנו


לא כל החברה שחפרו בטראקים האלה עברו עכשיו לטריבל
חופרים על רובי ריווירה
מי שאוהב את החרא הממוסחר זה בעיקר
תיכוניסטים שאין להם הרבה מושג ושומעים
לרוב אמטיוי וגיעים למסיבה אז עם ירצו
משהו כמה שיותר קיצ'י

אני לדוגמא אוהב או הארדסטייל או פרוגרסיב
למרות שאין לי הרבה חומר
Ariels
quote:
Originally posted by warpedd_
שמעי רפטור הבעיה זה שהמארגנים של המסיבה אומרים לתקליטנים מה לשים


זה כאילו שבעל המקום אומר לדי ג'י מה לשים אבל תסתכל במסיבות תמיד ליד הדי ג'יי יש אישזה אחד מהחברה של המועדון ונגיד הדי ג'י שם משהו א מוכר ישר הוא מתחיל לזיין בשכל
ויש כאלה שמגיעים למצב שבאים לדי ג'י ומתחילים לעשות לו תחליף עכשיו, תחליף, נראה אותך מצליח למקסס שבמקום לתת מיקס בקודה המתאמה אתה מחפש את האחד הראשון שלך וגם ההוא קודח לך בשכל מאחורה

קיצור מה שנסגר אתמול היינו באייס ובדך חזרה ידידות שלי עושות.. איזה חרא של די ג'יי חבל שאתה לא תיקלתת וכל החברה באוטו מתחילים לדבר טובות
עשו לי כבוד ואני מסטול כולי לא יודע מאיפה הם באו עלי

קיצור, תקליטני הארץ השחרור מתקרב ובא וביחד איתי אני מביא טת מי שתמיד היה איתי

(צח תכין את הקייס)

צריך להקים איזה צוות הפקות נקרא לו
ILTA
ונארגן לשם שינוי מסיבות נורמליות

להשכיר מקום בתל מונד עם הגברה, באר, תאורה ומאבטח עולה 1800 שקל
מאה איש שמשלמים אפילו 20 בכניסה מכסים את זה
אפשר לארגן מסיבות לתיכונים של איזור השרון

YuVaL
quote:
Originally posted by Dj-RapTor
ג'ילן סוס !
בטח ידפוק שם הופעה..משהו חזק
סבנסון ידידו הצעיר גם מגיע ?
תהנההה יובל :D


תודה אחשלי
;)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Ariels
זה כאילו שבעל המקום אומר לדי ג'י מה לשים אבל תסתכל במסיבות תמיד ליד הדי ג'יי יש אישזה אחד מהחברה של המועדון ונגיד הדי ג'י שם משהו א מוכר ישר הוא מתחיל לזיין בשכל
ויש כאלה שמגיעים למצב שבאים לדי ג'י ומתחילים לעשות לו תחליף עכשיו, תחליף, נראה אותך מצליח למקסס שבמקום לתת מיקס בקודה המתאמה אתה מחפש את האחד הראשון שלך וגם ההוא קודח לך בשכל מאחורה

קיצור מה שנסגר אתמול היינו באייס ובדך חזרה ידידות שלי עושות.. איזה חרא של די ג'יי חבל שאתה לא תיקלתת וכל החברה באוטו מתחילים לדבר טובות
עשו לי כבוד ואני מסטול כולי לא יודע מאיפה הם באו עלי

קיצור, תקליטני הארץ השחרור מתקרב ובא וביחד איתי אני מביא טת מי שתמיד היה איתי

(צח תכין את הקייס)

צריך להקים איזה צוות הפקות נקרא לו
ILTA
ונארגן לשם שינוי מסיבות נורמליות

להשכיר מקום בתל מונד עם הגברה, באר, תאורה ומאבטח עולה 1800 שקל
מאה איש שמשלמים אפילו 20 בכניסה מכסים את זה
אפשר לארגן מסיבות לתיכונים של איזור השרון


רעיון טוב... אבל עם כל הירידות האלה שאתם יורדים על הדיג'יים ברצינות עכשיו, ניסיתם לנגן מול מועדון??? אתם יודעים איזה לחץ זה??? כאילו מילא הבעלים עושה לך סרטים של מה לשים מה לא לשים יש לך איזה מאה עד אלף איש ששומעים אותך כל הזמן, זה מכניס ללחץ אימתני ביותר וזה בד"כ מפיל דיג'יים מתחילים (צר לי לאמר שכמוני :) )...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement