return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Fast Forward Heineken Dance Parade (pg. 5)
View this Thread in Original format
DjSuez
Poeh, na n afwezigheid van sinds 9 mei ben ik er weer. Ik kon het niet verkroppen al die verhalen over TiC te moeten lezen, terijl ik zelf mn kaartje tegen mijnzin had moeten verkopen...maar het is weer gesust zo te zien :)

quote:
en steeph, jou bel ik voordat ik er ben

lijkt me prima plan! :) en zie ik dan Lex ook weer voor t eerst sinds de FFWD 2002? :p
Ferry 0
Ik zou eerst ook maar ik ben vandaag ziek geworden had al kaartjes en al :( maarja misschien volgend jaar beter
eieregooie
quote:
Originally posted by DjSuez
Poeh, na n afwezigheid van sinds 9 mei ben ik er weer. Ik kon het niet verkroppen al die verhalen over TiC te moeten lezen, terijl ik zelf mn kaartje tegen mijnzin had moeten verkopen...maar het is weer gesust zo te zien :)

Ik begon me al af te vragen waar je bleef :D
Dj Lex
quote:

lijkt me prima plan! :) en zie ik dan Lex ook weer voor t eerst sinds de FFWD 2002? :p

Maybe, ik ga iig een stuk later, want ga waarschijnlijk alleen naar het eindfeest
HiGH_NrG
Zoooooo dat was wel ff leuk :). Lekker weertje..relaxte mensen..goede muziek..topsfeer (op wat verchtpartijtjes na :p ).

Alleen het eindfeest zag er zwaar ruk uit: lange rijen, veel stof, en zand :whip: . Noujah ik heb mijn kaartje maar verkocht en lekker naar huis gegaan. :)
Three 'O Three
Zooooooooooooooooo daar zijn we dan weer eens :eyespop: :eyes:

Samen met DJ Lex even een verslagje maken van de feestelijkheden rondom de FFWD (Heineken?? we mochten nog steeds geen bier op straat?!?!) Dance Parade 2003.

Laten we het maar even houden op het eindfeest, want de parade zelf was wel oke en we hebben geen zin om positief te doen vandaag :D

HET EINDFEEST WAS SUPER!!!!! :eyespop: :crazy:

....

Nee even iets serieuzer, het was dus niet zo heel geweldig. We zijn nu nog steeds zand aan het ophoesten. Dat hadden we er op zich wel voor over (ja toch Lex?), want Ferry Corsten gaf een lekker showtje weg (Ferry, als je dit leest: je gaf een lekker showtje weg hoor! vooral het laatste half uur, chapeaux!!). De sfeer was wat grimmiger dan de parade zelf, het was dus gewoon niet erg gezellig. Behalve met Marike (ja zo schrijf je dat, lachen he?), daar was het heeeel leuk mee (Marike, als je dit leest: het was heeeeel leuk!)

O ja even een persoonlijker nootje. Franzelare en TimportE, als jullie dit lezen, jullie zijn nog gesignaleerd door bepaalde mensen binnen onze groep. TimeportE heb ik niet gezien, maar Franzelare was lekker bezig :conf: :conf: ;)
Ik vernam net van mijn goede vriend Tijs naast mij (wat is jouw nieuws van de dag?) dat gebroeders Yarnie betrapt zijn op het flaneren langs de afgesproken route voor de parade.
Ik heb nog wel een TA-er gesproken en dat was ons aller bekende feestkameraad Rinus. Tof je even gezien te hebben, en kik je nieuwe kapsel! (dit is dus serieus :))

We zijn dus redelijk vroeg weggegaan, nog wel wat vrienden en bekenden gezien, maar veel meer positiefs is er niet te zeggen over het eindfeestje, behalve dan Ferry en Misja... (Ferry en Misja, als jullie dit enz enz :p)

Toedeledoki!

Dave en Lexxxxieboy :D
Three 'O Three
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Zoooooo dat was wel ff leuk :). Lekker weertje..relaxte mensen..goede muziek..topsfeer (op wat verchtpartijtjes na :p ).

Alleen het eindfeest zag er zwaar ruk uit: lange rijen, veel stof, en zand :whip: . Noujah ik heb mijn kaartje maar verkocht en lekker naar huis gegaan. :)

Hier ben ik het volledig mee eens! Parade was errug gezellig.

Goede zet om je kaartje te verkopen!
TimeportE
loooo, me is back en et was echt zeeekeer geslaagd!!! vooral de parade was echt super.. we gingen tond 12 uur naar de parade toe en de trucks stonden toen nog stil, eff langs alles gelopen en 6 condooms gekregen dus die hoef ik ook voor een dag niet meer te kopen :D. ferry was al bezig op id-t bus en daar zijn we ook achter blijven lopen.. sochtends was et wat bewolkt maar toen brak de zon door.. oeiii lekker was dat.. held van de dag ook al maar 20 min gehoord, benny rodriguez.. toch lekker hoor hoe die gozer draait met zijn eigen sample: benny, benny, bennym benny rodri, benny rodri etc etc, :p
daarna tijd achter matrixx bus gestuiterd waar de nodige hitjes langskwamen en airport 3x werd gedraaid :rolleyes: (wat 1ste keer natuurlijk wel leuk is maar ja),

meesterlijk moment: over de erasmus brug, je ziet de stoet helemaal de brug opkomen en muziek moest uit.. rond 3/4 muziek aan bij matrixx bus, iedereen springen gevolg > hele brug wiebelt mee :p (ZET MUZIEK AF, mc tegen jochen :p)

eind feest was leuk met ferry die lekker draaide etc.. maar voor de rest was ik echt gesloopt zelden zon last van me poten gehad woeii..
ik heb niemand van ta gezien dacht ik tot ik volgens mij high nrg zag die club x stickers aan et uitdelen was volgens mij.. maar ja was beetje laat.. ach ja.. het was geslaagd.. toppie toppie ALLEEN wat was ik ranzig zeg op et eind niet meer normaal wat vies, lekker net gedouched :)

ps. ergenernis van de dag, leuke fotos maken met kut camera en op et eind zorgt dat ding ervoor dat alles gewist word :( (AAAAARRG)
arj1o1
quote:
Geluidstest FFWD
Om alle inwoners van Rotterdam tegemoet te komen, heeft de FFWD organisatie besloten een revolutionaire test te doen. Als deze test slaagt dan behoort eventuele geluidsoverlast vanaf 2004 misschien wel tot het verleden...

In samenwerking met de eerste deelnemer van de FFWD Heineken Dance Parade, 433FM.com, wordt er dit jaar een test gedaan om eventuele geluidsoverlast voor omwonenden van de parade te beperken. De bezoekers van de eerste truck krijgen allen een draadloze koptelefoon waarmee alleen zij het geluid dat de DJ produceert kunnen ontvangen. Het systeem heeft zijn waarde al bewezen op o.a de Parade, Camping Rotterdam en tijdens het BG Magazine 10 jaar feest. Als de test slaagt, denkt FFWD er aan om volgend jaar 350.000 koptelefoons aan te schaffen.

Bron; www.ffwdheinekendanceparade.nl

volgend jaar loopt dus iedereen met een koptelefoon voor lul :p
DjSuez
jaaaa....4e keer was toch zeker weer geslaagd!
Wel niet zo mooi als toen Tiesto er nog kwam, maar Ferre heeft me zeker door de dag heengeholpen:D

ik was met mn neef gegaan en zijn vriendin plus zusje, want Jappio zat gevangen op schiphol. Laat het nou zo zijn dat die gasten geen zin hadden om te gaan lopen...k heb dus stukken ferry meegepikt, en verder eigenlijk van drie punten alles voorbij zien komen, drie keer dus.. ook wel eens leuk, anders als voorgaande jaren iig. En zon kek t shirt gevangen met maatje s :p (even voor de statistieken, ik ben 1.98..:d)
Lekker weer, leuke mensen, en ook goeie muziek, dus t was weer een succes!

Alleen een minpunt: Wááárom toch altijd van die schaars geklede BELEGEN dames op die auto's? ik bedoel, alles kreukt en flapt aan die wijven...t ziet er niet uit. Soms denk ik wel eens dat ze smorgens wakker worden met een hoofd zo groot als een golfbal, en dat ze er dan een nieuw hoofd opboetseren met make up...maar goed, dat was eigenlijk mijn enige frustatie...

Kusjes!

Jappio
quote:

ik was met mn neef gegaan en zijn vriendin plus zusje, want Jappio zat gevangen op schiphol.

ja sorry man..

ben trouwens nog wel naar het eindfeest geweest, maar datr was om andere redenen :( ben nu brak en heb in de laatste 3 dagen wel 10 uur geslapen ofzo
Rinus
Zoo FFWD 2003 is weer een feit en het was weer een leuk feessie!

Omdat ik moest werken was ik pas rond 1600 in de stad. De optoch ging toen net de brug over en wat was dat kick. Heel de brug BOINK BOINK.

De truck van Michel de Heij was erg goed, lekker platen. Toen effe wat verder gelopen naar de Decibel of b2s truck. Hier was het volgens mij het drukst van allemaal en ging het goed los.

De parade was afgelopen en liepen we door de stofwolken naar het eindfeest. Een lintje was op ze plaats geweest want het was volop ver.

Maargoed we konden zo naar binnen, geen controle of niks. Gelijk effe wat eten en zuipen en hoppa naar de Main. Was erg goed te doen en Ferry draaide hem zeer goed. Normaal ben ik niet zo'n ferry fan. Maar dat is nu veranderd. Maar ook Misja draaide hem lekker. Bij de main natuurlijk wat TA's tegengekomen (Thijs, 303, Lex) Leuk jullie weer effe gezien te hebben en nog bedankt :)

Daarna ook nog effe bij de andere area's gekeken en toen vonden we het weer mooi geweest.

Conclusie

Muziek - Goed
Sfeer - Wat minder
Wc - Voor mannen te doen
Food - Lekker
Drinken - Duur maar geen 4 euro voor een bier. 3 maar
:whip:

Laterss
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement