|
Fast Forward Heineken Dance Parade (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DjSuez |
| quote: | | Sjah...uhmm...voor je zus ofzo? We hadden heel weinig grote maten. Misschien een stuk of 15, en die hebben we zelf in beslag genomen . |
hmm, ja...dat small t shirt waar ik t over had kwam ook van die apewagen, dank je, ik heb nu een net-onder-mn-tepel-truitje :D
ik heb nu wel heel mn fiets met die apestickers ondergeplakt:toocool: |
|
|
| T3rr0r |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Na de parade even naar een buurtsuper geweest om wat drinken in te slaan, ook nog ff naar een eetcafe geweest om een patatje te scoren maar 7 porties friet hadden ze niet (de patat was op... oooh wat een lijers!) dus we kregen andere voorgeschoteld wat ook wel eetbaar was... toen onder het hek doorgerold op naar de volgende wachtrij voor de entree.
|
Zeker bij die ene turk? Die van die kleine hamburgers(?) op brood verkocht met nog wat groene zooi erbij, die hij ook buiten klaarmaakte?
Daar heb ik iig gegeten want we wilden eerst friet halen bij een Antiliaan maar daar duurde het zo enorm lang dus toen zijn we maar verder gegaan :D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by T3rr0r
Zeker bij die ene turk? Die van die kleine hamburgers(?) op brood verkocht met nog wat groene zooi erbij, die hij ook buiten klaarmaakte?
Daar heb ik iig gegeten want we wilden eerst friet halen bij een Antiliaan maar daar duurde het zo enorm lang dus toen zijn we maar verder gegaan :D |
ja haha daar zat ik inderdaad... baggertent zeg... wel maar €2 euro betaald maar toch.. nergens een fatsoenlijke shoarma-tent te vinden :( |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by dj_spare
ja haha daar zat ik inderdaad... baggertent zeg... wel maar €2 euro betaald maar toch.. nergens een fatsoenlijke shoarma-tent te vinden :( |
en dat in rotterdam! ik zit ook in buitenlanderbuurt waar zijn mijn goede shoarmatenten/kebabtenten? ze zitten dus alleen in goede buurten, zijn ze dom ofzo.. ikke niet snappe :(
conclusie, turken houden niet van eigen voedsel :p (me is dronken :D:D) |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by TimeportE
(me is dronken :D:D) |
Dit stukje verklaart veel :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Kakao
Dit stukje verklaart veel :D |
hehe, wel gein om te lezen wat ik allemaal geschreven heb :D |
|
|
| TimeportE |
okeeeeeeeeeeeej, na wat rond vragen ben ik er achter: dit nr werd gedraaid op de danceparade door jochen op de erasmus:
jordan & baker - explode
jaaaah, brings back memories :) |
|
|
| M_Peror |
jordan & baker - explode
jaaaah, brings back memories :) |
Ja... natuurlijk!
Bij het horen van dit nummer voel ik gewoon de vloer van de slaapkamer onder me deinen... of vergis ik me nu? :D |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by M_Peror
Ja... natuurlijk!
Bij het horen van dit nummer voel ik gewoon de vloer van de slaapkamer onder me deinen... of vergis ik me nu? :D |
nee das heel normaal, donderdag hoorde we welk nr et was.. zijn toen ook gaan springen in mijn kamer, was wel weer eff leuk moment :p |
|
|
| M_Peror |
ik heb zelf geen fotos (baal der nog steeds van, kut camera) maar andere hebben wel fotos daar sta ik 1x op volgens mij dus dan zal ik wel eff posten :D |
Hoopte ook dat er wel ergens een pic van me zou zijn (hoewel, als je de bezoekers van je site wilt wegjagen moet je mij eropzetten... :rolleyes: ). Maar heb inmiddels al minstens 3000 partypics zitten kijken op i'net en ik blijk een expert in de sport "het onbewust ontwijken van fotocamera's". Niks. Nada. Noppes. Geen mooie herinnering aan een mooie dag... (snotter)... :clown: |
|
|
| Optimus |
| delete deze posts dan nerd:D |
|
|
|
|