return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Zou zo'n AbTronic echt werken?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
350 wtf... heb je zeker daar 2 toestellen ofzow? een loopband en 2 gewichtjes?

lol..

Ow ja.. ach..

eerst zat ik erges anders wel stukke goedkoper.. maar dan moest je zeg maar tusse 6 en 8.. op dezelfde dag elke keer.. man dat zuigt hoor.. en nieuwe afspraak make als je niet kan.. ja u.. mog nieteens meefitnesse met de dames.. tsss.. niet dat je dat zou wille.. want de meeste vrouwtjes op fitness... fitnesse niet voor nix..

de echte mooie zitte vooral bij jazzballet en streetdance enzow.. daar ga ik dus volgende week op lol


Ja ok het is wel een hele nette sportschool hoor hehehe :)ja 350 piek is echt super goedkoop en je hebt inderdaad niet al te veel apparaten maar ja in ieder geval wel de basis apparaten.En als je langer traint zijn vrije gewichten meer dan voldoende. IK train haast niet met apparaten dus ja aan tig apparaten heb ik niks en mijn cardio werk doe ik altijd in de discotheek/party hehehe...

JA dat afspraak maken is ook dikke KUT ik ken ook zo'n sportschool die dat doet en ja dat is echter niks....Ja henkie jij gaat alleen maar voor de meisjes dat weet ik ook wel ;)Toen ik nog elke week wel es les gaf zette ik altijd damens in de agenda en hoopte maar dat er er wat leuks tussen zat. Ja ok vaak viel het tegen maar soms had je ook echt toppertjes er tussen zitten en die laat je dan natuurlijk veel haar billen trainen maar ja dat vragen ze ook aan je :D
De meisjes zeiden altijd een ding de 3 B's noem ik ze :IK WIL DUNNERE BILLEN,BENEN en BUIK...maakt niet uit hoe goed ze eruit zagen
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Blik


haha, das dus echt aso duur, bij ons kost het 180 piek voor 3 maanden!!!!!! je word afgezet jongen


haha klopt ja lol..

ach.. nieuwe contacte maak ik ook.. en die nekloze brede gaste kennen is ook wel handig :D

en die zjickies al helemaal (toch Akira ;-)

Ow ja ik mag ook gewoon squashe.. en cardio hoe lang en hoe vaak ik maar wil.. en ik mag meekijke bij het streetdance hehe :p

hahaa...ik las net je post akira.. of als zon fitness chickie ff voordoet hoe het moet.. met 1 knie op zon bankje.. kont naar achtere.. en ik maar lipleze.. yoooo!
Miss Proximus
looooooooool Henkie...wat ben je toch grappig haha...duzzz...volgende wek steps? rofl
Akira
NOu henkie die machine met de benen uitelkaar dan kan je helemaal liplezen ;)

ja geweldig is het soms als ze echt voor je neus zitten te doen en aan je vragen of ze het goed doen...echt geweldig :D
Henkie_henk
haha..ja dat is ook een mooi apparaat!.. bij ons staat ie alleen met de voorkant naar de muur! (was dat dan!) in me eentje kan ik hem net nie optille.. k denk dat ik al me ruggewervels dan 3 keer breek...

Of die "peck deck flys" .. met je arme.. voor je borstspiere ofzow... damn.. gaat zon meidje met minstens D zitte.. ja.. ga jij maar door lol.. dikke sjansen lol.. beetje lelijk hoofd had ze.. (ja daar heb ik ook nog naar gekeke)
Akira
ja de peck deck machine is inderdaad ook erg mooi...maar dan moeten ze de oefening wel rustig uitvoeren hehe en niet als een beer te keer gaan op die machine....hehe dan is voor ons het zicht minder en word de oefening natuurlijk minder effectief...

want zijn nog meer leuke machines mmmm die voor je billen die is ook wel erg lekker hoor...als ze daar zo liggen en hun benen naar hun billen brengen echt super...hehe

nu weet ik weer waarom ik op fitness ging LOL :D:D:D
blighty
Hi all,

AKIRA: Check je PM even wil je :D

Greetz,
Blighty
Miss Proximus
haha...nu weet ik weer waarom ik NIET op fitness ben gegaan :p
raoel
Ik denk dat die programma's van tell sell ofzwiets het meest bekeken worden voor de mooie vrouwen die daarin rondhuppelen :D

Verder
ja dat apparaat zal best werken.
Maar ik denk dat het beste nog steeds is:
Zorgen dat je eerst al je vet kwijt bent (ben ik ook mee bezig:cool:)
en dan pas naar de sportschool en alle spieren een beetje trainen.
En als je gesport hebt (trimmen / wielrennen) en dan een hoop sit-ups doen = blokjes. Want na lange duur inspanning ontwikkelen je spieren pas optimaal.
(heb ik ooit gelezen)
Akira
quote:
Originally posted by raoel
Zorgen dat je eerst al je vet kwijt bent (ben ik ook mee bezig:cool:)
en dan pas naar de sportschool en alle spieren een beetje trainen.
En als je gesport hebt (trimmen / wielrennen) en dan een hoop sit-ups doen = blokjes. Want na lange duur inspanning ontwikkelen je spieren pas optimaal.
(heb ik ooit gelezen)



GELUL van langer duur...als jij echte dikke spieren wilt kweken dan is dat dus niet zo...kijk als je op uithouding gaat trainen dan moet je anders trainen. Je hebt rode en witte spierwezels. Eentje zorgt dus voor dikke spieren wat bijna elke jongen wil en die andere zorgt voor uithouding etc..zoals lange afstanden.Kijk maar es naar sprinters die zijn meestal allemaal dik gespierd en marathon lopers juist het tegenovergestelde.
en Als jij echt dik gespierd wilt worden is het beste om je training binnen 45-60 minuten te doen en niet langer dan dat.want dat gaat tegenwerken..IK train het liefst zo snel mogelijk en lekker hard.


als ik iets mag vragen hoe ben jij je vet aan het kwijt raken???

Akira
quote:
Originally posted by Henkie_henk
HAPPY BIRTHDAY!

FIJNE VERJAARDAG

and yes thats a real translation :) .. for more dutch lessons pm me :)

x0x0x00x0xx0x0x0x00x0xxx0 hugs n kisses right? ;)

Party on!


henkie ben je dronken ofzo???ROLF :D:D of iets te gek geworden van het leren???

je zit in de verkeerde topic te posten neem ik aan LOL
raoel
quote:
Originally posted by Akira



GELUL van langer duur...als jij echte dikke spieren wilt kweken dan is dat dus niet zo...kijk als je op uithouding gaat trainen dan moet je anders trainen. Je hebt rode en witte spierwezels. Eentje zorgt dus voor dikke spieren wat bijna elke jongen wil en die andere zorgt voor uithouding etc..zoals lange afstanden.Kijk maar es naar sprinters die zijn meestal allemaal dik gespierd en marathon lopers juist het tegenovergestelde.
en Als jij echt dik gespierd wilt worden is het beste om je training binnen 45-60 minuten te doen en niet langer dan dat.want dat gaat tegenwerken..IK train het liefst zo snel mogelijk en lekker hard.


als ik iets mag vragen hoe ben jij je vet aan het kwijt raken???


Ik ben sinds 2/3 weken aan het wielrennen / mountainbiken (minimal 1/2uur tot 1 uur ooit langer en daarna nog 3 km rennen.
Wil je vet kwijtraken dan zul je zo'n 20 tot 30 minuten (scheelt van persoon tot persoon) een hartslag van boven de +/- 120 moeten hebben.
Dan pas ga je vet verbranden en wil je echt vet kwijt zul je dus een hele tijd langer moeten sporten.

Mensen die gaan trimmen omdat ze af willen vallen zijn stom bezig want de meeste trimmen nooit langer dan 10 tot 20 minuten hooguit een half uur(dan pas helpt het). Wel is het zo dat je hartslag heel hoog ligt maar daarmee krik je vooral je conditie op en je vet verdwijnt magertjes :D


een hartslag van 120 is goed maar de BPM moet toch wel beduidend hoger liggen :D (140 / 150 / (160 af en toe)(terror)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement