return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Zou zo'n AbTronic echt werken?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira


henkie ben je dronken ofzo???ROLF :D:D of iets te gek geworden van het leren???

je zit in de verkeerde topic te posten neem ik aan LOL



huh???! waar heb jij het nou over :p :rolleyes: :rolleyes: :cool:



neej was post voor Theeyesofdarkness dies jarig ofzow.. in de chat had ik haar geleerd dat "wil je me pijpen" betekent.. "you are the best".. dat gaat ze tegen tiesto zeggen als ze hem ziet hehe ;) :D
Akira
Ja okay als jij doel hebt om vet te verbranden dan heb je gelijk....maar ik dacht dat jij echt spieren wou gaan bouwen.Maar anway als je vet gaat verbranden moet je ID niet als een beest te keer gaan op het cardiowerk want dan ga je koolhydraten verbrande iplv vet.

en aangezien niet iedereen zo hartslagmeter moet je gewoon op je gevoel afgaan dat je niet tot het uiterste moet gaan maar rustig aan moet doen.Niet dat je haast niet meer kan ademen :)

quote:
Originally posted by raoel


Ik ben sinds 2/3 weken aan het wielrennen / mountainbiken (minimal 1/2uur tot 1 uur ooit langer en daarna nog 3 km rennen.
Wil je vet kwijtraken dan zul je zo'n 20 tot 30 minuten (scheelt van persoon tot persoon) een hartslag van boven de +/- 120 moeten hebben.
Dan pas ga je vet verbranden en wil je echt vet kwijt zul je dus een hele tijd langer moeten sporten.

Mensen die gaan trimmen omdat ze af willen vallen zijn stom bezig want de meeste trimmen nooit langer dan 10 tot 20 minuten hooguit een half uur(dan pas helpt het). Wel is het zo dat je hartslag heel hoog ligt maar daarmee krik je vooral je conditie op en je vet verdwijnt magertjes :D


een hartslag van 120 is goed maar de BPM moet toch wel beduidend hoger liggen :D (140 / 150 / (160 af en toe)(terror)
Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk



huh???! waar heb jij het nou over :p :rolleyes: :rolleyes: :cool:



neej was post voor Theeyesofdarkness dies jarig ofzow.. in de chat had ik haar geleerd dat "wil je me pijpen" betekent.. "you are the best".. dat gaat ze tegen tiesto zeggen als ze hem ziet hehe ;) :D


ROFL :D :D :D Dit is echt goed zeg. Kom niet meer bij.

Maar volgens een collega van mij, werkt zo'n Abtronic weer wel. Zij heeft hem besteld. Maar ik zat te kijken naar Tellsell en ik schrok me rot van die prijs. Dan ga ik liever elke avond thuis wat buikspieroefeningen doen. En een keer in de week in de sportschool.

Greetz
Akira
Oooh ja ik snapte het al niet...:D :D want ik zag helemaal geen post van haar hier snappie

quote:
Originally posted by Henkie_henk



huh???! waar heb jij het nou over :p :rolleyes: :rolleyes: :cool:



neej was post voor Theeyesofdarkness dies jarig ofzow.. in de chat had ik haar geleerd dat "wil je me pijpen" betekent.. "you are the best".. dat gaat ze tegen tiesto zeggen als ze hem ziet hehe ;) :D
MetzZ_!!
Nog ff over de Abtronic he.... Ik werk dus bij TelSell en ik kan zeggen dat Nederland MASSAAL belt om die dingen te bestellen! En het principe van electronische impulsen werkt ook.

Nou niet allemaal tegelijk gaan bellen AUB want het is al druk genoeg!:p
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Robvef


Maar ik zat te kijken naar Tellsell en ik schrok me rot van die prijs. Dan ga ik liever elke avond thuis wat buikspieroefeningen doen. En een keer in de week in de sportschool.

Greetz


Haha! Ik betaal maar 1/3 deel van wat jullie zouden moeten betalen...
Robvef
Wat ik nou niet snap van dat hele telewinkelen he. Dat is het volgende.
Als het echt van die revolutionaire produkten zijn, waarom kan dat dan alleen via de tv verkocht worden en niet in de winkel.

Zou dat misschien komen omdat het produkt niet zo goed is. Ik weet het niet.

Greetz
Akira
Het is allemaal troep je gaat toch niet die troep kopen...
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Akira
Het is allemaal troep je gaat toch niet die troep kopen...


Je moest es wete man!
Mysteric
Maar Mike...deze produkt is werkelijk zo revolutionair. Als u het niet thuis hebben verdoet u vele uren terwijl u het zo gemakkelijk in een simpel handbeweging kan doen. En dat in maar drie minuten per kwartier, echt revolutionair Mike.

Blik
Voel ik daar Mike & Bob aankomen??
Henkie_henk
quote:
Originally posted by Mysteric
Maar Mike...deze produkt is werkelijk zo revolutionair. Als u het niet thuis hebben verdoet u vele uren terwijl u het zo gemakkelijk in een simpel handbeweging kan doen. En dat in maar drie minuten per kwartier, echt revolutionair Mike.


haha ik ken al die uit me kop!!..

van steamdream tot abshaper.. tot

Abshaper.. 5 minuutjes p dag en u heeft binnekort zon buikje *plaatje van gozer die 3 jaar in fitnesszaal heeft gewoond met bruin lichaam.. gespierde armen en borst.

The steamdream waarmee je zelfs je rame kan lappen! Uiteraard moet je dan wel met zon mongole ding om je nek lope

"THE RAPTOR" een stofzuiger met een zuigkracht waarmee die wel een kastje van 17kg kan optillen! isnt it amazing! Gelukkig is dat ding zo groot dat er net 3 hele kruimels inkunnen. Een krachtige kruimeldief! hell yeah!

Oh niet de amazing messenset vergete! die zo buigbaar is en waar je zelfs staal me kan snijden! leuk voor de kids en natuurlijk kan iedereen met zon mes een tomaat fileren alsof je chefkok bent..

eeh welke ware er nog meer?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement