|
Heb je mensen in je ignore lijst staan? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Teknikol |
| heb Trancezonert er nog steeds in staan geloofk, toch wel irri |
|
|
| Miss Proximus |
SmackdowN en palivar
irritante KUTplaatjes die ze ALTIJD postten...allebei niet meer online nu geloof ik
vind t niet (meer) de moeite iemand van t NL forum te ignoren :) |
|
|
| TimeportE |
| trancezoner door kolkie, heb daarna ook niet meer de moeite genomen om em deruit te halen :) |
|
|
| Dj Lex |
| Ik vroeg me vanmiddag eigenlijk af wie mij in de goeie oude tijd nog in ze ignorelist had staan. Dat waren aardig wat mensen volgens mij :D |
|
|
| raoel |
Ik heb er ook nog nooit iemand in gehad.
En Lex, denk dat wel mee valt hoor.
Je reageerde alleen overal op.
Zinnig of onzinnig, het maakte je niets uit :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by raoel
En Lex, denk dat wel mee valt hoor.
|
Nou dat denk ik dus niet :p
Ik heb Snuggle, Optimus, Proxi, Theesaus en Basd in mijn ignorelist staan.
Zit er aan te denken om Magrec ook maar weer effe te blokken.
Teringjoch dat het is! |
|
|
| MaGiK54 |
| Niemand, zelf Tranzzzzzzzzzzzoner niet, altijd wel leuk om op mensen te schelden als ze weer irri/nuteloos/achterlijk enz enz posten. En de nieuwsgierigheid wint het toch altijd als je iets niet wilt openklikken als je toch al weet dat het vete bull gaat wezen. |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by New Wave
Nou dat denk ik dus niet :p
Ik heb ... Basd in mijn ignorelist staan. |
Ja da's echt een ENORME eikel... Terecht dat je die blokt. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by basd
Ja da's echt een ENORME eikel... Terecht dat je die blokt. |
Ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt!
Komt geen zinnig woord uit, totaal geen waarde voor dit board! |
|
|
| robin |
| en mij dan?? niemand? |
|
|
| basvh |
| nope, helemaal niemand. |
|
|
|
|