|
Heb je mensen in je ignore lijst staan? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
wat niet is kan nog komen Robin.....:p
En verder: Trancezoner (door kolkie, en niet meer moeite genomen m eruit te halen).
Grtz
WooT |
|
|
| Duke2003 |
| wat was er met kolkie en trancezoner dan |
|
|
| mantisnl |
| nobody, vink totaal onnodig:) |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Duke2003
wat was er met kolkie en trancezoner dan |
Kolkie had een link gepost waar bijna iedereen op drukte, waardoor Trancezoner gelijk in je ignorelist kwam :D
Leuke actie :D |
|
|
| arj1o1 |
| nee nergens voor nodig ik lach ze uit als ze me niet aanstaan |
|
|
| Duke2003 |
| quote: | | Kolkie had een link gepost waar bijna iedereen op drukte, waardoor Trancezoner gelijk in je ignorelist kwam |
:D :D :D melig!!!!! |
|
|
| kreischer2000 |
| ook niemand |
|
|
| franzelare |
niemand
als ik een post niets aan vind lees ik wel snel door |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ben ik gelukkig niet de enige die er zo over denkt!
Komt geen zinnig woord uit, totaal geen waarde voor dit board! |
Dit kan je helemaal niet lezen man!
Gotcha! :D
PS: volgens heb je al een tijdje niet meer je aantal afzeikmessages bijgehouden :D |
|
|
| Miss Proximus |
haha ik had zelfs vroeger Lex niet in m'n ignore list...RV, Donna, Rudy & katrikeya daarentegen wel :p
en ik wilde Henkie ignoren maar dat mag je niet doen bij een mod :stongue: |
|
|
| Cosmic Guy |
| Ben benieuwd wie die ene persoon is die erover nadenkt..... |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
haha ik had zelfs vroeger Lex niet in m'n ignore list...RV, Donna, Rudy & katrikeya daarentegen wel :p
en ik wilde Henkie ignoren maar dat mag je niet doen bij een mod :stongue: |
:whip: :whip: :whip: :whip:
theemuts!
:p |
|
|
|
|