|
יום קשה...
|
View this Thread in Original format
| Segev |
לא יודע למה אבל הרגשתי שאני צריך לשתף אתכפ
סבתא שלי נפתרה יום בבוקר ויש לי גם בגרות במטמתיקה
אני לא רואה את עצמי עובר אותה בגלל זה :( |
|
|
| HyPeRSoNiC |
פאק זה מטורף.......
משתתף בצערך
:( :( :( :( |
|
|
| Scorchio |
מצטער לשמוע
משתתף בצערך
אולי אתה יכול לבקש דחייה לבגרות? |
|
|
| Segev |
תודה...
אני לא יודע בקשר לדחיה אבל אני לא לוקח סיכון |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
משתתף בצערך אחי...
:(
תיהיה חזק |
|
|
| Sniper |
וואי איזה מבאס...:\\
אחי תרגיש טוב
ות'יכול לגשת למועד ב' אני חושב |
|
|
| DjChook |
תרגיש טוב אחי :(
בקשר לבגרות....
חוץ ממועד ב המועד הבא הוא ינואר 2004... |
|
|
| Flotser |
וווואייי אחי זה ממש עצוב....
מאחל לך וכל המשפחה שלך שתרגישו טוב...
בהצלחה בבגרות היום... ובאמת אל תדאג כי יש מועד ב' בטוח..
:( |
|
|
| YuVaL |
משתתף בצערך אחי
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( |
|
|
| Segev |
תודה רבה..
ובקשר לבגרות הלך לי מצויין אני לא רואה את עצמי עושה מועד ב גם בגלל שהגישו אותי על 100 |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Segev
תודה רבה..
ובקשר לבגרות הלך לי מצויין אני לא רואה את עצמי עושה מועד ב גם בגלל שהגישו אותי על 100 |
אתה מוגש למועד ב' בדיוק עם אותו הציון... |
|
|
|
|