return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
יום קשה...
View this Thread in Original format
Segev
לא יודע למה אבל הרגשתי שאני צריך לשתף אתכפ
סבתא שלי נפתרה יום בבוקר ויש לי גם בגרות במטמתיקה
אני לא רואה את עצמי עובר אותה בגלל זה :(
HyPeRSoNiC
פאק זה מטורף.......

משתתף בצערך
:( :( :( :(
Scorchio
מצטער לשמוע
משתתף בצערך

אולי אתה יכול לבקש דחייה לבגרות?
Segev
תודה...
אני לא יודע בקשר לדחיה אבל אני לא לוקח סיכון
DJ-Kreing^^
משתתף בצערך אחי...
:(

תיהיה חזק
Sniper
וואי איזה מבאס...:\\
אחי תרגיש טוב
ות'יכול לגשת למועד ב' אני חושב
DjChook
תרגיש טוב אחי :(

בקשר לבגרות....

חוץ ממועד ב המועד הבא הוא ינואר 2004...
TTman
משתתף בצערך
Flotser
וווואייי אחי זה ממש עצוב....

מאחל לך וכל המשפחה שלך שתרגישו טוב...
בהצלחה בבגרות היום... ובאמת אל תדאג כי יש מועד ב' בטוח..

:(
YuVaL
משתתף בצערך אחי
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Segev
תודה רבה..
ובקשר לבגרות הלך לי מצויין אני לא רואה את עצמי עושה מועד ב גם בגלל שהגישו אותי על 100
Flotser
quote:
Originally posted by Segev
תודה רבה..
ובקשר לבגרות הלך לי מצויין אני לא רואה את עצמי עושה מועד ב גם בגלל שהגישו אותי על 100


אתה מוגש למועד ב' בדיוק עם אותו הציון...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement