return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Heb een beetje advies nodig ;-)
View this Thread in Original format
jploveparade
Ik kwam de volgende auto tegen, een Peugeot 206CC

Nou vind ik het aan de ene kant een top auto en wil hem eigenlijk meteen halen, maar iets houd me tegen...
Ik kan er maar niet achter komen waarom ik blijf twijfelen :(

Hebben jullie misschien een idee? ;)



:stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue:
Dj Lex
Whehe gewoon doen joh :D

Wat maakt zo'n nummerplaat nou uit ;)
Dirkie
Iets houd je tegen. Ik weet waarom !!! Kijk eens naar dat nummerbord, er staat K UT. Je onderbewustzijn zegt nu: Niet Kopen !!! :p :p :p

Voor de rest een leuke auto, alleen of je het goed zal doen bij de vrouwen weet ik niet als je deze auto hebt. Ik zo gaan voor een stoerdere wagen ;)
jploveparade
Het is wel grappig hoe je in de meeste Duitse steden gewoon een eigen persoonlijke kenteken aan kunt vragen. Heel leuk als je een BMW hebt en B:MW745 op je auto hebt staan bijvoorbeeld.

Ik heb ook wel eens een zwarte Volkswagen Corrado gezien met kenteken DE:VL666. :disbelief

De bezitter van die Peugeot zal het nog moeilijk krijgen als ie in Nederland rondrijdt :haha:
Ding Chavez
Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar :)
jploveparade
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Nog een reden waarom je em niet moet kopen. De franse homo's hebben de 206CC uitgekozen tot homo auto van het jaar :)


Ah, daarom is er een wachtlijst en leveringstijd van 12 maanden :wtf:
Flipper01
Wil je echt indruk maken op de vrouwen dan kan je beter een prachtige Kia kopen, voor weinig geld heb je een gloednieuwe topwagen voor de deur staan!





basd
Ik zou zeggen: ga voor de nieuwe smart Roadster, geheid succes denk ik.. Staat wel in de nieuwe Autoweek.
Blik
ik vind die 206cc een vette kar

ik weet niet echt wat je eisen zijn zoals budget, cabrio ja/nee, 2/4 zitter etc...

als je toch geld zat hebt zou ik een Nissan Skyline GT-R34 importeren vanuit Japan of Engeland :D

Smart Roadster is ook wel leuk, wel erg weinig vermogen en ik vind hem persoonlijk een beetje plastic-achtig

2de hands BMW Z3 of de nieuwe Z4 zijn ook wel leuk, wel de grootste motorinhoud pakken dan ;)

veel succes met je keuze, als je echt 12 maanden moet wachten zou ik het niet doen, veel te lang

ps: er komt trouwens ook een 307CC uit volgens mij
jploveparade
Ik ben tevreden met de Subaru ;)

New Wave
Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig.

Je moet juist een fette leuke humor bak hebben.

Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op.
Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur.

Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay.
MaGiK54
quote:
Originally posted by New Wave
Ah iedereen die een pimpauto wilt kopen voor de sjiks is verkeerd bezig.

Je moet juist een fette leuke humor bak hebben.

Een auto die ik zo vreed vind om sjiks aan te trekken dan is het wel de Mini Cooper Yellow met van die smilies der op.
Die doen het goed, als ik knaken heb staat deze gele geile sjik-auto voor de deur.

Dus iedere sukkel met een grote pimp-oto...you are gay gay gay gay gay.


Daar zit wat in heb zelf een vel gele seicento sporting en iedere sjik vind het een: "aaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een schattige auto".
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement