return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
חזרתי אנשים!
View this Thread in Original format
nargila-man
מה המצב אנשים?

לא הייתי פה איזה חודשיים כי לא היה לי אינטרנט!
היה לי איזה בעיה בקו טלפון הוא נהרס בבניה של הבית החדש!
אבל עכשיו חזרתי ואני חייב טראקים חדשים..
אז אני יתחיל לעבור על ההמלצות כי יש לי הרבה מה להשלים!

אההה ואם מישהו יכול להגיד לי אם זה נכון שיצא ליהל דיסק
R&B
חדש או משהו כזה אני ישמח תודה....
TTman
יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם לא
;)

???מה המצב אישששש

בקשר לטראקים, יש מלא מלא מלא מלא דברים יפים
אבל מלאאאאאאאא

אז יאללה תתחיל להשלים
Flotser
ברוך השב איש הנרגילה!

האמת לא יודע אם הפסדת כל כך הרבה בחודשיים האלה
אבל בטח יש כמה דברים שווים
Sniper
ברוכים הבאים לבסיס הטירונות מרגע זה אתם לא ילדים יותררר
(אל שאלו למה אבל היה בא לי לרשום אתזה)

אחי תאמת שלא הפסדת ככ הרבה דברים מענינים בחודשיים האלה לדעתי
כאילו היו יציאות אחלה
אבל היה גם הרבה זבל..
luckystrike
"אני דווקא כן מנגן ... בצ'לו ..."
לא יודע גם לי היה בא !


ברוך שובך אח שלהם
:)
LioR
welcome back dud
Sniper
quote:
Originally posted by luckystrike
"אני דווקא כן מנגן ... בצ'לו ..."
לא יודע גם לי היה בא !

:)


:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
itamarsan
ברוך שובךךך אח''ש!!!!!!
אם תצטרך כמה השלמות תפנה באי סי קיו 45997550
Shahar
ברוךךךךךך שובך אחייייייייייייייייייייייייי
Hell_Copter
ברוך השב אח...


ומורן...
אתה מנגן טוב כמו ההיא מהפרסומת של דלתא?

Rising
welcome achi :)
-CosmicFire-
welcome back dude ;]

*like i have a word bout it ;]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement