|
חזרתי אנשים!
|
View this Thread in Original format
| nargila-man |
מה המצב אנשים?
לא הייתי פה איזה חודשיים כי לא היה לי אינטרנט!
היה לי איזה בעיה בקו טלפון הוא נהרס בבניה של הבית החדש!
אבל עכשיו חזרתי ואני חייב טראקים חדשים..
אז אני יתחיל לעבור על ההמלצות כי יש לי הרבה מה להשלים!
אההה ואם מישהו יכול להגיד לי אם זה נכון שיצא ליהל דיסק
R&B
חדש או משהו כזה אני ישמח תודה.... |
|
|
| TTman |
יותר טוב מאוחר מאשר אף פעם לא
;)
???מה המצב אישששש
בקשר לטראקים, יש מלא מלא מלא מלא דברים יפים
אבל מלאאאאאאאא
אז יאללה תתחיל להשלים |
|
|
| Flotser |
ברוך השב איש הנרגילה!
האמת לא יודע אם הפסדת כל כך הרבה בחודשיים האלה
אבל בטח יש כמה דברים שווים |
|
|
| Sniper |
ברוכים הבאים לבסיס הטירונות מרגע זה אתם לא ילדים יותררר
(אל שאלו למה אבל היה בא לי לרשום אתזה)
אחי תאמת שלא הפסדת ככ הרבה דברים מענינים בחודשיים האלה לדעתי
כאילו היו יציאות אחלה
אבל היה גם הרבה זבל.. |
|
|
| luckystrike |
"אני דווקא כן מנגן ... בצ'לו ..."
לא יודע גם לי היה בא !
ברוך שובך אח שלהם
:) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by luckystrike
"אני דווקא כן מנגן ... בצ'לו ..."
לא יודע גם לי היה בא !
:) |
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| itamarsan |
ברוך שובךךך אח''ש!!!!!!
אם תצטרך כמה השלמות תפנה באי סי קיו 45997550 |
|
|
| Shahar |
| ברוךךךךךך שובך אחייייייייייייייייייייייייי |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך השב אח...
ומורן...
אתה מנגן טוב כמו ההיא מהפרסומת של דלתא? |
|
|
| -CosmicFire- |
welcome back dude ;]
*like i have a word bout it ;] |
|
|
|
|