|
EmotionZ 14 Juni in Leeuwarden!!
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
Voor degenen die kiezen voor een kwaliteit line-up en Defqon liever links laten liggen:
www.5th-events.com
Was vorig jaar erg goed geregeld en errug gezellig :)
Paul van Dyk en Paul Oakenfold :p ;)
oh ennu..voor degenen die op PF zitten..er is zijn 2 vrijkaartjes te winnen ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
push komt!!, wil er wel heen, maar ik die avond al een boeking:(
en mooi dichtbij:) |
|
|
| raoel |
Ik ga niet, maar ik wil toch ff reageren.
Dit zijn nog eens leuke feesten. Geen standaard line-up, maar wel een heel goeie. En dan de prijs: €25,-
Dat zijn de betere feestjes. |
|
|
| Nielz |
| ik heb al een kaartje, vorig jaar super, dit jaar een nog betere line up. |
|
|
| Miss Proximus |
Zeg s, kennen wij elkaar nou eigenlijk? Foto? :)
ennu..roel: klasse, ben t helemaal met je eens!! :)
Voor de mensen die t te ver vinden: TERING..ik doe t 2 x per maand hoor hey..als je wilt slapen voor de terugreis dan kan ik altijd m'n vader ff in een hotel doen en dan heb ik 4 slaapkamers tot m'n beschikking, en een hele leuke overbuurgabber :D met draaitafels hahaha |
|
|
| DjRV |
zeer leuke line up,helaas ben ik dan alleen mijn terugkomst in me huiskamer (marcanti) aan het vieren
volgende keer beter:p |
|
|
| Miss Proximus |
| dus, nog meer gegadigden? of willen jullie allemaal heel graag bewijzen dat je toch best heel oppervlakkig en kortzichtig bent ;) |
|
|
| kreischer2000 |
| zo dit vind ik wel een leuke line-up! niet alleen maar van die standaard namen! maar ja ik ga niet, zit zoiezo midden in mijn toetsweek, t is ver weg(ja ver weg ja:D ) en t kost natuurlijk ook geld en aangezien ik aan t sparen ben voor wat andere dingen. |
|
|
| Nielz |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
dus, nog meer gegadigden? of willen jullie allemaal heel graag bewijzen dat je toch best heel oppervlakkig en kortzichtig bent ;) |
:D Te weinig goede namen misschien voor sommigen :conf:
Ik snap ook niet echt dat ik zo weinig op Internet hier over lees. Eindelijk eens een vernieuwende line up, zonder de standaard namen, en toch hoor je maar heel weinig mensen hierover. Plus de prijs & de lokatie. Blijkbaar moet men er toch eerst eens een keer zijn geweest voordat men er enthousiast over raakt, misschien ook wel logisch, maar het is niet verkeerd eens iets nieuws te ontdekken.
Ik ram er maar een paar foto's neer :)



Iedereen moet natuurlijk lekker voor zichzelf bepalen of ie ergens naar toe gaat. Maar toch is het tegenwoordig de trend om alles lekker af te kraken, maar als er eens een keer iets innovatiefs wordt georganiseerd, hoor je de mensen niet. Jammer. Terwijl ik 5th Events (de organisatie) op dezelfde lijn kan zetten als Monumental en Extrema. Boven ID&T, ku-dance & UDC dus. Verder vind ik dat mensen niet zo moeten zeiken over afstand. Als je echt graag naar feesten wilt gaan, dan moet je niet zeuren dat je een paar uur onderweg bent, is vaak wel gezellig, en je moet eens zien wat je ervoor terug krijgt, helemaal bij dit feest.
En nee, ik werk niet voor 5th-Events, maar ik heb ze gewoon erg hoog zitten. Perfecte feesten bestaan niet, maar Emotionz vorig jaar kwam wel heeeeeeeeel dichtbij. |
|
|
| Miss Proximus |
K doe ik ff mee met de foto-pret :D
wat was t mooi vorig jaar :)
ennu Nielz, nee je komt me niet bekend voor :p |
|
|
| basd |
Helaas, ik moet werken..
Andere keer Josta? Tis namelijk niet dat ik geen zin heb om af te reizen.. :( |
|
|
| Teal'k |
| haha, je kan zeggen dat als je wil feesten dat je er iets voor over moet hebben, maar om nu vanuit zuid NL met de TREIN nota bene naar leeuwarden moet, dan verklaart denk ik driekwart nederland mij voor gek. Aangezien Nederland echt een partyland is, is het niet meer zo gek dat die namen (en misschien de sfeer) ook wel ergens anders op komt duiken, dus zullen er mensen zijn die gewoon afwachten, en dus niet in totaal 8 uur gaan reizen voor een feestje en goede lineup.. En dat er niets wordt gezegd is positief, dan wordt er toch ook niets afgekraakt? lijkt mij althans :D |
|
|
|
|