|
Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
ik maak nie snel een thread over een nummertje, maar ik wilde toch even vermelden dat:
Dave Gahan - Dirty Sticky Floors (Junkie XL Remix)
een achterlijk vet nummer is......echt supermooi. Volgens mij draaide Sister Bliss em op 4 Elements....Armin draait em ook in ASOT. Wat vinden jullie hiervan? |
|
|
| Duke2003 |
| ik ging m ff zoeken om te testen maar ik vond alleen de electromix (met kazaa) is dat dezelfde? |
|
|
| tango |
Ja, dit is inderdaad een heel vet nummer. Tiesto draaide hem 10 mei ook al op zn concert. Maar hij stond ook al in verschillende top 10's die in de laatste top 10 thread zijn gepost.....
grtz,
TNG |
|
|
| mantisnl |
super nummer! alleen jammer van de vocals, die verpesten het n beetje imo:(
is er niet ergens een dub te vinden? |
|
|
| Rinus |
Zeker een super nummer, zo zomersss
En er is ook een dub versie van. Maar vind de vocalen wel relax.
Hijs morgen trouwens ook te gast bij beau op yorin. Dus kijken allemaal |
|
|
| eieregooie |
| Ja! Vette tune idd... en die vocalen mogen er best zijn van mij :D |
|
|
| Djeebie |
Inderdaad erg vet nummer. Die vocals zijn juist wel goed in dit nummer IMO.
Voor de cultuurbarbaren (of nieuwsgierigen) onder ons: Dave Gahan is zanger van Depeche Mode. |
|
|
| raoel |
Ik heb dit nummer ook al heel vaak geluisterd.
Zomerse, maar toch beetje mysterieuze sound.
Vorige week hoorde ik ergens op een I-net radio een techno versie van.
Ik weet het niet 100% zeker, maar hij leek er heel veel op, twas alleen een diepere bass en er zat een toontje meer in wat um IMO iets lekkerder maakte.
Deze ga ik iig kopen als ie uitkomt |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by mantisnl
super nummer! alleen jammer van de vocals, die verpesten het n beetje imo:(
is er niet ergens een dub te vinden? |
Er is ook een JXL Dub ja, maar ik vind ook niks mis met die vocalen. |
|
|
| magrec |
| Deep dish draaide hem ook. Alleen een hele aparte versie met een vrouwelijke stem....Zal wel weer een acapella zijn geweest naja lekkere plaat daT zeker. |
|
|
| DJ_Siesta |
| heerlijk zomers nummers, klasse werk!:) |
|
|
| Partyhardy! |
ik heb net de dub gedownload en ik moet zeggen dat die vocal juist echt wel wat toevoegd! :)
wat een koningsnummer inderdaad! mijn favo plaat van dit moment! :cool: Ik werd al gek toen Tiësto hem op zijn concert draaide maar toen Sister Bliss hem op 4 elements draaide werd ik echt gek! :crazy: ;) :D Wat een wereld TUNE! :cool:
deze plaat verdient dubbel en dwars een eigen thread! ;) :p |
|
|
|
|