return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
New pub.... (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
01-tom_harding-hq_sound_(a_sound_the_vision)
Contains:

01 Vinylgroover and the Redhead - Feel The Music
02 Tom Harding - Giggle (Original Mix)
03 DJs Modelle & Elvira - In At The Deep End (Original Mix)
04 Girotondo - Ultimate Frontiers (K90 Mix)
05 Nick Sentience - Discotech
06 Hardbeat Presents Lisa Pin-Up - Baddest Mutha (BK & Nick Sentience Remix)
07 Brainbashers vs Johnny Dangerous - Get Wicked (Remix)
08 Jon Doe - The Future
09 Jon Doe - D5a
10 Billy 'Daniel' Bunter & Jon Doe - Long Way
11 Aquagen - Lovemachine (Warp Brothers Remix)

Aangezien ik toegang heb tot CheckPoint (ff patsen weer :D) heb ik maar ff die tracklist opgezocht.
Bij de 1e release stond die tracklist niet, maar bij de 2e keer dattie gereleased werd stond ie wel.
Die 2e keer is ook onder een andere naam gerelled en daarom zal ie dus nu wel genuked zijn.
Maar ja iig, ik hoop dat dit de goede tracklist is want zo stond ie in de nfo


Greetz,
Glaniskanis
Optimus Trance
ehm...wat is checkpoint eigenlijk?????:D:D:D
Henkie_henk
Zelfde iets als www.isonews.com maar dan beter toch lol :)

staat nieuws op en alle releases..
Robvef
Zeg die is die pub nu al down. Kan geen connectie krijgen met die server. Andere ftp-servers kan ik wel bereiken.

Hoor het wel

Greetz
Mysteric
Ik probeer het net en hij doet het wel hoor...
Tom Haring is met 55 kb/s op weg naar mijn harde schijf
Robvef
Dan maar weer een keer proberen.

Ik weet het al. Ik moet wat geduldiger zijn. Zit een soort vertraging van een seconde of 10 in. Ik heb niets meer gezegd. :D :D
Mysteric
quote:
Originally posted by Mysteric
Tom Haring is met 55 kb/s op weg naar mijn harde schijf


Ik bedoel natuurlijk Harding.
Robvef
Ikke snap :D
Robvef
Ik wil niet heel lullig gaan doen, maar wat dacht je van een d/l rate van 115 kb/sec!!!! :D :D :D
Henkie_henk
115kb op Tom haring?? lol... met uitjes..lol

Ach leuk dat iedereen ff bedankt :)

Robvef
quote:
Originally posted by Henkie_henk

Ach leuk dat iedereen ff bedankt :)


Dank je wel Henkie. U zijt de grootste en beste. Als we U niet hadden waren we nergens. :D :D :D

Maar ff serieus. Hartstikke tof van je dat deze CD/MP3's ter onzer beschikking stelt.
Robvef
Binnen in 12 minuten. Dank U!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement