|
New pub.... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glaniskanis |
01-tom_harding-hq_sound_(a_sound_the_vision)
Contains:
01 Vinylgroover and the Redhead - Feel The Music
02 Tom Harding - Giggle (Original Mix)
03 DJs Modelle & Elvira - In At The Deep End (Original Mix)
04 Girotondo - Ultimate Frontiers (K90 Mix)
05 Nick Sentience - Discotech
06 Hardbeat Presents Lisa Pin-Up - Baddest Mutha (BK & Nick Sentience Remix)
07 Brainbashers vs Johnny Dangerous - Get Wicked (Remix)
08 Jon Doe - The Future
09 Jon Doe - D5a
10 Billy 'Daniel' Bunter & Jon Doe - Long Way
11 Aquagen - Lovemachine (Warp Brothers Remix)
Aangezien ik toegang heb tot CheckPoint (ff patsen weer :D) heb ik maar ff die tracklist opgezocht.
Bij de 1e release stond die tracklist niet, maar bij de 2e keer dattie gereleased werd stond ie wel.
Die 2e keer is ook onder een andere naam gerelled en daarom zal ie dus nu wel genuked zijn.
Maar ja iig, ik hoop dat dit de goede tracklist is want zo stond ie in de nfo
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Optimus Trance |
| ehm...wat is checkpoint eigenlijk?????:D:D:D |
|
|
| Henkie_henk |
Zelfde iets als www.isonews.com maar dan beter toch lol :)
staat nieuws op en alle releases.. |
|
|
| Robvef |
Zeg die is die pub nu al down. Kan geen connectie krijgen met die server. Andere ftp-servers kan ik wel bereiken.
Hoor het wel
Greetz |
|
|
| Mysteric |
Ik probeer het net en hij doet het wel hoor...
Tom Haring is met 55 kb/s op weg naar mijn harde schijf |
|
|
| Robvef |
Dan maar weer een keer proberen.
Ik weet het al. Ik moet wat geduldiger zijn. Zit een soort vertraging van een seconde of 10 in. Ik heb niets meer gezegd. :D :D |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Mysteric
Tom Haring is met 55 kb/s op weg naar mijn harde schijf |
Ik bedoel natuurlijk Harding.
 |
|
|
| Robvef |
| Ik wil niet heel lullig gaan doen, maar wat dacht je van een d/l rate van 115 kb/sec!!!! :D :D :D |
|
|
| Henkie_henk |
115kb op Tom haring?? lol... met uitjes..lol
Ach leuk dat iedereen ff bedankt :) |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Ach leuk dat iedereen ff bedankt :) |
Dank je wel Henkie. U zijt de grootste en beste. Als we U niet hadden waren we nergens. :D :D :D
Maar ff serieus. Hartstikke tof van je dat deze CD/MP3's ter onzer beschikking stelt. |
|
|
| Robvef |
| Binnen in 12 minuten. Dank U!!! |
|
|
|
|