|
New pub.... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
En strax haal je em nog ff op bij de free :)
ps je had al bedankt :)
Enneh die andere cd (niet simpson lol) en die releases zijn ook gaaf... |
|
|
| Robvef |
| Ga zo meteen weer ff checken. Maar wat doet die CD van Jessica Simpson daar dan tussen? :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Robvef
Ga zo meteen weer ff checken. Maar wat doet die CD van Jessica Simpson daar dan tussen? :D |
pom tie dom :rolleyes: :p |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
pom tie dom :rolleyes: :p |
Hij is al half leeg. Maar wat doet ie CD van Jessica Simpson daartussen!!! :D :D ;) |
|
|
| Henkie_henk |
Ow.. die stond ook op me HD.. k d8.. laat ik die ookes uppe.. :)
enneh nu ff weg van de pub :) thank u.. dan kan ik wat sneller uppe :)
GreetZ |
|
|
| Henkie_henk |
Hehe
Mauro picotto Qlimax June 2001 staat er eindelijk.. kut chello.. ik wil mxstream... :) |
|
|
| M5 |
| he henkie bedankt voor het uploaden ...ik had hem ondertussen al snel van RMF af omdat ik gewoon NIET kon wachten :) ...maar ongetwijfeld hebben andere mensen er wel wat aan !! dank je! |
|
|
| basvh |
ik bergijp er geen kut van hoe je nou moet inloggen,
bij host or url heb ik het ip nummer staan nl: 216.205.150.139
is dit juist of fout, want krijg heel de tijd the system could not find the file spicified
kan iemand mij a.u.b vertellen hoe je het precies moet doen |
|
|
| Robvef |
Ben al bezig met binnenhalen. Even preluisteren. Morgen op het werk, helemaal binnenhalen. 115 kb/sec is toch wel wat sneller dan 7 kb/sec :D :D :D :D
Maar Henkie zullen we ruilen. Jij ISDN en ik Chello. Ik zit met smart te wachten tot MxStream hier komt, maar dan kan ik volgens mij nog wel 10 wachten.
Greetz en bedankt voor het pubje (2e keer) |
|
|
| Henkie_henk |
Ja basvh.. bij host of url.. gooi je die ip...( 216.205.150.139 )
en dan onderaan gooi je de path.. bij remote directory..dan enter of connect..voila..
OF... je klikt op het bliksempje met wereldbolletje en voert de complete path in.. die onder "what you say" staat in de post... |
|
|
| basvh |
| heej henkie-henk bedankt voor de tips hij doet het, een snelheid van 5,5 kb/sec met me 56k6 download ik nu lift me up van dj jean |
|
|
| Blik |
| ik down Picotto morgen wel, ik ben toch al om 11 uur uit:D, dan gaat die waarschijnlijk ook lekker snel en hoef ik niet anderhalf uur te wachten |
|
|
|
|