|
Marco V @ Club Gorgeous - 9 Juli
|
View this Thread in Original format
| Dj_Irish |
Äntligen dyker han upp i närheten av mina breddgrader! Har velat se Marco V ett tag nu :D
Mer info finns naturligtvis på Club Gorgeous hemsida |
|
|
| zamson |
| cool.. man kanske ska ta en biltur till danmark då :) |
|
|
| mjz |
kan det ju definitivt vara värt... finns även öl i danmark har jag hört... :)
fast 9 juli känns långt bort... |
|
|
| x-dream |
| Tackar för infon detta ska lägga till minnet...Eftersom man missa han i stockholm... |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by mjz
kan det ju definitivt vara värt... finns även öl i danmark har jag hört... :)
fast 9 juli känns långt bort... |
Inte så långt bort endå ;)
Kan bli aktuellt att jag drar ner, isf går det ju en bil från västkusten :) |
|
|
| reveal |
låter _jävligt_ lockande :p
har spanat in gorgeous hemsida den senaste tiden, de brukar ha bra lineup på sommarna... klart att infon släpps idag när jag har varit i tyskland hela dagen :) |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
låter _jävligt_ lockande :p
har spanat in gorgeous hemsida den senaste tiden, de brukar ha bra lineup på sommarna... klart att infon släpps idag när jag har varit i tyskland hela dagen :) |
Det brukar dom ha minsann. Speciellt denna sommar när jag och Nyman ska spela där den 2:e Juli :p |
|
|
| ice_key |
MMMMMMMM...............
Gissa om man ska vara på plats då =o)
Har påbörjat min 6veckors semester då oxå
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_Irish
Det brukar dom ha minsann. Speciellt denna sommar när jag och Nyman ska spela där den 2:e Juli :p |
äh lägg av! ;) fan va coolt ;) sätter ni upp hela SweTA på gästlistan då? :stongue: |
|
|
| Dj_Irish |
| quote: | Originally posted by reveal
äh lägg av! ;) fan va coolt ;) sätter ni upp hela SweTA på gästlistan då? :stongue: |
haha, jag har ingen aning vilka privilegier vi har och hur många man skulle kunna sätta up på listan. Men när det har retts ut så kanske man skulle kunna klämma in någon ;) |
|
|
| ice_key |
| E d ngn som ska dit??? Blir nog att man tar en tripp över igen :crazy: |
|
|
|
|