return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Marco V @ Club Gorgeous - 9 Juli
View this Thread in Original format
Dj_Irish
Äntligen dyker han upp i närheten av mina breddgrader! Har velat se Marco V ett tag nu :D

Mer info finns naturligtvis på Club Gorgeous hemsida
zamson
cool.. man kanske ska ta en biltur till danmark då :)
mjz
kan det ju definitivt vara värt... finns även öl i danmark har jag hört... :)

fast 9 juli känns långt bort...
x-dream
Tackar för infon detta ska lägga till minnet...Eftersom man missa han i stockholm...
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by mjz
kan det ju definitivt vara värt... finns även öl i danmark har jag hört... :)

fast 9 juli känns långt bort...


Inte så långt bort endå ;)
Kan bli aktuellt att jag drar ner, isf går det ju en bil från västkusten :)
reveal
låter _jävligt_ lockande :p
har spanat in gorgeous hemsida den senaste tiden, de brukar ha bra lineup på sommarna... klart att infon släpps idag när jag har varit i tyskland hela dagen :)
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
låter _jävligt_ lockande :p
har spanat in gorgeous hemsida den senaste tiden, de brukar ha bra lineup på sommarna... klart att infon släpps idag när jag har varit i tyskland hela dagen :)


Det brukar dom ha minsann. Speciellt denna sommar när jag och Nyman ska spela där den 2:e Juli :p
ice_key
MMMMMMMM...............

Gissa om man ska vara på plats då =o)

Har påbörjat min 6veckors semester då oxå
:eyespop: :eyespop:
reveal
quote:
Originally posted by Dj_Irish
Det brukar dom ha minsann. Speciellt denna sommar när jag och Nyman ska spela där den 2:e Juli :p


äh lägg av! ;) fan va coolt ;) sätter ni upp hela SweTA på gästlistan då? :stongue:
Dj_Irish
quote:
Originally posted by reveal
äh lägg av! ;) fan va coolt ;) sätter ni upp hela SweTA på gästlistan då? :stongue:


haha, jag har ingen aning vilka privilegier vi har och hur många man skulle kunna sätta up på listan. Men när det har retts ut så kanske man skulle kunna klämma in någon ;)

ice_key
E d ngn som ska dit??? Blir nog att man tar en tripp över igen :crazy:
reveal
vilka ska dit?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement