return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Red Simplon!
View this Thread in Original format
DJ Bazz
Hallo beste mensen!

misschien dat jullie het al ergens gelezen hebben, Simplon moet dicht.
goed dan vraag je je vervolgens af als buitenstaander, wat is Simplon?

Simplon is 1 van de beste, zo niet de beste (underground)tent van Groningen. Hier hebben al grote namen gedraaid, zoals onder andere Luke Slater een tijdje terug. Ook is Simplon er voor beginnend talent in het Noorden.
alleen nu hebben de grote heren van bovenaf besloten te gaan bezuinigen en daardoor valt Simplon buiten en boot en moet het mogelijk gesloten worden

en wat kunnen jullie daar nou aan doen om Simplon open te laten, ga naar hier naar toe: Red Simplon! en zet je naam er ff bij!
Simplon's eigen site

Groeten Dj Bazz
DanceTrend
Hmm best kut.. Niet dat ik er vaak kwam ofzo maar ze hadden wel af en toe leuke dingen..
Teal'k
schijt aan groningen :rolleyes: alsof we daar ooit komen!:D
Kakao
Groningen? Was da?
total woot
zuigt idd, maar t wordt nog erger...

Heb net gehoord dat Hemmes (enige fatsoenlijke platenzaak in Groningen eo.) per 1 Augustus niet meer bestaat :(:( :( :whip: :whip: :whip:
DanceTrend
quote:
Originally posted by total woot
zuigt idd, maar t wordt nog erger...

Heb net gehoord dat Hemmes (enige fatsoenlijke platenzaak in Groningen eo.) per 1 Augustus niet meer bestaat :(:( :( :whip: :whip: :whip:

Joh dat meen je niet.. Daar haalt Bas ook altijd zn plaatjes. Zal ie blij mee zijn :o
JunKX
WTF?? HEMMES WEG? DAT MEEN JE NIET!!!! :whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip::whip:

Dat is de enige fatsoenlijk winkel hier. Goede platen met aardig personeel. Nou ben ik weer op die hardcore boeren in Friesland aangewezen waar ik doordeweeks zit....

Gadverdamme ik baal hier echt van.. KUT!
Three 'O Three
Als jullie als gevolg maar niet allemaal hier naartoe emigreren, want het is al gek genoeg zo!
Flipper01
Aangezien ik straks in Groningen ga wonen, wil ik wel een leuke tent hebben. Ik heb mijn stem erbij gezet!!
DJ Bazz
quote:
Originally posted by Teal'k
schijt aan groningen :rolleyes: alsof we daar ooit komen!:D


gewoon tekenen en niet zeuren, niet zo'n probleem toch?:)

en dat van hemmes vraag ik morgen wel ff, ben daar nog veelste nuchter voor om van total woot uit te gaan: eerst zien, dan geloven:)

robin
quote:
Robin Groen ro_bin87 (at) Hotmail.com 62.58.245.X


tada groningen ook weer blij
Ding Chavez
quote:
Originally posted by robin
tada groningen ook weer blij


[email protected] added to freepornpics.com mailinglist

robin ook weer blij ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement