|
20mbit lijn volgend jaar?
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
Ik las net een berichtje op een ander forum waarin iemand zei dat er volgend jaar 20mbit lijnen zouden komen hier in ons landje. Het zou via de (coax)kabel gaan en tussen de 80 en de 90€ per maand kosten volgens hem. Misschien met een limiet.
Weet iemand meer hierover? Klinkt anders wel leuk, downen of uppen tegen 2.5mb/s, maar ik vrees dat ze het thuis te duur gaan vinden. |
|
|
| Dark Apostle |
€ 80/90 :eyes:
Dat is een pak meer dan ik vroeger betaalde toen ik nog met een gewonen modem online ging.
Mijn ADSL is € 31 per maand. |
|
|
| cyberia |
| :crazy: zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked!:crazy: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by cyberia
:crazy: zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked!:crazy: |
Als de server het toelaat.
ADSL hebben is leuk en dan kom je op een server met een limiet van 12kb/s :p |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Als de server het toelaat.
ADSL hebben is leuk en dan kom je op een server met een limiet van 12kb/s :p |
tja het leven zuigt van tijd wel hé:p |
|
|
| Lightworks |
kheb onlangs ergens gehoord dat ze ADSL gingen aanrekenen zoals ISDN en andere dialup, in plaats van gewoon een bedrag per maand. weet er iemand of da klopt? het heeft naar 't schijnt ne keer in de krant gestaan (maar ik heb geen idee welke).
da zou wel een stimulans zijn om terug te schakelen op het (immens veel stabielere) kabelke... allee hier toch :) |
|
|
| Belgian Bonzai |
| quote: | Originally posted by Lightworks
kheb onlangs ergens gehoord dat ze ADSL gingen aanrekenen zoals ISDN en andere dialup, in plaats van gewoon een bedrag per maand. weet er iemand of da klopt? het heeft naar 't schijnt ne keer in de krant gestaan (maar ik heb geen idee welke).
da zou wel een stimulans zijn om terug te schakelen op het (immens veel stabielere) kabelke... allee hier toch :) |
Heb ik gelzen, ja.
Ze gaan ons wel verwittigen, zeker; sebiet krijg ik hier een factuur binnen van €100, 'k zou d'er niet mee kunnen lachen.:whip:
Met zo'n verbinding zoudt ge succes oogsten op de hub overigens :crazy: |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by cyberia
:crazy: zou wel bangelijk zijn,ma idd wa duur,stel je voor in 5-6sec een lieke van het net halen,wicked!:crazy: |
Watch this:
Speedy.....
Tijdje geleden Printscreen van gemaakt, ooit heb ik eens 10mb/s gezien maar die printscreen ben ik kwijt...:rolleyes: |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Heb ik gelzen, ja.
Ze gaan ons wel verwittigen, zeker; sebiet krijg ik hier een factuur binnen van €100, 'k zou d'er niet mee kunnen lachen.:whip:
Met zo'n verbinding zoudt ge succes oogsten op de hub overigens :crazy: |
Gaan ze dan ni technisch hun eigen product kelderen. De redenen dat mensen ADSL aanschaffen is deels om de snelheid maar ook deels omdat je elke maand het zelfde bedrag moet neerleggen.
Plus dat zou ook productvervalsing zijn, want als je ADSL aanschaft is er niemand die u erop wijst dat het betaalsysteem zou kunnen veranderen. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Dark Apostle
Mijn ADSL is € 31 per maand. |
:conf:
ik moet 45€ neertellen voor een duoverbinding bij telenet. en ik ben bedrogen uitgekomen, want beide computers hebben samen een limiet van 10GB per maand en 50MB webspace.. ze hadden mij gezegd dat we per computer 10GB mochten downloaden! :whip:
bovendien lijk je wel met een 56k verbinding bezig als beide computers tegelijk op het internet zitten.. :( |
|
|
| Gladius |
lol das wel genomeuh =<.
kheb der pertang geen last van, als ik en m'n broer samen op internet zit |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by BEACHBOY
Watch this:
Speedy.....
Tijdje geleden Printscreen van gemaakt, ooit heb ik eens 10mb/s gezien maar die printscreen ben ik kwijt...:rolleyes: |
whaaaa:eyes: you lucky bastard:p :p |
|
|
|
|