|
Nog mensen naar Trance-Nation geweest?
|
View this Thread in Original format
| The Groove |
Trance Nation in Zaandam in The Fun.
Met oa Yves de Ruyter, Micha, Dana, Atrid en Pavo was dit echt 1 van de tofste feesten die ik heb mee gemaakt ooit! Ze waren zo lekker aan het draaien en ook net zo hard!
Gielen was er trouwens ook, maar ik heb toch al m'n hoop op die gast opgegeven. De lekkerste nummers was hij zo aan het verkloten door de bas weg te draaien of door het volgende nummer veelste vroeg te laten opkomen. |
|
|
| Akira |
| bellie was er wel...ik dit keer nie |
|
|
| Blik |
check de thread van bellie iets met Trance-Nation was een kutfeest
**thread closed** |
|
|
| Henkie_henk |
***THREAD OPENED*** :D
sorry bellie.. ;)
Bellies thread ging over I love trance.. er werd wel gesproke over Trance nation.. maar toch.. we moete het aantal posts van de chill out forum wel overstijge he :) |
|
|
| Akira |
| ik dacht al....maar ja foutjes kunnen gebeuren |
|
|
| Blik |
sorry sorry sorry, helemaal mijn fout, kan gebeuren:p
bedankt henkie |
|
|
| The Groove |
Inderdaad
Maar goed... REACTIES GRAAG!
Ik vond overigens Yves de Ruyter de beste van de avond! |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Blik
sorry sorry sorry, helemaal mijn fout, kan gebeuren:p
bedankt henkie |
np m8 :) Alles al gedownload?? ;)
Back to trance nation ;-) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
np m8 :) Alles al gedownload?? ;)
Back to trance nation ;-) |
ik ben bezig jongen:D die CD van Tom harding is echt goed:), de rest down ik morgen nog wel
en nu echt back naar Trance Nation, zonder onderbrekingen van gekke mods die de thread dichtgooien:p |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik vond er geen KUT aan! :p |
|
|
| Bellie |
Was zeker een relaxed feest.Alleen jammer dat de 2de zaal nu ineens dat kleine zaalt voor de normaal gesproken 2de zaal was.echt heel klein.Vond ook dat er erg weinig mensen waren in tegenstelling tot de vorige trance nation.toen was het echt stampvol.voor de rest vette avond gehad.Op de flyer stond dat het 9:00 afgelopen zou zijn maar ze nokten er mee om 8:00.dus buiten nog effe eigen feestje gebouwd door de autoradio op MAX te zetten :D
GREETZ!! |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by The Groove
Gielen was er trouwens ook, maar ik heb toch al m'n hoop op die gast opgegeven. De lekkerste nummers was hij zo aan het verkloten door de bas weg te draaien of door het volgende nummer veelste vroeg te laten opkomen. |
Heeft 'ie misschien les gehad van Jean???
Jean's wijze woorden: "Ik kan wel draaien maar ik doe het niet".
Gielen krijgt ietwat capsones, omdat hij veel geboekt is en "populair" is. Nu denkt hij ook nog dat 'ie kan scratchen en mc-en. Dat heeft zo'n jongen toch niet nodig |
|
|
|
|