return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Revive.. ny på TA
View this Thread in Original format
dj_revive_
Tjenare! :cool:

Kanske ska ta och presentera mig. Jag är en 18 årig musikstuderande kille från Göteborg. Har lyssnat på klubbmusik hela livet. De senaste 6 åren(eller så) har jag oxo producerat musik; mest house och på slutet nujazz, men även trance.

Lyssna på mitt senaste verk här.

/ revive

ps. Man får köra "save target as" eller add URL funktionen i WinAmp annars verkar inte länken fungera.
Dioxys
Tjenare och välkommen till detta eminenta forum! :)

precis lyssnat igenom låten :) länge sen du gjorde den? hur länge har du proddat? :)

som sagt! mkt väl-kommen ;)
dj_revive_
tackar... Denna låten är gjord i december 2002 typ. Allt som allt har jag proddat musik i 6 år (ungefär).

/ revive
Dioxys
hha, förlåt.. jag som är trött :)
fan , sommarjobbet börjar bli slitigt.. går upp runt 5 varje morron och kommer hem runt 5 :( ohwell, hyffsat bra betalt iaf..

jag förstår :) vad använder du dig av? :)
rätt nice låt! inte riktigt min stil men lät absolut inte dåligt!! :happy2: :disbelief :thepirate
Amnezia
hässlich willkomen som d heter på tyska har jag för mig...:rolleyes:

najz å se nån mer som gillar house:cool:
cviper
Så du hitta också hit? Undra redan hur lång tid det skulle ta :p

Hmmm... "Revive - Without" påminner mig på ngt sätt om "Revive - Decieved"... hmmm :D
mindshooter
Hallå där...kul med en ny medlem! Känn dig välkommen till ett forum med riktigt mysig stämning :)
Hope you like it here!

här kan du skriva en presentation:

http://www.tranceaddict.com/forums/...?threadid=23874
Nyx
typ hej liksom
Vizay
tjeeena å välkommen revive...trevligt å ha dig här, alltid kul med nytt folk :D

hoppas du trivs här å allt sånt där ;) *räcka över välkomstdrinken*
x-dream
Välkommen till TA hoppas att du kommer trivas här....:)

Glorie
instämmer me föregående talare :)
mjz
hej, välkommen och så vidare... ny här själv, hade helt lyckats missa att TA hade en svensk avdelning...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement