|
Revive.. ny på TA
|
View this Thread in Original format
| dj_revive_ |
Tjenare! :cool:
Kanske ska ta och presentera mig. Jag är en 18 årig musikstuderande kille från Göteborg. Har lyssnat på klubbmusik hela livet. De senaste 6 åren(eller så) har jag oxo producerat musik; mest house och på slutet nujazz, men även trance.
Lyssna på mitt senaste verk här.
/ revive
ps. Man får köra "save target as" eller add URL funktionen i WinAmp annars verkar inte länken fungera. |
|
|
| Dioxys |
Tjenare och välkommen till detta eminenta forum! :)
precis lyssnat igenom låten :) länge sen du gjorde den? hur länge har du proddat? :)
som sagt! mkt väl-kommen ;) |
|
|
| dj_revive_ |
tackar... Denna låten är gjord i december 2002 typ. Allt som allt har jag proddat musik i 6 år (ungefär).
/ revive |
|
|
| Dioxys |
hha, förlåt.. jag som är trött :)
fan , sommarjobbet börjar bli slitigt.. går upp runt 5 varje morron och kommer hem runt 5 :( ohwell, hyffsat bra betalt iaf..
jag förstår :) vad använder du dig av? :)
rätt nice låt! inte riktigt min stil men lät absolut inte dåligt!! :happy2: :disbelief :thepirate |
|
|
| Amnezia |
hässlich willkomen som d heter på tyska har jag för mig...:rolleyes:
najz å se nån mer som gillar house:cool: |
|
|
| cviper |
Så du hitta också hit? Undra redan hur lång tid det skulle ta :p
Hmmm... "Revive - Without" påminner mig på ngt sätt om "Revive - Decieved"... hmmm :D |
|
|
| Vizay |
tjeeena å välkommen revive...trevligt å ha dig här, alltid kul med nytt folk :D
hoppas du trivs här å allt sånt där ;) *räcka över välkomstdrinken* |
|
|
| x-dream |
| Välkommen till TA hoppas att du kommer trivas här....:) |
|
|
| Glorie |
| instämmer me föregående talare :) |
|
|
| mjz |
| hej, välkommen och så vidare... ny här själv, hade helt lyckats missa att TA hade en svensk avdelning... |
|
|
|
|