return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Poi
View this Thread in Original format
jake
Mindshooter, den lilla spjuvern, har ockuperat mitt liv med små bollar, kedjor och snurrerier! Så, blir det inga mer klubbar, fester eller annat skoj så skyll på honom ;)

POI är fan BALLA ALLAN GREJER! :)

jake - på g till en park för att poia hårt
Vizay
hahaha jag vet precis hur det är...mind har fått ner mig i träsket också...inte för att jag klagar direkt men iaf ;)

kul som satan är det iaf, tycker fler borde pröva på :D
TrancE_GyLLe
provade när jag var på full moon party i thailand.. (dom är grymma där (en del iaf=))... aja.. de är ju as skoj till en början.. men jag tröttnade lätt när man inte kommer nånstans.. nån som har nå förslag på hur jag ska gå vidare...??

Gylle
mindshooter
Jake din gamla glidare! Kul o se dig med rätt riktning i livet :)!
Hoppas att man kan locka fram poi-människan i er alla snart ;)

Trance_gylle, det beror på vart du ligger. Gränserna sätter man själv... leta upp nån som sysslar själv och få lite privatkursen...dom flesta som poiar tycker det är jättekul med folk som kommer o frågar.... just för att du ska kunna få tag på andra i ditt område som sysslar med detta så har vi startat ett community som heter eldsjäl och är alltså en samlingsplats för folk som sysslar med allternativkonst...

www.eldsjal.org..... regga dig och skriv i forumet efter folk där du bor :) snart kommer version 2 upp och då kan du söka efter medlemmar som bor i närheten....

Jag poiade järnet idag..håller på att lära mig lite nya trick :D
Pjox
quote:
Originally posted by Vizay
hahaha jag vet precis hur det är...mind har fått ner mig i träsket också...inte för att jag klagar direkt men iaf ;)

kul som satan är det iaf, tycker fler borde pröva på :D


Du ska väll inte säga nått om att han har fått dig i träsket när du fått ner mig där.. eller hur? iofs ere kul så jag ska inte klaga hehe :D
Vizay
quote:
Originally posted by Pjox
Du ska väll inte säga nått om att han har fått dig i träsket när du fått ner mig där.. eller hur? iofs ere kul så jag ska inte klaga hehe :D


haha ops...va ju absolut inte meningen :p men problemet e bara att du verkar ha en tendens att lära dig snabbare än mig...de e ju inge bra, bli omkörd av sin..."elev" :p
Pjox
inte nog me att jag har stimorol kondomer o det har inte du, jag värkar även lära mig snabbare än läraren. Jag måste ju vara bäst då :D iaf bra
Smeagol
du är en extremt duktig lärare helt enkelt! :)

Det som jag har märkt är utmärkande för de duktigaste är dock inte hur snabbt det går i början, utan tålamodet.
För att lära dig de RIKTIGT schysta grejerna krävs det nästan att man kan träna ett tag utan att göra framsteg, men ändå fortsätta.

Så den av er som kommer hinna längst i längden är nog den som står kvar längst och traglar, inte den som lär sig första biten på 5 minuter!
Hoppas jag inte knäcker er nu med en massa tråkigt snack! Ut och ha skoj!

Blev tvingad att jonglera på en student igår, men det fanns inga bollar att tillgå bara...
oj vad mycket svårare 5 äpplen var jämfört med 5 bollar!
Blev äppelmos den kvällen...:rolleyes:
mindshooter
listen to smeagol :) Jag vet många som lär sig typ chase och liknande på 2 minuter...sen lägger dom ner så fort dom får minsta lilla motstånd som kräver att dom slår sig och tränar utan resultat... själv tog det fett jävla lång tid att få in alla trick, 3 första veckorna hade jag ingen instruktör och stod med bara butterfly på en gräsmatta...

intresse, tid, och tålamod är aaaallt som krävs...inte kunskaper eller inlärningsförmåga...
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol Blev tvingad att jonglera på en student igår, men det fanns inga bollar att tillgå bara...:


the power of reveal :toothless
(dvs det var jag som tvingade honom, brossan tog studenten ;))

Vizay
ja då kanske jag återigen ligger bättre till än Pjox dårå eftersom hon har en tendens att kasta poiarna i marken å bli lite allmänt upprörd när de börjar göra för ont ;)
Xo|oX
quote:
Originally posted by Pjox
jag har stimorol kondomer o det har inte du



en värdig kandidat till "the top 10 list of things you didnt want to know but that someone told you just out of the blue":p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement