return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Svenska Nationaldagen
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Idag �r det Svenska nationaldagen eller Svenska flaggans dag som det heter.

Hoppas ni alla f�r en super bra dag vad ni �n g�r.

...// Steve me loiden :gsmile:
robstar
Fint v�der �r det ocks�!

Go Sweden! :)
mindshooter
YAAAAAAY! :) Nationaldag och sommarlov.....fan va fet dag det �r idag...fint v�der och allt....ska glida runt med min skjorta hela dan...yaaa!
mjz
sj�lv l�r jag nog glida runt utan skjorta hela dan... se om man kan sjunga du gamla du fria, dricka �l och f� lite solbr�nna samtidigt... ;)
St_Andrew
Helt underbar dag, skolavslutning, nationaldag, nice v�der, fina fester ikv�ll :toocool: :D :happy2:
Errko
Jao idag �r en riktigt bra dag :) Blir att �ka till tjejen och grilla och dricka ett par �l och sitta och mysa i solen p� Sveriges Nationaldag. Guuud s� bra jag kommer m� k�nner jag! :happy2:
Hoppas ni andra f�r det lika bra, grattis till er som haft skolavslutning, alltid lika sk�nt :) Se till att inte bli s�h�r ikv�ll bara :crazy: haha ja j�vlar vad jag diggar dessa smileys, f�r Gurgel fixa p� TC med!

Ha det!
reveal
vilken helgdag ska plockas bort f�r att g�ra nationaldagen till helgdag tycker ni? sj�lv tycker jag att annandag pingst k�nns v�ldigt on�dig... �r ju nu p� m�ndag, hade varit smidigt att flytta
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort f�r att g�ra nationaldagen till helgdag tycker ni? sj�lv tycker jag att annandag pingst k�nns v�ldigt on�dig... �r ju nu p� m�ndag, hade varit smidigt att flytta

H�ller med dig d�r, tar g�rna ledigheten p� fredagen ist�llet...
F�r d� f�r man l�ngre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH l�rdag :crazy: :crazy: :crazy:
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
H�ller med dig d�r, tar g�rna ledigheten p� fredagen ist�llet...
F�r d� f�r man l�ngre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH l�rdag :crazy: :crazy: :crazy:

annandag pingst �r alltid en m�ndag (v�l?), men nationaldagen �r inte alltid en fredag, det f�r du t�nka p�! ;)
St_Andrew
quote:

Varf�r ta bort n�gon n�r man kan l�gga till =)

SWE_TRANCE
quote:
annandag pingst �r alltid en m�ndag (v�l?), men nationaldagen �r inte alltid en fredag, det f�r du t�nka p�! ;)

bah, du har s��� r�tt s��� :tongue2
Men jag menade ju detta �ret :D :stongue: :happy2:
pussel
svettas ihj�l....
Ha en fin Svensk Nationaldag, m�nga fina studentskor att titta p� ocks� :eyes:
skulle varit mys med lite soft summertrancetunes i kungsan eller n�got :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement