|
Svenska Nationaldagen
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Idag är det Svenska nationaldagen eller Svenska flaggans dag som det heter.
Hoppas ni alla får en super bra dag vad ni än gör.
...// Steve me loiden :gsmile: |
|
|
| robstar |
Fint väder är det också!
Go Sweden! :) |
|
|
| mindshooter |
| YAAAAAAY! :) Nationaldag och sommarlov.....fan va fet dag det är idag...fint väder och allt....ska glida runt med min skjorta hela dan...yaaa! |
|
|
| mjz |
| själv lär jag nog glida runt utan skjorta hela dan... se om man kan sjunga du gamla du fria, dricka öl och få lite solbränna samtidigt... ;) |
|
|
| St_Andrew |
| Helt underbar dag, skolavslutning, nationaldag, nice väder, fina fester ikväll :toocool: :D :happy2: |
|
|
| Errko |
Jao idag är en riktigt bra dag :) Blir att åka till tjejen och grilla och dricka ett par öl och sitta och mysa i solen på Sveriges Nationaldag. Guuud så bra jag kommer må känner jag! :happy2:
Hoppas ni andra för det lika bra, grattis till er som haft skolavslutning, alltid lika skönt :) Se till att inte bli såhär ikväll bara :crazy: haha ja jävlar vad jag diggar dessa smileys, får Gurgel fixa på TC med!
Ha det! |
|
|
| reveal |
| vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta |
Håller med dig där, tar gärna ledigheten på fredagen istället...
För då får man längre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH lördag :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med dig där, tar gärna ledigheten på fredagen istället...
För då får man längre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH lördag :crazy: :crazy: :crazy: |
annandag pingst är alltid en måndag (väl?), men nationaldagen är inte alltid en fredag, det får du tänka på! ;) |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta |
Varför ta bort någon när man kan lägga till =) |
|
|
| SWE_TRANCE |
| quote: | Originally posted by reveal
annandag pingst är alltid en måndag (väl?), men nationaldagen är inte alltid en fredag, det får du tänka på! ;) |
bah, du har sååå rätt sååå :tongue2
Men jag menade ju detta året :D :stongue: :happy2: |
|
|
| pussel |
svettas ihjäl....
Ha en fin Svensk Nationaldag, många fina studentskor att titta på också :eyes:
skulle varit mys med lite soft summertrancetunes i kungsan eller något :toocool: |
|
|
|
|