return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Svenska Nationaldagen
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Idag är det Svenska nationaldagen eller Svenska flaggans dag som det heter.

Hoppas ni alla får en super bra dag vad ni än gör.




...// Steve me loiden :gsmile:
robstar
Fint väder är det också!

Go Sweden! :)
mindshooter
YAAAAAAY! :) Nationaldag och sommarlov.....fan va fet dag det är idag...fint väder och allt....ska glida runt med min skjorta hela dan...yaaa!
mjz
själv lär jag nog glida runt utan skjorta hela dan... se om man kan sjunga du gamla du fria, dricka öl och få lite solbränna samtidigt... ;)
St_Andrew
Helt underbar dag, skolavslutning, nationaldag, nice väder, fina fester ikväll :toocool: :D :happy2:
Errko
Jao idag är en riktigt bra dag :) Blir att åka till tjejen och grilla och dricka ett par öl och sitta och mysa i solen på Sveriges Nationaldag. Guuud så bra jag kommer må känner jag! :happy2:
Hoppas ni andra för det lika bra, grattis till er som haft skolavslutning, alltid lika skönt :) Se till att inte bli såhär ikväll bara :crazy: haha ja jävlar vad jag diggar dessa smileys, får Gurgel fixa på TC med!

Ha det!
reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta
SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta


Håller med dig där, tar gärna ledigheten på fredagen istället...
För då får man längre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH lördag :crazy: :crazy: :crazy:
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Håller med dig där, tar gärna ledigheten på fredagen istället...
För då får man längre "festhelg" :D torsdag, fredag OCH lördag :crazy: :crazy: :crazy:


annandag pingst är alltid en måndag (väl?), men nationaldagen är inte alltid en fredag, det får du tänka på! ;)
St_Andrew
quote:
Originally posted by reveal
vilken helgdag ska plockas bort för att göra nationaldagen till helgdag tycker ni? själv tycker jag att annandag pingst känns väldigt onödig... är ju nu på måndag, hade varit smidigt att flytta


Varför ta bort någon när man kan lägga till =)

SWE_TRANCE
quote:
Originally posted by reveal
annandag pingst är alltid en måndag (väl?), men nationaldagen är inte alltid en fredag, det får du tänka på! ;)


bah, du har sååå rätt sååå :tongue2
Men jag menade ju detta året :D :stongue: :happy2:
pussel
svettas ihjäl....
Ha en fin Svensk Nationaldag, många fina studentskor att titta på också :eyes:
skulle varit mys med lite soft summertrancetunes i kungsan eller något :toocool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement