|
Nya smileys?
|
View this Thread in Original format
| reveal |
...hade varit bra :D
av de tillgängliga använder jag:
:) :( :D ;) :p :rolleyes: :mad: :eyes: :conf: :whip: :nervous: :crazy:
de andra känns helt onödiga, vem har nytta av :clown: tex?
jag vill ha en som är bra för "=/", en som gråter (varför finns ingen kod för , den finns ju som ikon för en tråd?), en som räcker ut tungan och så... |
|
|
| Nyx |
:clown: borde bytas ut mot  |
|
|
| TrancE_GyLLe |
fan vilket jobbigt läge du är i reveal... :)
men d vore ju sköj med lite nya... |
|
|
| Amnezia |
dom här e grymma...finns bara på yahoo verkar d som.....

chicken
beat up
liar
drooling
doh
typ:rolleyes: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Dj_ExOn

|
klockren för "ööö... va?!" :) |
|
|
| zamson |
den skönaste "smileyn" som finns är...
visst är den läcker? |
|
|
| Xo|oX |
nåra klockrena som imo borde finnas överallt:
<-- denna e så bra till "ROFL"
 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
de andra känns helt onödiga, vem har nytta av :clown: tex?
|
den funkar om man drar ett dåligt skämt.... typ
haha det var roligt :clown:
jag har nog använt alla nån gång utom :thepirate heh...den ser för taskig ut....min favvis som jag bara hittat på detta forum är :rolleyes: ...den använder jag heeeeela tiden :) |
|
|
| Dioxys |
den är verkligen din den mind :rolleyes:
jag använder den väll mest av alla då, sen kommer ju ":)" automatiskt :)
är smileymissbrukare som alla vet :/ vetifan varför.. men mina händer bara ploppar fram smileys hela tiden :( tänker inte ens att jag skriver dem längre :sadgreen: |
|
|
| Glorie |
ja får nog ansluta mig till skaran... för smiley-missbrukare tror ja
<-- denna tycker ja passar bra för =/ annars :)
eller nån utav dessa kanske:



men huuh.. nu blev det lite ledsamt här :)
en som ja gillar e iaf denna:

vet inte om den syns :( (de e ju svart bg här) :( men de e iaf.. en smiley me hörlurar.. som diggar :)
och gruppkramen :)
 |
|
|
| Glorie |
äh fan ja får posta igen
oxå cool :) ska göra en sig me den å armin snart tror ja :D |
|
|
|
|