return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Nya smileys?
View this Thread in Original format
reveal
...hade varit bra :D

av de tillgängliga använder jag:
:) :( :D ;) :p :rolleyes: :mad: :eyes: :conf: :whip: :nervous: :crazy:

de andra känns helt onödiga, vem har nytta av :clown: tex?

jag vill ha en som är bra för "=/", en som gråter (varför finns ingen kod för , den finns ju som ikon för en tråd?), en som räcker ut tungan och så...
Nyx
:clown: borde bytas ut mot
TrancE_GyLLe
fan vilket jobbigt läge du är i reveal... :)

men d vore ju sköj med lite nya...
Amnezia
dom här e grymma...finns bara på yahoo verkar d som.....


chicken
beat up
liar
drooling
doh

typ:rolleyes:
Dj_ExOn


reveal
quote:
Originally posted by Dj_ExOn



klockren för "ööö... va?!" :)
zamson
den skönaste "smileyn" som finns är...

visst är den läcker?
Xo|oX
nåra klockrena som imo borde finnas överallt:



<-- denna e så bra till "ROFL"
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
de andra känns helt onödiga, vem har nytta av :clown: tex?


den funkar om man drar ett dåligt skämt.... typ

haha det var roligt :clown:

jag har nog använt alla nån gång utom :thepirate heh...den ser för taskig ut....min favvis som jag bara hittat på detta forum är :rolleyes: ...den använder jag heeeeela tiden :)
Dioxys
den är verkligen din den mind :rolleyes:

jag använder den väll mest av alla då, sen kommer ju ":)" automatiskt :)

är smileymissbrukare som alla vet :/ vetifan varför.. men mina händer bara ploppar fram smileys hela tiden :( tänker inte ens att jag skriver dem längre :sadgreen:

Glorie
ja får nog ansluta mig till skaran... för smiley-missbrukare tror ja

<-- denna tycker ja passar bra för =/ annars :)
eller nån utav dessa kanske:





men huuh.. nu blev det lite ledsamt här :)

en som ja gillar e iaf denna:


vet inte om den syns :( (de e ju svart bg här) :( men de e iaf.. en smiley me hörlurar.. som diggar :)

och gruppkramen :)
Glorie
äh fan ja får posta igen



oxå cool :) ska göra en sig me den å armin snart tror ja :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement