return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
BEDANKT, maar ik ben MOD af....
View this Thread in Original format
!_PeTrUs_!
Hierbij wil ik ff mededelen dat ik mijn Moderatorschap graag wil overdragen aan iemand anders.

De laatste tijd hebben jullie waarschijnlijk al gemerkt dat ik hier steeds minder & minder aanwezig ben geweest. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor en de zin is ook wel aardig ver te zoeken moet ik zeggen. T is tijd voor vers bloed...

Ik blijf nog wel aan tot dat er een andere MOD is gevonden....

Misschien kunnen we net zoals vorige keer weer eerlijke verkiezingen houden (magrec :p)
Bouma-Bros
***CLOSED***

:p
Teknikol
Na enig onderzoek heb ik alvast besloten om op Trancezonert te stemmen, you go girl!
magrec
Ik heb de html files nogwel :p
Maar nu mag iemand anders het gaan doen. Of we laten snuggle en blik met zijn 2'en modden. :p
Switch
quote:
Originally posted by stevesimon
of je geeft een nOOB eens een kans :D :rolleyes:


is dat wel verstandig?
kan een n00b al die verantwoordelijkheid wel aan? :D
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Switch
is dat wel verstandig?
kan een n00b al die verantwoordelijkheid wel aan? :D


Daarom zal jij ook nooit mod kunnen worden ;)
DJ_Siesta


flip flap
John
bedankt voor al die maanden trouwe dienst;)

volgens mij kunne blik en snuggle et goed met zn 2en af... zoveel wordt er hier ook niet meer gepost volgens mij en vroeger waren der toch ook 2?:p
raoel
Ik denk dat er niet perse een derde mod nodig is.

Zoveel valt er trouwens ook niet de modden hiero.
Het zit zo wel goed denk ik.
Dj Lex
Snuggle mod niet echt meer toch? Dan is er nog maar 1 echte dus

Blik
jammer peter

snuggle heeft momenteel geen internet op z'n kamer volgens mij, daarom is die er wat minder dan normaal

echt veel is hier nou ook weer niet te doen dus mij maakt het in ieder geval niet uit
Duke2003
POLL POLL POLL :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement