|
Martin Verkerk!!!
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Echt SUPER wat deze jongen flikt, veel respect!!
Kan niet wachten tot zondag en weet zeker dat die wint. :) :D :D :D |
|
|
| Dj Lex |
| Zijn tegenstander van zondag zou als er een gravelranglijst zou zijn in de top 3 staan. 1 van de beste van de laatste jaren op gravel. Maar dat waren Moya en Coria ook (in iets mindere mate :)) |
|
|
| Nook |
| ik denk dat ie een kans heeft om te winnen zondag. als hij verliest is het natuurlijk ook een fantatische prestatie, de 2de plaats. :eyespop: |
|
|
| Rudy |
Echt knap wat die gast hier presteert, top mentaliteit!
Maar 1 ding wil ik weten, was het nou een jongen of een meisje die bijna dat racket van coria tegen hem/haar bek kreeg? In sommige kranten staat ballenjongen en in andere ballenmeisje....best verneukt voor dat kind :D:D:D
Does anyone know the real facts?
Later |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Rudy
Maar 1 ding wil ik weten, was het nou een jongen of een meisje die bijna dat racket van coria tegen hem/haar bek kreeg? In sommige kranten staat ballenjongen en in andere ballenmeisje....best verneukt voor dat kind :D:D:D
Does anyone know the real facts?
|
Bij studio sport zeiden ze ballenmeisje. |
|
|
| Jappio |
mja lekker boeiend verhaal of het een jongen of een meisje is ;)
heb echt genoten van verkerk, en dan vooral om zijn vechtlust.. Echt heel mooi om te zien.. |
|
|
| DJ_Siesta |
jop, klasse werk van martin, maar denk niet dat ie het red tegen die ferrero
anyways 2e plaats is ook great
ciao |
|
|
| ryo |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
maar denk niet dat ie het red tegen die ferrero
|
Dat dacht ik de afgelopen 3 partijen ook al, maar die won ie toch steeds knap, ik hoop maar dat ie een beetje met de druk om kan gaan, Ferrero stond vorig jaar voor de eerste keer in de finale en die verloor toen door de zenuwen:) Maar al wordt Verkerk met 3 keer 6-0 weggeslagen, heeft ie het nog fantastisch gedaan. En dan te denken dat ie in de 2e ronde ook nog op 2-5 3 matchpoints tegen heeft gehad. Echt mooi om dan nog zover te komen:) |
|
|
| Duke2003 |
| in 1 zin: n medelander om trots op te zijn! |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Duke2003
in 1 zin: n medelander om trots op te zijn! |
ja 't is geen wuss als Krajicek :)
btw zijn nichtje? deed het goed, halve finale |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Switch
ja 't is geen wuss als Krajicek :)
btw zijn nichtje? deed het goed, halve finale |
Halfzus
14 jaar, tweede op wereldranglijst t/m 17, dit jaar eerste optreden op een WTA toernooi in Rosmalen. Het talent van de toekomst van Nederland op vrouwengebied :) |
|
|
| Blik |
ze had tieten, dus (over het algemeen) een meisje. Ze werd trouwens niet geraakt anders was Coria gediskwalificeert, staat in de regelementen (volgens Studio sport)
maar echt een topprestatie van die jongen |
|
|
|
|