return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ghost in a jar..
View this Thread in Original format
ADiSH
רוח בצנצנת.. נמכר באי ביי
US $50,922.00

http://cgi.ebay.com/ws/ebayISAPI.dl...toDisplayType=2
HyPeRSoNiC
אני לא יודע אם לצחוק או לבכות
ADiSH
די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by ADiSH
די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף


כן אה!!!!
וחוצמזה, הם לא יודעים לנהל כסף!!!
מה זה!? 50 לפאקינג צנצנת!?!?!? פאקינג שיט!!!
שיביאו לי את הכסף
אני אנהל אותו יותר טוב...... אני אקנה דברים מועילים.... אתה יודע.... ציוד, בגדים, אוטו, בגדים........... :D
Shahar
חחחחחחח בטח צנצנת מלפפונים עם עשן של נרגילה..
eXeTik
quote:
Originally posted by ADiSH
די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף


לא סתם צנצנת... עם רוח בפנים! :haha:
Hell_Copter
אני יקח צנצנת... יעשה פו פנימה כדי שתהיה שם רוח
וימכור אותה...
כמה אתם חושבים אני ירויח?
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני יקח צנצנת... יעשה פו פנימה כדי שתהיה שם רוח
וימכור אותה...
כמה אתם חושבים אני ירויח?


חחחחחחח אם תמכור באמריקה, סביר להניח שהמפגרים האלה יקנו ממך גם באיזה 50 אלף.....
תלוי כמה טוב הסיפור שתמציא על זה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אפשר לייצר ככה צנצנות עם רוחות בכמויות מסחריות!!!
לעשות מיליונים!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח
H.A.
וואלה סטארט-אפ
:D
Scorchio
אבל זה לא סקורסיזי!!!

coby
בונא איזה תותח מכר צנצנת ב 50 אלף דולר ..

איזה דרך קלה להרוויח כסף
ADiSH
אבל הוא עבד קשה..
ראית איזה סיפור הוא כתב שם:wtf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement