|
ghost in a jar..
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
| אני לא יודע אם לצחוק או לבכות |
|
|
| ADiSH |
| די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ADiSH
די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף |
כן אה!!!!
וחוצמזה, הם לא יודעים לנהל כסף!!!
מה זה!? 50 לפאקינג צנצנת!?!?!? פאקינג שיט!!!
שיביאו לי את הכסף
אני אנהל אותו יותר טוב...... אני אקנה דברים מועילים.... אתה יודע.... ציוד, בגדים, אוטו, בגדים........... :D |
|
|
| Shahar |
| חחחחחחח בטח צנצנת מלפפונים עם עשן של נרגילה.. |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by ADiSH
די מעצבן אותי שיש אנשים שיש להם מספיק כסף כדי לקנות צנצנת ב50 אלף |
לא סתם צנצנת... עם רוח בפנים! :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
אני יקח צנצנת... יעשה פו פנימה כדי שתהיה שם רוח
וימכור אותה...
כמה אתם חושבים אני ירויח? |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני יקח צנצנת... יעשה פו פנימה כדי שתהיה שם רוח
וימכור אותה...
כמה אתם חושבים אני ירויח? |
חחחחחחח אם תמכור באמריקה, סביר להניח שהמפגרים האלה יקנו ממך גם באיזה 50 אלף.....
תלוי כמה טוב הסיפור שתמציא על זה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אפשר לייצר ככה צנצנות עם רוחות בכמויות מסחריות!!!
לעשות מיליונים!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| Scorchio |
| אבל זה לא סקורסיזי!!! |
|
|
| coby |
בונא איזה תותח מכר צנצנת ב 50 אלף דולר ..
איזה דרך קלה להרוויח כסף |
|
|
| ADiSH |
אבל הוא עבד קשה..
ראית איזה סיפור הוא כתב שם:wtf: |
|
|
|
|